דרוג:
רשת נעלי TOGO בחרה בשחקנית ובדוגמנית מורן אטיאס להוביל את קמפיין הרשת בעונת סתיו חורף 2012, עליו תשתכר כ-120,000$ לשנה! הקמפיין החדש שיעלה באמצעות משרד הפרסום FREDERICK ויכלול קמפיין טלוויזיה שלטי חוצות ומודעות בעיתונים! מורן אטיאס ביססה את מעמדה כשחקנית מצליחה ומוערכת בשנים האחרונות ושיחקה בתפקידים ראשיים בסדרות ובסרטים מצליחים לצד כוכבי קולנוע אגדיים כגון: תפקיד ראשי בסדרה האמריקאית "Crash", תפקיד ב- CSI, תפקידים שונים בסרטי קולנוע איטלקיים כמו כן משחקת לצדו של ראסל קרואו בסרט "The next three days". מורן גם פועלת רבות למען נפגעי הרעש בהאיטי בארגון APJ, ועד כה הצליחה לגייס מאות אלפי דולרים ב-3 אירועים שונים. מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת TOGO : "לאחר מסע חיפושים לא קצר, אני שמח לספר כי בחרנו בשחקנית הבינלאומית מורן אטיאס להוביל את המותג לעונת החורף הקרובה. מורן היא הצלחה בינלאומית ומודל חיקוי לנשים ברחבי העולם, ואנו רואים בה אישה חזקה המשלבת בלוק שלה אופנתיות, נשיות יחד עם הישגיות ועוצמה, ואידיאלית לשמש כפרזנטורית למותג. רשת נעלי "TOGO" פונה לקהל יעד הכולל את כלל הנשים בישראל, והבחירה במורן נובעת מהאמונה כי היא מהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי." פרדריק בלסן, פרסומאי TOGO : " מורן נבחרה כמובן בגלל המראה שלה אבל בעיקר בגלל האופי והגישה שהיא מייצגת ומשדרת. הקמפיין יהיה קמפיין מחוספס, עם אופי של BAD GIRL ונגיעות של FETISH, ואין מושלמת לזה מאשר מורן. העונה נכניס את ערך ה-COOL לטוגו " אודות נעלי TOGO רשת נעלי "TOGO" מונה כיום 70 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים, המונה למעלה מ-700 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים במיוחד, ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה טוטאלית פעמיים בשנה, ובנוסף במהלך העונות עצמן מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה ע"פ המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל. |