טומי הילפיגר מכריז על הצ'יינסמוקרס כשגרירי מותג גלובליים

דרוג:

החל מסתיו 2017, צמד המוסיקאים/ מפיקים האמריקנים שמפורסמים בעולם, הצ'יינסמוקרס,
יופיעו כשגרירי מותג גלובליים של בגדי הגברים של 'טומי הילפיגר'

אמסטרדם, 12 ביוני 2017, (BUSINESS WIRE):

טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [NYSE:PVH], מכריז שאלכס פל ואנדרו (דרו) טגארט -- הידועים בעולם כצמד מוסיקת הפופ המפורסם הצ'יינסמוקרס -- יופיעו כשגרירי מותג גלובליים של בגדי הגברים של טומי הילפיגר, כולל Hilfiger Edition, Tommy Hilfiger Tailored ובגדי הספורט של טומי הילפיגר, החל מסתיו 2017. הצמד שזכה בגראמי מביא טוויסט מודרני וצעיר למורשת הגלובלית בת יותר משלושים השנים של בגדי הגברים של המותג.

"הצ'יינסמוקרס נמצאים במרכזה של תרבות הפופ המודרנית והמוסיקה שלהם יוצרת תהודה אצל קהל גלובלי", אמר טומי הילפיגר. "אני מעריץ את האופן שבו הם יצרו נישה חדשה שממזגת אינדי, פופ, דאנס והיפ-הופ. אלכס ודרו הם באמת ההגדרה המושלמת של הבחור של טומי היום -- בזכות הכישרון שלהם, האופטימיות הצליל הייחודי והקוליות ללא מאמץ הם בולטים בעולם המוסיקה. אנחנו מאוד נרגשים לעבוד איתם בתחום האופנה".

"הגישה החלוצית של טומי למזג בין אופנה ומוסיקה היא חלק ממורשת בגדי הגברים שלנו", אמר דניאל גריידר, מנכ"ל, טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה. "השותפות שלנו עם הצ'יינסמוקרס משקפת את המחויבות האסטרטגית של החברה להביא את הדור הבא של צרכני טומי הילפיגר לעסקי הגברים שלנו באמצעות קולקציות אופנה מלהיבות, חוויות קנייה עם אצירה (curated shopping) והנוחות של המסחר הדיגיטלי. קטגוריית בגדי הגברים שלנו היא עדיין תחום התמקדות חשוב ובכוונתנו לשחרר את מלוא הפוטנציאל של המותג טומי הילפיגר בכל האזורים ברחבי העולם".

צמד הצ'יינסמוקרס, שהוקם ב-2012, מכר יותר מ-10 מיליון סינגלים והוא כעת במקום השלישי ברשימת האמנים הכי מוזרמים בעולם. ב-2017 הצמד זכה בגראמי על הקלטת הדאנס הטובה ביותר עם "Don’t Let Me Down", עם דאיה, והסינגל שלהם "Closer", עם הולזי, זכה להכרה כשיתוף הפעולה בטוב ביותר של השנה בפרסי המוסיקה של בילבורד. הוא גם היה הווידאו הלירי הראשון בהיסטוריה שחצה את רף מיליארד הצפיות ביוטיוב.

"כמו טומי הילפיגר, תמיד האמנו בשבחי האינדיבידואליות ושבירת מוסכמות", אמרו הצ'יינסמוקרס. "טומי סלל את הדרך לשיתופי פעולה בין אופנה ומוסיקה, ואנחנו נלהבים לשתף פעולה עם מותג שכל כך מתאים לגישה האמנותית שלנו ושותף ללהט שלנו ליצור חוויות בלתי נשכחות למעריצים שלנו".

את הקמפיין צילם לכלן ביילי בסן פרנסיסקו, והצ'יינסמוקרס יכינו מיקס מוסיקה מיוחד כפסקול לטיזרי וידאו בלעדיים. קמפיין הגברים המשולב, שיושק בכל העולם בסתיו 2017, כולל פרינט, מודעות במדיה מקוונת ומחוץ לבית, והוא נתמך על ידי הפעלות צרכנים ואירועים חווייתיים ייחודיים שממשיכים להפיח חיים בנקודת המבט הייחודית של המותג על תרבות הפופ. קמפיין בגדי הגברים של טומי הילפיגר ירוץ לצד הפרסום הייעודי של המותג לנשים עם שגרירי מותג גלובליים ודוגמנית העל האמריקנית ג'יגי' חדיד.

היצע בגדי הגברים של טומי הילפיגר לסתיו 2017 חוגג את שנות התשעים עם טוויסט רענן על המסורת כשהקולקציה מגלמת את היחס המרדני שאפיין את העשור. אפשר להשיג את קולקציות בגדי הגברים של טומי הילפיגר בחנויות טומי הילפיגר בכל העולם, דרך שותפי סיטונאות נבחרים ובאינטרנט באתר tommy.com.

להילפיגר יש חיבה רבת שנים למוסיקה, שנשארה מקור השראה בלתי נדלה לאורך הקריירה שלו והתפתחה לחיבור חזק בין המותג שלו ותעשיית המוסיקה. בשנות התשעים הילפיגר היה אחד המעצבים הראשונים ששילב אופנה וסלבריטאים, והוא הפך לחלוץ בתעשייה כשהלביש אמנים צעירים כמו אליה, מרק רונסון ואשר, נתן חסות לסיבובי הופעות של זמרים כמו בריטני ספירס ולני קרביץ ושיתף מוסיקאים כמו דייוויד בואי וביונסה בקמפייני הפרסום שלו.  טומי הילפיגר היה נותן החסות של סיבוב ההופעות המפורסם "No Security" של הרולינג סטונס ב-1999, שהיה אז סיבוב ההופעות באיצטדיונים הראשון של הלהקה מזה עשורים. מאז טומי הילפיגר המשיך לעבוד עם אמני ואמניות מוסיקה אגדתיים, ביניהם וייקלף ג'ן, ג'ון לג'נד ואלישה קיז, בין היתר.

אודות טומי הילפיגר

עם תיק מותגים שכולל את טומי הילפיגר והילפיגר דנים, טומי הילפיגר היא אחת מהקבוצות הכי מוכרות בעולם של בגדי מעצבים פרימיום. היא מתמקדת בעיצוב ושיווק של בגדים ובגדי ספורט מחויטים באיכות גבוהה לגברים, קולקציות ביגוד ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג'ינס, הלבשה תחתונה (כולל חלוקים, בגדי שינה ובגדי בית), הנעלה ואביזרים. באמצעות מקבלי רישיונות נבחרים, טומי הילפיגר מציעה מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, הלבשה לספורטאים (גולף ושחייה), גרביים, מוצרי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים הילפיגר דנים כולל בגדי ג'ינס והנעלה לגברים ונשים, אביזרים ובשמים. הצרכנים ברחבי העולם יכולים להשיג את מוצרי המותגים טומי הילפיגר והילפיגר דנים באמצעות רשת נרחבת של חנויות טומי הילפיגר והילפיגר דנים, חנויות מיוחדות וחנויות כלבו, קמעונאי אינטרנט נבחרים ובאתר tommy.com.

אודות PVH Corp.

עם היסטוריה של 135 שנים, PVH הצטיינה בפיתוח מותגים ועסקים עם מורשת אמריקנית עשירה, והפכה לאחרת מחברות הביגוד הגדולות בעולם. יש לנו יותר מ-35,000 שותפים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של יותר מ-8 מיליארד דולר. אנחנו הבעלים של המותגים האייקוניים CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*,  ו-Olga, ומשווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות או ברישיון.

*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.

אנשי קשר

Tommy Hilfiger
Virginia Ritchie

[email protected]

מקור: Tommy Hilfiger

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)