האדריכל בעל השם העולמי והמעצב של אולימפיאדת טוקיו 2018
קנגו קומה יוביל את העיצוב של חוויית קפה וקמעונאות אופפת
האתר החדש באזור נקמגורו היוקרתי של טוקיו יהיה בית הקלייה הרביעי של החברה בכל העולם
טוקיו, 20 באוקטובר 2016, (BUSINESS WIRE):
חברת הקפה סטארבקס (NASDAQ: SBUX) הודיעה היום שתפתח בית קלייה Starbucks Reserve, יפן, ב-2018. בית הקלייה, שימוקם באזור נקמגורו, שכונה יוקרתית שידועה בבוטיקים האקסקלוסיביים וגלריות האמנות שלה, יהיה סביבת קמעונאות יחידה מסוגה. האתר החדש הזה, שעוצב יחד עם קנגו קומה, אדריכל בעל שם עולמי והמייסד של מעבדת קומה באוניברסיטה של טוקיו, יעניק ללקוחות סביבת קפה אופפת שאין כמותה בשוק.
בית הקלייה וחדר הטעימות Starbucks Reserve - סיאטל, וושינגטון (תצלום: Business Wire)
סטארבקס פתחה את בית הקלייה הראשון שלה בסיאטל ב-2014, וזאת הייתה הפתיחה הכי מוצלחת של סניף בתולדות החברה ומאז החברה הודיעה על אתרים נוספים שיגיעו לשנחאי ב-2017 ולניו יורק ב-2018. טוקיו תהיה בית הקלייה הרביעי של החברה בכל העולם.
"כפי שהיה כשפתחנו את יפן כשוק הראשון שלנו מחוץ לצפון אמריקה ב-1996, המדינה ממשיכה להיות קהילת קפה חשובה ודינמית של סטארבקס. אנחנו גאים להביא ללקוחותינו חוויית קמעונאות ייחודית, אופפת וחדשנית שחוגגת את אומנות הקפה באופן חסר תקדים", אמר הווארד שולץ, היו"ר ומנהל העסקים הראשי של סטארבקס. "לכבוד הוא לנו לשתף פעולה עם קנגו קומה ביצירת חוויה שתקרב את הלקוחות היפניים שלנו לקפה ולשותפים (העובדים) שלנו יותר מאי פעם בעבר".
היצירות של קנגו קומה, שמוכרות ברחבי העולם בזכות העיצובים הכי מודרניים שלו והתיאוריות החדשניות על אדריכלות ועל החברה, ממזגות אומנות וטבע באמצעות שימוש בחומרים טבעיים כדי ליצור שטחים של חום והרמוניה בעיצובים שלו. בית הקלייה החדש בטוקיו ייצוק עיצוב יפני עם האסתטיקה המודרנית הרעננה שסטארבקס ידועה בה בשטח שיחלוק כבוד לאומנות ואמנות הקפה. זה שיתוף הפעולה העיצובי השני של סטארבקס עם מר קומה, שהעיצוב זוכה הפרסים שלו לסניף סטארבקס בפוקואוקה, יפן הוא אחד הסניפים הכי מזוהים במדינה, ולמעשה בעולם כולו.
"זאת זכות להוביל את העיצוב של בית הקלייה Starbucks Reserve ביפן, שבו חבריי, משפחתי וקהילת אוהבי הקפה יוכלו לחוות את סביבת הקמעונאות הייחודית הזאת", אמר קומה. "אני מצפה להסתמך על הקשרים ארוכי השנים שלי עם סטארבקס וליצור מקום שמשקף את התרבות והאנשים של השכונה המצוינת הזאת שיהפוך לאחד היעדים הכי איקוניים בעיר טוקיו".
השטח האינטראקטיבי של 13,000 רגל רבוע (1,200 מטר רבוע) יעניק ללקוחות סביבה כל חושית שבה יוכלו להעמיק את ההערכה וההבנה שלהם לגבי האומנות של קליית ובישול כמה מסוגי הקפה הכי ייחודיים מרחבי העולם. בבית הקלייה הלקוחות יוכלו לראות פולי קפה ירוקים מגיעים, להתחבר עם מומחי קפה וקולים מיומנים של סטארבקס וליהנות מאוסף נבחר של משקאות מעשה ידי אומן. בית הקלייה הזה יכלול גם מזון אומנים ולחמים שייאפו במקום על ידי ספק המזון האיטלקי הנודע Princi.
פתיחת בית הקלייה היא הזדמנות צמיחה חשובה לסטארבקס באזור סין ואסיה פסיפיק. עם יותר מ-20 מיליון לקוחות שמבקרים ביותר מ-6,200 סניפי סטארבקס ב-16 שווקים באזור בכל שבוע, סין ואסיה פסיפיק ימשיכו להיות בחזית החידושים הגלובליים ומצוינות הקפה של סטארבקס.
אודות סטארבקס
מאז 1971, חברת הקפה סטארבקס מחויבת להשיג ולקלות באופן אתי קפה ערביקה באיכות גבוהה. כיום, עם סניפים ברחבי העולם, החברה היא הקולה והקמעונאית הראשונה במעלה של סוגי קפה מיוחדים בעולם. באמצעות המחויבות הבלתי מעורערת שלנו למצוינות והעקרונות המנחים שלנו, אנחנו מחיים את חוויית סטארבקס הייחודית עבור כל לקוח בכל ספל.
גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה:
http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51442020&lang=en
אנשי קשר
Starbucks Coffee Company
Marianne Duong, [email protected]
מקור: Starbucks Coffee Company
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
תגיות של המאמר:
|