נעלי אלדו בחלונות ראווה בתחנות אוטובוס של JCDECAUX

דרוג:

לאור ההצלחה, JCDecaux נבחרה פעם נוספת להוביל קמפיין יצירתי ויוצאמן המסגרת לרשת ההנעלה ואביזרי האופנה הבינלאומית ALDO ! חברת JCDecaux תעלה במיקומים מרכזיים בתל אביב-יפו עםהקמפיין החדש ב-5 תחנות אוטובוס אשר ישמשו כחלונות ראווה, בהם תוצג קולקצייתהנעליים לסתיו - חורף 2012 של ALDO ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-300 אלף ₪ רשת ההנעלה ואביזריהאופנה הבינלאומית ALDO בחרה להשיק בפעם השנייה קמפיין מיוחדבחברת JCDecaux , שהינה בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנותאוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב-יפו ולהציג את קולקציית הנעלייםלסתיו-חורף 2012. הבחירה ב-JCDecaux גםלעונה הנוכחית הינה כתוצאה מהצלחת הקמפיין של החברה בפסח האחרון, במסגרתו מספרתחנות אוטובוס ברחבי העיר הפכו לחלונות ראווה המציגים נעליים אמיתיות כפי שהןמוצגות בחנויות הרשת. חברת ALDOממשיכהבקמפיין החדש עם אותו הקונספט, אשר במסגרתו תוצג הקולקציה החדשה בחלונות ראווה ב-5 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים שונים ברחבי העיר. הקמפיין יעלה בתחילתנובמבר על פני 400 פני פרסום הכוללים את חלונות הראווה ב-5 תחנות האוטובוס למשך 10 ימים ועלותו מוערכת בכ-300אלף ₪. הקונספט החדשנילקמפיין גובש במחלקת JCDecaux Innovate העוסקת בפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים,דינאמיים ואינטראקטיביים אשר תופסים את העין ומגרים את המחשבה. בקמפייןייחודי זה, יוצגו המוצרים בשיא תפארתם לכל העוברים והשבים כך שלא יהיה ניתן להתעלםמהם וכל מה שנותר הוא לחפש את חנות ה- ALDO הקרובה. פיליפרו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "אנושמחים מאד כי חברת ALDO בחרה בנו להוביל גם אתהקמפיין השני בסדרה המיוחדת. הקמפיין הקודם היה ראשוני וייחודי מסוגו, זכהלהצלחה אדירה ומיקם את חברת JCDecauxכחברה יצירתית, מעזה וכזאת שדוגלת בלחשוב מחוץ למסגרת. התצוגה החדשנית והתלתממדית מושכת מיד את העין ומציעה פוטנציאל נראות מכל הזוויות. אנו שמחים גםהפעם לעלות עם קמפיין זה ומשוכנעים כי המהלך יביא לחשיפה יפה לחברה" נתניאלנזרי, סמנכ"ל השיווק של ALDO, בישראל מוסר כי: "לאורההצלחה של הקמפיין הראשון והחשיפה העצומה, החלטנו להמשיך העונה בקמפיין נוסף. אנומרגישים כי שיתוף הפעולה עם חברת JCDecaux ואמצעי הפרסום המקוריים והייחודיים שלה, נכון ומתאים לחשיפת רשת ALDOבכלל וחשיפת קולקציית סתיו – חורף 2011/12 בפרט, גם המיקומים שנבחרו לחלונותהראווה, הם אסטרטגיים, בולטים ואני מאמין שיביאו, בשנית, לחשיפה ייחודית ולקהל יעדרחב."
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)