דרוג:
ניסן דסה (35) מונה לתפקיד מנהל השיווק של רשת האופנה "קסידי בוטיק" דסה, בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, עוסק בתחום השיווק וניהול מכירות משנת 1999, בה החל דרכו כמנהל המכירות התפעולי של חנות מוצרי החשמל בסקאל דיוטי פרי. משם המשיך לתפקיד מנהל מכירות בחברת דיפלומט-של המותג בראון, ולאחר מכן עבד כמנהל רשת חנויות בתחום הספורט האופנה בפריסה ארצית בחברת MGS חברה המייבאת לארץ את המותגים: "Diadora", "Skechers", "Arena", Converse"", "Hi-Tec", "OP", "Kappa", "Merrell" כמו כן רשת "מגה ספורט", אשר מונה כיום 38 סניפים ברחבי הארץ. חברת MGS"" עובדת עם כ-550 חנויות ברחבי הארץ והינה הזכיינית הבלעדית למוצרי ספורט ב"משביר החדש לצרכן".
החל מהחודש הקרוב, ימלא דסה את תפקיד מנהל השיווק והרשת של מותג האופנה "cassidi boutique ", ויהיה אחראי בין היתר על קידומה התקשורתי והשיווקי של הרשת, על מערך יחסי הציבור ,הפרסום ניהול הסחר קידומי מכירות וניהול התפעול השוטף בחניות .
רשת Cassidi Boutique פועלת בקונספט של חנויות בוטיק ומציעה קולקציה ייחודית שמעוצבת על פי טרנדים בינלאומיים. הרשת, הנמצאת בבעלות משפחות בן שיטרית ושרים, הוקמה בשנת 1979 וכוללת 32 סניפים הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות מובילים.ועוד שלשה סניפים בבולגריה ובמולדובה. קסידי בוטיק פועלת בקונספט של חנויות בוטיק, המציעות קולקציות ייחודיות ואיכותיות, היחס האישי והשירות המיוחד מעניקים חווית קנייה אישית ללקוחותיה.
|
|