דרוג:
המותג מציג סדרת חדשה לטיפול בקשקשים ובעור הקרקפת, בעלת טכנולוגיה מתקדמת מותאמת מגדרית, להזנה, שיקום וטיפוח מושלם של הקרקפת והשיער, הנתמכת ע"י ה- IACD – אקדמיה בינלאומית לדרמטולוגיה קוסמטית.
עם השקתו יציג המותג 2 סדרות של מוצרים ייעודיים שיספקו פתרונות לצרכיהם השונים של נשים ושל גברים בטיפול בקשקשים
ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף בכיכובם של כריסטיאנו רונאלדו וסאטי קזנובה, הכולל טלוויזיה, שילוט חוצות ופעילות בנקודות המכירה בהשקעה כוללת של 10 מיליון ₪
CLEAR, המומחה הבינלאומי לטיפול בקשקשים מבית יוניליוור מגיע לישראל.
המותג, אשר פועל בלמעלה מ-40 מדינות בעולם, מציג בישראל סדרת מוצרים מתקדמת לטיפול ולמניעת קשקשים, המותאמת לצרכים המגדריים השונים, ומספקת במקביל מענה גם לטיפוח ושיקום השיער והזנת עור הקרקפת. ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף בכיכובם של כריסטיאנו רונאלדו וסאטי קזנובה, תחת המסר "CLEAR. עד אפס קשקשים.", באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה כוללת של 10 מיליון ₪. וכן בפעילות קד"מ נרחבת בנקודות המכירה, בשיתוף עם עובדי החברה.
ענת גבריאל, סמנכ"ל חטיבת הקטגוריות הגלובליות ביוניליוור ישראל: "תחום הטיפוח הינו אחד התחומים המרכזיים של פעילות יוניליוור בארץ ובעולם. כחברה מובילה בתחום, אנו מחויבים לחדש ולגוון כל העת תוך מתן מענה לצרכים המשתנים של קהל צרכנינו. בישראל, בה כ-20% מהאוכלוסייה סובל מקשקשים (נילסן שנתי, יולי 2011) , קיים היצע מוגבל של מוצרים ייעודיים לטיפול בבעיה.
בהיותנו חברה גלובלית עומדים לרשותנו מותגים מובילים, מבוססים וחזקים אותם אנו יכולים להציע לצרכנים בישראל. CLEAR, מותג מומחה בעולם בתחום השיער, הציג לאחרונה, את נוסחת ה- Nutrium10 לטיפול בקשקשים. אנו בטוחים כי השקתו בארץ תביא לידי ביטוי את העוצמה של יוניליוור העולמית וכי בדומה לעולם יכבוש לו המותג מקום מרכזי בקטגוריה ויחזק את מעמדה של יוניליוור בקטגוריית השיער בכללה."תגיות של המאמר:
|
|