פרוקטר אנד גמבל Procter & Gamble (PG : NYSE), שותפה באולימפיאדת הנכים, הודיעה היום על תכניות לקידום נרחב של מותגי משק בית ומותגים לשימוש אישי במסגרת המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים שייערכו בשנת 2024 בפריז, כולל שיווק מותגים בהשראת האולימפיאדה וקמפיינים בחנויות, שותפויות עם ספורטאים במימון מותגים וכן מוצרים ושירותים משלימים לספורטאים בכפר האולימפי במהלך האירוע שיתקיים בפריז ב-2024.
אולפני G&P וצוות "Harder Than You Think" משיקים היום סדרת הסכתים חדשה, "שווים גם כן: השגת שוויון לבעלי מוגבלויות", על מנת לשפוך אור על האתגרים הגדולים ביותר עמם מתמודדת קהילת בעלי המוגבלויות ולפתוח בשיח שנחוץ לשוויון. ההסכת, בהנחיית סופי מורגן, מנחת הטלוויזיה הבריטית ומובילת דעה לענייני מוגבלויות, יתמקד בנקודות המבט המציבות אתגרים, תוך ציון ההצלחות ועיסוק בשאלה כיצד לשנות את העולם עבור בעלי המוגבלויות ועבור אלו שאינם מתמודדים עם מוגבלות. סופי תשוחח עם אחדים מאנשי המקצוע בעלי הידע הרב והמפורסמים
כגורם מממן ותומך במשחקים האולימפיים מזה 10 שנים, המוקד של פרוקטר וגמבל (P&G) (NYSE:PG) הוא ציון ותמיכה בתהליכים הייחודיים שעוברים הספורטאים בדרך להגשמת חלומותיהם האולימפיים, לרבות המטרות שהם מקדמים והעשייה שלהם למען שינוי חיובי בקהילות שלהם. לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, P&G הושפעה מהעשייה האלטרואיסטית מצד ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים ברחבי העולם, אשר התנדבו ונתנו שירות לאחרים. הדבר הוביל את P&G להקים את קרן "ספורטאים עושים טוב", בשיתוף עם הוועד האולימפי הבינלאומי וועד אולימפיאדת הנכי
החברה פרסמה דו"ח האזרחות הראשון שמפרט את ההתקדמות בהפחתת טביעת הרגל הסביבתית, שיפור התנאים הסוציאליים לנזקקים, קידום הגיוון והכלילה, והעצמת נשים בתוך ומחוץ לחברה.
1