דרוג:
זוכה תחרות הצילום של אפסון ובלייזר זכה לראות בסטייל את הניצחון של ספרד בגמר היורו
קמפיין הפייסבוק של חברת מוצרי ההדמיה אפסון בשיתוף מגזין הגברים בלייזר לקראת משחקי היורו 2012, הסתיים שלשום (ראשון) רשמית במסיבת הקרנה חגיגית של גמר היורו. במסגרת התחרות "צלם את החברה שלך" בעמוד הפייסבוק הרשמי של בלייזר התבקשו הגולשים להעלות תמונות מצחיקות, מרגשות או סתם מוזרות של החברה, השכנה או האישה ברוח "משחק הכדורגל".
מאור נוב מכפר מרדכי זכה בתחרות, עם תמונת צעירות ה'לובשות' ציורי גוף במקום חולצות, לאחר שצוות השופטים התרשם מההפקה, הרעיון והמחווה לקאבר האלבום המפורסם של הפינק פלויד. מאור זכה בחוויה של פעם בחיים: מסיבת בריכה חגיגית על טהרת הכדורגל עם הקרנה פרטית, לו ולחברים הקרובים. הערב כלל את הקרנת גמר משחקי היורו 2012 על גבי מסך ענק באמצעות מקרן אפסון, פיצות ובירות כשבסוף הערב המקרן מדגם EH-TW5500 בשווי 15,990 שקלים נשאר אצלו לתמיד.
"חוויית הצפייה במסך ענק, ובמיוחד כשמדובר בספורט תחרותי, שונה לחלוטין מהצטופפות מול מכשיר הטלויזיה ובנסיון לזהות מי בעט ולאן", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל. "בקמפיין הזה חיברנו את התשוקה לכדורגל עם המילה האחרונה בתחום ההקרנה והכל בסלון הפרטי שלך, או במקרה שלנו - על שפת הבריכה הפרטית שלך". דוניצה תקשורת -- www.donitza.co.il --- [email protected] -- 03-5167336
תגיות של המאמר: אפסון |
|
|