Michael Kors Access מציגים את הטכנולוגיה הלבישה

דרוג:

מציגים את הטכנולוגיה הלבישה Michael Kors Access:

הגיעה זמנה של האופנה לפגוש את העתיד

לונדון, 6 בספטמבר 2016, (BUSINESS WIRE):

מייקל קורס (NYSE:KORS), מותג סגנון חיים יוקרתי גלובלי, נרגש להציג את שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS, חלק מקו אקססוריז חדש של הטכנולוגיה הלבישה שלו. קו האקססוריז מכוון לצרכן שמתמקד באופנה ומשלב טכנולוגיה חדשנית עם סגנון יוצא דופן ממוביל באופנת מותרות.

הטכנולוגיה החדישה ביותר שבליבת השעון החכם MICHAEL KORS ACCESS, שפועל גם עם טלפוני אייפון® וגם עם טלפוני אנדרואיד™, מתאפשרת באמצעות שותפות עם גוגל ושימוש בפלטפורמת השעונים החכמים שלה Android Wear™

קו האקססוריז MICHAEL KORS ACCESS, שכולל גם עוקבי פעילות, תוכנן כדי להראות שטכנולוגיה וקישוריות חברתית צריכות להית חלקות, ומוכיח שגישה יכולה להיות גם זוהרת וגם ללא מאמץ. "הלקוחות שלנו אוהבים אופנה והם מחוברים 24/7", אומר מייקל קורס. אני חושב שהם יעריכו קישוריות חברתית ומעקב אחרי בריאות וכושר שנמצאים כולם בתוך אקססורי שנראה מצוין".

השעונים החכמים MICHAEL KORS ACCESS מציעים תכונות ניתנות להתאמה אישית שהן מושלמות עבור המעריצים שלנו:

  •  משטחי תצוגות שעונים אקסקלוסיביים של מייקל קורס, שמשתנים בהחלקה – בין אם עיצוב של שעון עצר דיגיטלי המיועד לחדר כושר או פאבה מנצנץ ומלא חיים ללילה.
  • מאות צירופים אפשריים של משטחי תצוגות, צבעים ולוחות משנה.
  • שעון חכם עם מסך מגע שמופעל על ידי Android Wear ומספק:
  • עדכוני רשתות חברתיות והתראות על הודעות טקסט ודואל
  • הודעות של אפליקציות
  • עזרה חכמה מגוגל
  • מעקב כושר מובנה
  •  
רצועות פרק יד מעור וסיליקון הניתנות להחלפה. גרסאות זוהרות לנשים וגרסאות ספורטיביות לגברים. הטענה מגנטית Qualcomm® Snapdragon™ Wear 2100, מערכת על שבב (SoC) שמיועדת להבטיח חוויית מסך מגע מאוד אינטראקטיבית

"אנחנו נרגשים להציע ללקוחותינו שעונים מתוחכמים שנראים נהדר ושיעזרו להם לשלוט בחיי היומיום שלהם ובתוך כך להביע באופן ייחודי את הסגנון האישי שלהם", אומר ג'ון איידול, יו"ר ומנכ"ל מייקל קורס.

הלקוח של מייקל קורס חי חיים עמוסים ומהירים והאוסף MICHAEL KORS ACCESS יאפשר לו להישאר מחובר. "מ-Google Search ועד לשעונים חכמים, גוגל חותרת לתת לכם את המידע שאתם צריכים כדי להישאר מחוברים למה שהכי חשוב", אומר דייוויד סינגלטון, סגן נשיא להנדסה של Android Wear. "MICHAEL KORS ACCESS ו-Android Wear מצעידים קדימה את קטגוריית הלבישים עם שעונים חכמים ויפים שעוזרים לכם לשלוט בחיי היומיום שלכם ובתוך כך לבטא את הסגנון האישי שלכם".

MICHAEL KORS ACCESS יושק ב-18 מדינות באמצעות קמפיין פרסום גלובלי דיגיטלי ובפרינט, כולל וידיאו שמציג את זנדאיה ומרתה האנט. הווידיאו עוקב אחרי שתי הדוגמניות ביום עמוס מאוד בניו יורק – מאימוני כושר בבוקר עד למסיבה נוצצת בערב. לאורך כל היום, בזכות השעונים החכמים של MICHAEL KORS ACCESS הן מתואמות ונראות שיק – ההוכחה שעם האקססורי הנכון, אתם באמת יכולים #AccessItAll.

המחירים של השעונים החכמים MICHAEL KORS ACCESS מתחילים ב-$350. עוקבי הפעילות מתחילים ב-$95. שניהם זמינים בחנויות מייקל קורס ובחנויות כלבו ומתמחות נבחרות.

חפשו "Michael Kors" ב-Weixin ו-WeChat

חפשו "Michael Kors" ב-LINE Japan

Android Wear™ מצריך טלפון שיש בו אנדרואיד 4.3+ או iOS 8.2+. התכונות הנתמכות עשויות להשתנות בין הפלטפורמות.

גוגל, אנדרואיד ו-Android Wear הם סימני מסחר של Google Inc..

אייפון הוא סימן מסחר של Apple, Inc.. Qualcomm ו-Snapdragon הם סימני מסחר של Qualcomm Incorporated.

אודות מייקל קורס

מייקל קורס הוא מעצב בעל שם עולמי שזכה בפרסים של אקססוריז ומוצרים מוכנים ללבישה יוקרתיים. החברה הנושאת את שמו, שהוקמה ב-1981, מייצרת כיום מגוון של מוצרים באמצעות המותגים שלו Michael Kors Collection, MICHAEL Michael Kors ו-Michael Kors Mens כולל אקססוריז, הנעלה, שעונים, תכשיטים, מוצרים מוכנים ללבישה וקו שלם של מוצרי בשמים. החנויות של מייקל קורס פועלות, ישירות או באמצעות שותפי רישוי, בכמה מהערים היוקרתיות ביותר בעולם, ביניהן ניו יורק, בוורלי הילס, שיקאגו, לונדון, מילנו, פריס, מינכן, איסטנבול, דובאי, סיאול, טוקיו והונג קונג.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זאת מכילה מידע צופה פני עתיד. אל לכם לבטוח בביטחון מופרז במידע כזה כי הוא נתון להרבה אי ודאויות וגורמים שקשורים לסביבת הפעולה והעסקים של החברה, שאת כולם קשה לחזות ורבים מהם אינם בשליטת החברה. מידע צופה פני עתיד כולל מידע בנוגע לתוצאות פעילות עתידיות אפשריות או משוערות של החברה, כולל תיאורים של האסטרטגיה העסקית שלה.  מידע כזה לעיתים קרובות כולל מילים כמו "צריכה", "מאמינה", "מצפה", "צופה", "מתכוונת", "מתכננת", "מעריכה" וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד. המידע צופה פני עתיד שכלול בהודעה לעיתונות הזאת מבוסס על הנחות שהחברה הניחה לאור הניסיון של ההנהלה בענף וכן ההבנות שלה לגבי מגמות היסטוריות, התנאים הנוכחיים, התפתחויות עתידיות צפויות וגורמים אחרים שלדעתה מתאימים בהתאם לנסיבות. עליכם להבין שמידע זה אינו ערבויות לביצועים או תוצאות. כרוכים בו סיכונים ידועים ולא ידועים, אי ודאויות והנחות. למרות שהחברה מאמינה שמידע צופה פני עתיד זה מבוסס על הנחות סבירות, עליכם להיות מודעים לכך שגורמים רבים יכולים להשפיע על התוצאות הכספיות או תוצאות הפעילות שלה בפועל ויכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מהותית מאלה שבמידע צופה פני עתיד זה. הגורמים האלה נדונים באופן מלא יותר בחלק "גורמי סיכון" ובמקומות אחרים בדוח השנתי של החברה על גבי טופס 10-K של שנת הכספים שהסתיימה ב-2 באפריל 2016 (תיק מס. 001-35368), שהוגש ב-1 ביוני 2016 לרשות האמריקנית לניירות ערך.

אנשי קשר

ICR, Inc.
Jean Fontana, 203-682-1214
[email protected]
Alecia Pulman, 646-277-1231 (Media)
[email protected]

מקור: מייקל קורס

צפו בהודעה לעיתונות הזאת במקור בשפה האנגלית ובמולטימדיה באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20160904000000/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)