נעלי אלדו בחלונות ראווה בתחנות אוטובוס של JCDECAUX

דרוג:

לאור ההצלחה, JCDecaux נבחרה פעם נוספת להוביל קמפיין יצירתי ויוצאמן המסגרת לרשת ההנעלה ואביזרי האופנה הבינלאומית ALDO ! חברת JCDecaux תעלה במיקומים מרכזיים בתל אביב-יפו עםהקמפיין החדש ב-5 תחנות אוטובוס אשר ישמשו כחלונות ראווה, בהם תוצג קולקצייתהנעליים לסתיו - חורף 2012 של ALDO ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-300 אלף ₪ רשת ההנעלה ואביזריהאופנה הבינלאומית ALDO בחרה להשיק בפעם השנייה קמפיין מיוחדבחברת JCDecaux , שהינה בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנותאוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב-יפו ולהציג את קולקציית הנעלייםלסתיו-חורף 2012. הבחירה ב-JCDecaux גםלעונה הנוכחית הינה כתוצאה מהצלחת הקמפיין של החברה בפסח האחרון, במסגרתו מספרתחנות אוטובוס ברחבי העיר הפכו לחלונות ראווה המציגים נעליים אמיתיות כפי שהןמוצגות בחנויות הרשת. חברת ALDOממשיכהבקמפיין החדש עם אותו הקונספט, אשר במסגרתו תוצג הקולקציה החדשה בחלונות ראווה ב-5 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים שונים ברחבי העיר. הקמפיין יעלה בתחילתנובמבר על פני 400 פני פרסום הכוללים את חלונות הראווה ב-5 תחנות האוטובוס למשך 10 ימים ועלותו מוערכת בכ-300אלף ₪. הקונספט החדשנילקמפיין גובש במחלקת JCDecaux Innovate העוסקת בפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים,דינאמיים ואינטראקטיביים אשר תופסים את העין ומגרים את המחשבה. בקמפייןייחודי זה, יוצגו המוצרים בשיא תפארתם לכל העוברים והשבים כך שלא יהיה ניתן להתעלםמהם וכל מה שנותר הוא לחפש את חנות ה- ALDO הקרובה. פיליפרו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "אנושמחים מאד כי חברת ALDO בחרה בנו להוביל גם אתהקמפיין השני בסדרה המיוחדת. הקמפיין הקודם היה ראשוני וייחודי מסוגו, זכהלהצלחה אדירה ומיקם את חברת JCDecauxכחברה יצירתית, מעזה וכזאת שדוגלת בלחשוב מחוץ למסגרת. התצוגה החדשנית והתלתממדית מושכת מיד את העין ומציעה פוטנציאל נראות מכל הזוויות. אנו שמחים גםהפעם לעלות עם קמפיין זה ומשוכנעים כי המהלך יביא לחשיפה יפה לחברה" נתניאלנזרי, סמנכ"ל השיווק של ALDO, בישראל מוסר כי: "לאורההצלחה של הקמפיין הראשון והחשיפה העצומה, החלטנו להמשיך העונה בקמפיין נוסף. אנומרגישים כי שיתוף הפעולה עם חברת JCDecaux ואמצעי הפרסום המקוריים והייחודיים שלה, נכון ומתאים לחשיפת רשת ALDOבכלל וחשיפת קולקציית סתיו – חורף 2011/12 בפרט, גם המיקומים שנבחרו לחלונותהראווה, הם אסטרטגיים, בולטים ואני מאמין שיביאו, בשנית, לחשיפה ייחודית ולקהל יעדרחב."
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים