דרוג:
רשת האופנה "YOOP" בחרה בשלוש פרזנטוריות בינלאומיות להוביל את קמפיין החברה לעונת סתיו-חורף 2010-11 - ברבורה הסקנדינבית, נטליה הפולנייה וקלייר הצרפתייה. 3 הפרזנטוריות החדשות של הרשת יובילו את קמפיין החורף לעונת 2010-2011, בעלות כוללת של מיליון ₪, אשר יעלה בעיתונות הנשים, מגזרים ושלטי חוצות בכל רחבי הארץ. כמו כן יזכו חברי המועדון של YOOP המונה כ- 15,000 חברים שהצטרפו במהלך החצי שנה האחרונה, לקמפיין אישי שידוור לביתם.
יוסי מלכה, מנכ"ל רשת "YOOP", מוסר: "רשת האופנה YOOP נותנת מענה לטרנדים האופנתיים הבינלאומיים מדי עונה, ועומדת ברמת פעילותה בקו אחד עם רשתות אופנה בינלאומיות מובילות, הפועלות בארץ ובעולם. בהתאם לערכים הללו של הרשת, החלטנו שקמפיין החורף הנוכחי והפרזנטוריות המובילות אותו, ישדר את האווירה הבינלאומית המתאימה וידבר בשפה אופנתית נטו. אנו צופים שהקמפיין החדש וקולקציית החורף הטרנדית, אותה אנו מציעים במחירים אטרקטיביים ביחס לרשתות הפעולות בישראל, מקומיות ובינלאומיות כאחד, יחשפו אותנו לקהל יעד חדש ויעצימו את הנוכחות של YOOP בשוק המקומי". אודות רשת האופנה "YOOP" :
רשת YOOP הינה רשת אופנה צעירה ודינאמית המשדרת טרנדיות ותעוזה בשילוב יוקרה ואיכות בלתי מתפשרת. הרשת הוקמה בשנת 1990 והינה בבעלות פרטית, כאשר כיום מונה הרשת 30 סניפים ברחבי הארץ, שלאחרונה עוברים עיצוב מחדש על פי הקונספט החדש של YOOP, בהשפעת הטרנדים הבינלאומיים.
הקולקציות של YOOP מיוצרות בסדרות קטנות, המתחלפות ומתעדכנות כל מספר שבועות. העיצובים הינם ייחודיים ומשקפים את הטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי. תפישת השיווק של הרשת דוגלת ביצור סדרות קטנות בכדי לתת ללקוחה חוויה של בוטיק ברמת מחיר אטרקטיבית במיוחד, רשת YOOP נמצאת בשלבי צמיחה ומצליחה לתת מענה אפנתי למגוון רחב של לקוחות, קולקציית המכנסיים הרחבה של המותג זוכה להערכה ונאמנות גבוהה מאוד מצד לקוחות החברה.
|