חברת יחסי הציבור 'לוטן תדמיות' חתמה השבוע על הסכם ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של מותג האופנה לגברים "דורון אשכנזי", כחלק ממחלקת העיצוב של החברה, הכוללת בין היתר את מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט.
המותג "דורון אשכנזי" מהווה אלטרנטיבה לגבר הישראלי שלא מעוניין לקנות ברשתות. אשכנזי, מחלוצי אופנת הגברים בארץ וממוביליה, משיק מידי עונה קולקציות עשירות בפריטים הכוללת חליפות קלילות המתאימות במיוחד לאקלים בארץ ובגדי קזו'אל עם חתימת ידו העיצובית המזוהה עמו כבר 20 שנה. מאחר ומדובר בבוטיק, יש לצוות העיצוב של המותג את היכולת לשים לב לפרטים הקטנים ביותר בעיצוב הבגד, עד לרמת הכפתור, התפרים והבד.
העיצובים של אשכנזי בולטים בייחודם ומקוריותם וכל הפריטים נתפרים מהבדים המשובחים ביותר: כותנה, משי, צמרים קרים ועוד, תוך הקפדה על עבודת חייטות מושלמת והתאמה למזג האוויר הישראלי.
המעצב דורון אשכנזי מעצב בגדי גברים משנת 1988, אז הוציא את הקולקציה הראשונה שלו, לאחר ששב ארצה מלימודי עיצוב אופנה בחו"ל. בהמשך פתח את חנות המותג הראשונה שלו ברחוב שינקין ולאחר מכן המשיך ופתח חנות גדולה יותר ברחוב דיזנגוף, שם היא ממוקמת בהצלחה רבה עד היום. בנוסף לעיצוב בגדי גברים, אשכנזי מעצב גם תלבושות לקולנוע ולבמה.
יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על המשך הטיפול בתקציב: "המותג "דורון אשכנזי" אינו רק יוצר אופנת גברים ישראלית, הוא פורץ דרך למודעות תרבות הלבוש אצל הגברים בישראל".
חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עורכי דין, חברות נדל"ן, אדריכלים, עמותות, קוסמטיקה ועוד שלל פרויקטים בתחומים מגוונים.
'לוטן תדמיות' מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה עבור לקוחותיה. החזון של יעל לוטן, מייסדת ומנכ"לית החברה, הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות ומושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.
תגיות של המאמר:
|