קלווין קליין מודיעה על הפתיחה של חנויות לייף סטייל בשנגחאי ובדיסלדורף

דרוג:

ניו יורק, 28 בספטמבר 2017, (BUSINESS WIRE):

קלווין קליין בע"מ, חברת בת בבעלות מלאה של PVH Corp. [NYSE:PVH], הודיעה היום על הפתיחה של חנויות לייף סטייל רבות מותגים קלווין קליין בשנגחאי, סין ובדיסלדורף, גרמניה. כל אחת מהחנויות היא חנות דגל ומציגה את רעיונות העיצוב הקמעונאי הכי עדכניים של המותג.

החנות בשנגחאי, בשטח של 6,000 רגל רבוע בשתי קומות, נמצאת ב-Raffles City ומציעה בגדים ואביזרים לגברים ולנשים של CK Calvin Klein, CALVIN KLEIN JEANS, CALVIN KLEIN UNDERWEAR ו-CALVIN KLEIN PERFORMANCE. החנות החדשה בדיסלורף נמצאת ב-Königsallee Boulevard ומשתרעת על שלוש קומות ויותר מ-3,500 רגל רבוע, ומציעה הלבשת ספורט ואביזרים Calvin Klein, CALVIN KLEIN JEANS, CALVIN KLEIN UNDERWEAR ו-CALVIN KLEIN SWIMWEAR לגברים ולנשים.

קונספט העיצוב החדש של כל אחת מהחנויות האלה מעביר את האסתטיקה המינימלית, המודרנית של המותג עם תוספת רעננה של צבע ואריגים מפוארים כדי להעצים את חוויית הצרכן. וילונות בכחול קובלט מלא חיים ממסגרים את הכניסה, ואילו שטיחים שופעים עם צורות גיאומטריות בוורוד רך משרים אווירה של יוקרה ותורמים ניגוד לבטון האפור. בכל המקום יש אריגי קוואדרט/ ראף סימונס וגם כיסאות אוטרכט של גריט תומס ריטוולד, שמופצים על ידי קסינה. דמויות גדולות, בצורת צלליות חתוכות, של דוגמניות בסגנונות העדכניים של המותג תלויות מהתקרה, תוחמות שטחים ומספרות את סיפור המוצרים של החנות.

בחנויות משתמשים גם בטכנולוגיה דיגיטלית, ומציעים לצרכנים הזדמנות להשתתף באופן פעיל בחוויה של קניה מותאמת אישית תוך מעורבות עם המוצרים והמותג בדרכים חדשות וייחודיות. וידאו אינטראקטיבי וקירות הדרכה להתאמת ג'ינס מאפשרים לצרכנים לעיין בפריטים שכלולים בקמפיין הנוכחי של המותג ולבחור פריטים למדידה בחנות. בחנות בשנגחאי, שולחן וידאו אינטראקטיבי מזמין את הצרכנים לחקור את המוצר ברמה עמוקה יותר באמצעות מאמרים מעיתונים, מגזינים והאינטרנט על המותג, ציוני דרך חשובים, סרטים של תצוגות מסלול ואירועים מהזמן האחרון, כמו גם פלטפורמות המדיה החברתית הרשמיות של המותג.

"חנויות הדגל החדשות שלנו בשנגחאי ובדיסלדורף מייצגות את המחויבות של קלווין קליין לחוויית לקוח חזקה, חדשנות טכנולוגית, ונכסיות מותג שאין כמותה לקהל הגלובלי שלנו", אמר סטיב שיפמן, מנהל עסקים ראשי, חברת קלווין קליין. "בהמשיכנו להתמקד בהרחבת הנוכחות הגלובלית של קלווין קליין, המטרה שלנו היא להביא חוויית קמעונאות הטובה מסוגה לשווקים ויעדי קניות חשובים ברחבי העולם".

קלווין קליין הוא מותג סגנון חיים גלובלי שמדגים אידיאלים מתקדמים ונועזים ואסתטיקה מפתה, ולעיתים קרובות מינימלית. ברצוננו לרגש את הקהל שלנו ולתת לו השראה תוך שימוש בדימויים פרובוקטיביים ועיצובים מרשימים כדי להצית את החושים.

המותג נוסד ב-1968 על ידי קלווין קליין והשותף העסקי שלנו בארי שוורץ, בנינו את המוניטין שלנו כמובילים באופנה אמריקנית באמצעות האסתטיקה הנקייה והחדשנות של העיצובים שלנו. המכירות הקמעונאיות הגלובליות של מוצרי המותג קלווין קליין עלו על 8 מיליארד דולר ב-2016 והופצו ביותר מ-110 מדינות. חברת קלווין קליין מעסיקה יותר מ-10,000 עובדים בכל העולם. נרכשנו על ידי PVH Corp. ב-2003.

עם היסטוריה של 135 שנים, PVH הצטיינה בפיתוח מותגים ועסקים עם מורשת אמריקנית עשירה, והפכה לאחרת מחברות הביגוד הגדולות בעולם. יש לנו יותר מ-35,000 שותפים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של יותר מ-8 מיליארד דולר. אנחנו הבעלים של המותגים האייקוניים CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s ו-Olga, ומשווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות או ברישיון.

*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.

קרדיט עריכה: קלווין קליין

אנשי קשר

Calvin Klein, Inc.
Alexandra Wagner, 212-292-9794

סגנית נשיא, תקשורת תאגידית
[email protected]
או
Amanda Peña, 212-292-9223
מנהלת, תקשורת תאגידית
[email protected]

מקור: Calvin Klein, Inc.

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)