רשת האופנה "YOOP" בחרה ב-3 פרזנטוריות בינלאומיות

דרוג:

רשת האופנה "YOOP"  בחרה בשלוש פרזנטוריות בינלאומיות להוביל את קמפיין החברה לעונת סתיו-חורף 2010-11 - ברבורה הסקנדינבית, נטליה הפולנייה וקלייר הצרפתייה.

3 הפרזנטוריות החדשות של הרשת יובילו את קמפיין החורף לעונת 2010-2011, בעלות כוללת של מיליון ₪, אשר יעלה בעיתונות הנשים, מגזרים ושלטי חוצות בכל רחבי הארץ. כמו כן יזכו חברי המועדון של YOOP המונה כ- 15,000 חברים שהצטרפו במהלך החצי שנה האחרונה, לקמפיין אישי שידוור לביתם.

יוסי מלכה, מנכ"ל רשת "YOOP", מוסר: "רשת האופנה YOOP נותנת מענה לטרנדים האופנתיים הבינלאומיים מדי עונה, ועומדת ברמת פעילותה בקו אחד עם רשתות אופנה בינלאומיות מובילות, הפועלות בארץ ובעולם. בהתאם לערכים הללו של הרשת, החלטנו שקמפיין החורף הנוכחי והפרזנטוריות המובילות אותו, ישדר את האווירה הבינלאומית המתאימה וידבר בשפה אופנתית נטו. אנו צופים שהקמפיין החדש וקולקציית החורף הטרנדית, אותה אנו מציעים במחירים אטרקטיביים ביחס לרשתות הפעולות בישראל, מקומיות ובינלאומיות כאחד, יחשפו אותנו לקהל יעד חדש ויעצימו את הנוכחות של YOOP בשוק המקומי". 
 
אודות רשת האופנה "YOOP" :
רשת YOOP הינה רשת אופנה צעירה ודינאמית המשדרת טרנדיות ותעוזה בשילוב יוקרה ואיכות בלתי מתפשרת. הרשת הוקמה בשנת 1990 והינה בבעלות פרטית, כאשר כיום מונה הרשת 30 סניפים ברחבי הארץ, שלאחרונה עוברים עיצוב מחדש על פי הקונספט החדש של YOOP, בהשפעת הטרנדים הבינלאומיים.
 
הקולקציות של YOOP מיוצרות בסדרות קטנות, המתחלפות ומתעדכנות כל מספר שבועות. העיצובים הינם ייחודיים ומשקפים את הטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.  תפישת השיווק של הרשת דוגלת ביצור סדרות קטנות בכדי לתת ללקוחה חוויה של בוטיק ברמת מחיר אטרקטיבית במיוחד, רשת YOOP נמצאת בשלבי צמיחה ומצליחה לתת מענה אפנתי למגוון רחב של לקוחות, קולקציית המכנסיים הרחבה של המותג זוכה להערכה ונאמנות גבוהה מאוד מצד לקוחות החברה.
תגיות של המאמר: אופנה | ביגוד | הלבשה | דוגמניות | דוגמנית | יופ | yoop | |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)