מורן אטיאס היא הפרזנטורית החדשה של נעלי TOGO

דרוג:

רשת נעלי TOGO בחרה בשחקנית ובדוגמנית מורן אטיאס להוביל את קמפיין הרשת בעונת סתיו חורף 2012, עליו תשתכר כ-120,000$ לשנה! הקמפיין החדש שיעלה באמצעות משרד הפרסום FREDERICK ויכלול קמפיין טלוויזיה שלטי חוצות ומודעות בעיתונים! מורן אטיאס ביססה את מעמדה כשחקנית מצליחה ומוערכת בשנים האחרונות ושיחקה בתפקידים ראשיים בסדרות ובסרטים מצליחים לצד כוכבי קולנוע אגדיים כגון: תפקיד ראשי בסדרה האמריקאית "Crash", תפקיד ב- CSI, תפקידים שונים בסרטי קולנוע איטלקיים כמו כן משחקת לצדו של ראסל קרואו בסרט "The next three days". מורן גם פועלת רבות למען נפגעי הרעש בהאיטי בארגון APJ, ועד כה הצליחה לגייס מאות אלפי דולרים ב-3 אירועים שונים. מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת TOGO : "לאחר מסע חיפושים לא קצר, אני שמח לספר כי בחרנו בשחקנית הבינלאומית מורן אטיאס להוביל את המותג לעונת החורף הקרובה. מורן היא הצלחה בינלאומית ומודל חיקוי לנשים ברחבי העולם, ואנו רואים בה אישה חזקה המשלבת בלוק שלה אופנתיות, נשיות יחד עם הישגיות ועוצמה, ואידיאלית לשמש כפרזנטורית למותג. 

רשת נעלי "TOGO" פונה לקהל יעד הכולל את כלל הנשים בישראל, והבחירה במורן נובעת מהאמונה כי היא מהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי." פרדריק בלסן, פרסומאי TOGO : " מורן נבחרה כמובן בגלל המראה שלה אבל בעיקר בגלל האופי והגישה שהיא מייצגת ומשדרת. הקמפיין יהיה קמפיין מחוספס, עם אופי של BAD GIRL ונגיעות של FETISH, ואין מושלמת לזה מאשר מורן. העונה נכניס את ערך ה-COOL לטוגו " 

אודות נעלי TOGO 
רשת נעלי "TOGO" מונה כיום 70 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים, המונה למעלה מ-700 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים במיוחד, ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה טוטאלית פעמיים בשנה, ובנוסף במהלך העונות עצמן מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה ע"פ המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)