דרוג:
מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק בישראל קטגוריה חדשה של דאודורנטים, ומשיק את דאודורנט מינרל - סדרת דאודורנטים עם רכיב מינרל אקטיבי להגנה אפקטיבית למשך 48 שעות, ללא תחושת זיעה וללא ריח רע. בסדרה 16 דאודורנטים הנותנים מענה מדויק לצרכיה ורצונותיה של הצרכנית הישראלית והמותאמים לאקלים הישראלי. לרגל השקת סדרת דאודורנט מינרל, נערך מחקר מקיף באינטרנט[1][1] עבור המותג בשיתוף עם חברת "הגל החדש" בנושא הרגלי צריכת דאודורנטים בקרב ישראליות. מהתוצאות עולה כי כ-50% מהנשים משתמשות בממוצע בדאודורנט פעמיים ביום ורוב מובהק של הנשים 73% רוכשות דאודורנט לפחות פעם ב-3 חודשים.
ממצאי הסקר מראים ש- 75% מהנשים מדווחות על שימוש מוגבר בדאודורנט בקיץ. 45% מהנשים משתמשות ביותר מדאודורנט אחד. כמעט כל הנשים מחזיקות דאודורנט בבית ושליש מהן מחזיקות דאודורנט נוסף גם בתיק היד. ניתוח דמוגראפי של הממצאים מראה כי שיעור המחזיקות בדאודורנט בתיק היד האישי, גבוה יותר בקרב נערות (61%) והוא הולך ופוחת עם הגיל.
60% מהישראליות שהשתתפו במחקר מדווחות על הזעה במידה בינונית- גבוהה.
באשר לסוג הדאודורנט המועדף, עולה כי שיעור המשתמשות בספריי גבוה יותר בקרב נערות (33%), בעוד ששיעור המשתמשות ברול עולה עם הגיל. בסה"כ 36% מהנשים משתמשות ברול, 28% משתמשות בסטיק ו- 22% משתמשות בספריי. הבוחרות בדאודורנט רול העידו כי העדפה נבעה בעיקר מתוך נוחות השימוש.
הגורם המכריע, אליו מתייחסות הצרכניות הישראליות, בבחירת הדאודורנט הוא הגנה מפני ריח רע לאורך זמן. לאחר מכן מגיעים שיקולים של האם משאיר סימנים, תחושה נעימה בבית השחי וריח.
לגבי התנסות בדאודורנט חדש: כ- 40% העידו כי הן ישמחו לנסות מוצרים חדשים ולגוון. 34% מקרב הנשאלות העידו כי הן רוכשות את הדאודורנט שלהן בהתאם למבצעים ברשתות השיווק השונות ולא על פי נאמנות ספציפית למותג אחד.
|
|