דיאדורה מעלה קמפיין בכיכובם של אייל וליאם גולן

דרוג:

הזמר הלאומי אייל גולן, שנבחר בתחילת השנה לשמש כפרזנטור של המותג דיאדורה הצטלם לקמפיין לצד בנו ליאם לכבוד השקת קולקציית Father & Son שלהמותג! ההשקעה בקמפיין עומדת על כ-700,000 ₪! 

חברת "MGS" מעלה קמפיין פרסום למותג "Diadora" לעונת סתיו-חורף 2012 בכיכובו של הזמר הלאומי אייל גולן ובנו ליאם. ליאם הצטרף העונה לצילומים לכבוד השקת קולקציית Father & son של המותג. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, עיתונות וקירות ענק ברחבי הארץ, לצד שילוט בסניפי רשת "מגה ספורט", המקיימת לרגל הקמפיין חודש "דיאדורה" ברשת ומציעה הנחות ומבצעים מיוחדים, ובלמעלה מ 550 נקודות מכירה ברחבי הארץ. במקביל יעלו מודעות בעיתונות היומית ובמגזינים המובילים. הקמפיין מציג את אייל גולן בסיטואציות מחיי היום יום, כגון בילוי עם בנו ליאם. ההשקעה הכוללת בקמפיין נאמדת בכ-700,000 ₪. שירלי דרורי הכט, מנהלת שיווק חברת","MGS מוסרת:"לאור התחזקות הפנומנאלית של המותג דיאדורה בקרב הצרכנים ולאור הגידול המשמעותי של מאות האחוזים במכירות ובביקוש למותג דיאדורה, לאחר פרסום הקמפיין הראשון שלנו בכיכובו של אייל גולן, החלטנו לייבא מאיטליה גם את ליין ביגוד הילדים היוקרתי של המותג. בגלל החיבור החזק של אייל גולן לילדיו ולמשפחה החלטנו לצרף את ליאם, בנו, לקמפיין אשר מציג סיטואציות מחיי היום יום של אב ובנו. על כן, גם כאן, החיבור של אייל גולן למותג דיאדורה, מתבטא בצורה מאוד יצירתית כאשר בנו נכנס לתמונה ומצטלם לקמפיין". 

רקע על המותג דיאדורה
מותג הספורט האיטלקי המפורסם נוסד בשנת 1948 על ידי מרצ'לו דניאלי ונודע בתחילה באיטליה בזכות נעלי ההרים האיכותיות שייצר ושיווק. בהמשך התרחבה הפעילות של החברה למוצרי סקי, אתלטיקה,כדורגל ועוד וכבר בשנות ה-70 של המאה הקודמת המותג זכה להצלחה ברחבי העולם. כניסתה של החברה לתחום ההלבשה בענף הכדורגל בשנת 1978 הביא לפריצה גדולה של החברה - הן מבחינת מודעות והן מבחינת בניית מוניטין של איכות ומצוינות. רקע על MGS חברת MGS ספורט טריידינג נוסדה בשנת 1986 על ידי גדעון מוליוב ופועלת בשלושה תחומים: סיטונאות, קמעונאות ודיוטי פרי. החברה התמקדה בתחילת דרכה בסיטונאות ומתמחה בתחום למעלה מ- 20 שנה. החברה מייבאת לארץ מותגים בינלאומיים מובילים וביניהם: Diadora, Skechers ,Converse ,Arena HI-TEC, OP, Kappa, Merrel, ועוד. MGS עובדת בשיתוף פעולה עם מיטב החנויות ורשתות הספורט והאופנה בישראל והיא בעלת למעלה מ- 550 נקודות מכירה.כאחת מהחברות המובילות בתחום הספורט והאופנה בישראל MGS מתחייבת להמשיך ולהובילאת דגל החדשנות בשוק הספורט והאופנה גם בעתיד.

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)