דרוג:
ג. יפית בדקה ומצאה - מכשיר mē הבטוח, היעיל והנוח ביותר להסרת שיער לצמיתות בבית...."והתוצאות מדהימות"!
חברת SYNERON MEDICAL עולה בקמפיין טלוויזיוני חדש בכיכובה של ג. יפית בו יוצג המכשיר המהפכני mē - להסרת שיער לצמיתות בבית
בקמפיין השני השנה של החברה, אשר יעלה בימים אלו, ג. יפית תביא את המלצותיה מניסיונה האישי במכשיר mē
ג. יפית נחשבת למובילת דעה מרכזית בתחום הצרכנות בשל הנסיון הרב שלה בתחום והעובדה כי היא אינה מוכנה לקדם מוצר לפני שבדקה את יעילותו ומצאה כי הוא מתאים לחותם האיכות שלה.
חברת SYNERON MEDICAL החברה הגדולה והמובילה בעולם בתחום המכשור האסתטי הרפואי עולה בקמפיין חדש. בקמפיין החדש בכיכובה של ג. יפית יוצג mē, המכשיר להסרת שיער בטכנולוגיית ה - elōs הטכנולוגיה המתקדמת והבטוחה בעולם להסרת שיער לצמיתות. בקמפיין החדש תביא ג. יפית את המלצתה האישית והמקצועית, תפרט אודות המכשיר ויעילותו.
ג. יפית תמליץ על המכשיר במסגרת הפורמט הקבוע המזוהה עימה. ג. יפית ממליצה ומפרסמת מוצרים כבר עשרים שנה ונחשבת לאמינה ביותר בקרב מגוון קהלי יעד. אחת הסיבות לכך היא העובדה הידועה כי היא נוהגת לבחון בפירוט כל מוצר בכדי לעמוד על איכותו לפני שהיא מוכנה לפרסם אותו. משפט הקאלט "בדקתי ומצאתי" הפך לחותמת איכות צרכנית של ג. יפית, המעיד על מוצר איכותי ואמין. המכשיר עבר את בדיקותיה הקפדניות של ג. יפית.
הקמפיין הינו קמפיין שני של מכשיר mē בשנה האחרונה. בקמפיין הראשון שעלה בחודש אפריל האחרון, נחשפנו לראשונה לחבורת נשים שיוצאת להילחם בבעיה שמטרידה נשים וגברים מאז ומעולם, שיער בלתי רצוי.
בחודש ינואר השנה השיקה חברת סינרון מדיקל, את me מכשיר להסרת שיער לצמיתות בבית, המכשיר זכה להצלחה רבה בישראל ובעולם. המכשיר שנמכר בבלעדיות ברשת הסופר-פארם, הרחיב תוך זמן קצר את הפריסה בסניפים מ-50 סניפים לכלל סניפי הרשת וזאת בשל הביקוש והצלחתו של המכשיר.
תגיות של המאמר:
|
|