P&G פרוקטר-אנד-גמבל מפרסמת דו"ח אזרחות ראשון אי פעם

דרוג:

סינסינטי, 15 בדצמבר 2016, (BUSINESS WIRE) :

חברת פרוקטר אנד גמבל (NYSE:PG) פרסמה את דוח האזרחות הראשון אי פעם שלה, שמפרט את ההתקדמות בהפחתת טביעת הרגל הסביבתית שלה, שיפור התנאים הסוציאליים לנזקקים, קידום הגיוון והכלילה, והעצמת נשים בתוך ומחוץ לחברה. P&G מפרסמת דוח קיימות כל שנה מאז 1999 אבל עדכנה אותו השנה והכלילה סקירה יותר מקיפה על הדברים הטובים שהחברה עושה.

"אנחנו חברה, ורוצים להיות ידועים כחברה, עם ממשל תאגידי אחראי שמתנהגת באופן מוסרי, שהיא פתוחה ושקופה בהתנהלות העסקית שלה, שתומכת במטרות טובות ומגנה על הסביבה, ושמספקת מקום עבודה מושך שבו העובדים מקבלים יחס טוב ומקבלים הזדמנות להיות כל מה שהם יכולים להיות", אמר דייוויד טיילור, יו"ר מועצת המנהלים, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של P&G.

דגשים מדוח האזרחות 2016 של P&G:

- אחריות סביבתית: התקדמות באקלים, מים והפחתת פסולת כולל השגת היעד של P&G להפחית את צריכת האנרגיה ב-20% מאז 2010; הכנסה לשוק של Tide purclean™, הדטרגנט על בסיס ביולוגי הראשון (65% על בסיס ביולוגי) עם עוצמת הניקוי של טייד וקבלת אישור  FSC® לכל מוצרי Charmin שמעיד שהם מגיעים מיערות אחראיים. 

- השפעה על הקהילה: תוכנית מי השתייה הבטוחים לילדים של P&G סיפקה את ליטר המים הנקיים ה-10 מיליארד שלה; החברה העניקה תמיכה כמענה ליותר מ-25 אסונות טבע ברחבי העולם ומכירה בעשרים שנה של הענקת חינוך והזדמנויות לילדים בסין באמצעות Project Hope.

- גיוון וכלילה: ניצול הגיוון שלנו כדי להפוך תובנות לפעולה ולשחרר את הכוח של הצוותים שלנו לחדש ולנצח; העלאת הרף לנשים בתוך P&G באמצעות מחויבות להשגת איזון מגדרי בכל הדרגים של החברה; מתן ביטוי לסוגיות שמשפיעות על החברה באמצעות קמפיינים כמו "שנו את הגורל" של SK-II; התקדמות בתוך ומחוץ לקירות שלנו עם עובדים צרכנים ממוצא אפריקני באמצעות "השחור שלי יפה" ומוצרים כמו סדרת הזהב של פנטן.

- שוויון מגדרי: יצירת עולם טוב יותר על ידי התמודדות עם ההטיה המגדרית באמצעות הקול שלנו בפרסום על ידי קמפיינים כגון Always Like a Girl, Ariel Share the Load; הסרת חסמים מוטי מגדר לחינוך והזדמנויות כלכליות באמצעות תוכניות כמו "שיקשה" בהודו; חיזוק המחויבות שלנו לייצוג שווה בתוך P&G.

                                                 

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם.

אנשי קשר

Procter & Gamble
Damon Jones
513-983-0190

[email protected]

 

מקור: The Procter & Gamble Company

צפו בהודעה לעיתונות הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20161215005685/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

תגיות של המאמר: Procter & Gamble |

כתבות נוספות בקטגוריה חברה וקהילה

EBC Financial Group משתפת פעולה עם Shakti Regeneration Institute כדי להעצים קהילות מודרות ולקדם מאמצי שימור לילידי המקום Financial Group (EBC), חברת ברוקראז' גלובלית מובי
דו"ח חדש חושף צניחה מדאיגה בעולם בבדיקות סרטן אצל נשים היקף בדיקות הסרטן בקרב נשים צנח ברחבי העולם, זאת ע
הפילנתרופ אנוש אחמד מדובאי מספק סיוע תזונתי חיוני בסך 10 מיליון ליש"ט לתמיכה בקהילות החלשות והפגיעות בלבנון המיליארדר מדובאי ומייסד PFOAA אנוש אחמד (Anosh Ahm
בכל שנייה בשנה האחרונה 3 בנות ו-2 בנים חוו אלימות מינית בילדים Together for Girls, שותפות גלובלית הפועלת למיגור א
KnowBe4 שופכת אור על המגמות המדאיגות של סחר בבני אדם באמצעות הנדסה חברתית באיחוד האמירויות הערביות סחר בבני אדם ממשיך להיות בעיה באיחוד האמירויות, ומ
מכתב פתוח בתמיכת האו"ם - כולל את חתימותיהם של ג'יליאן אנדרסון ופורסט ויטאקר - קורא לממשלות להתמודד עם משבר האלימות המדאיג המשפיע על 1 מכל 2 ילדים ברחבי העולם ניצולים, מומחים ופעילים מרחבי העולם משיקים מאמץ עו
ארגון A21 משיק אפליקציית בקשות לאירוח עבור Walk for Freedom 2024 A21, ארגון עולמי ללא מטרות רווח המוקדש למיגור הסחר
על החברה / אודות עמישי בשנת 1935 נוסדה עמישי חברה לשיווק, או בשמה ההיסטור
VITAL VOICES חולקת כבוד לנשים המובילות את הצמיחה בפסטיבל השנתי השלישי ובטקס פרסי המנהיגות הגלובלי השנתי ה-23 בוושינגטון הבירה בין התאריכים 29-30 במאי Vital Voices Global Partnership (Vital Voices) משל
ממחויבות לפעולה: מרי קיי מפרסמת סקירה כללית של שותפות טרנספורמטיבית לקידום היזמות הנשית ברחבי העולם Mary Kay Inc., מובילה עולמית בהעצמת נשים, הודיעה ה
Vital Voices פותח את חודש ההיסטוריה של הנשים עם תערוכה אמנותית אינטראקטיבית באו"ם ועם המפגש ה-17 של Global Mentoring Walks לרגל חגיגות חודש ההיסטוריה של הנשים, Vital Voices
מחקר עולמי חדש מגלה שאנשים הסובלים מכאב מרגישים דחויים חברתית יותר מאי פעם מחקר חדש שנערך בקרב 18,097 אנשים ב-18 מדינות גילה
ארגוני זכויות נשים מתאחדים כדי להשיק את קואליציית חורה, וסוללים את הדרך לרפורמה בדיני המשפחה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה אי השוויון במזרח התיכון ובצפון אפריקה מונצח על ידי
מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID מנחה מפגשי דיאלוג ביום הנוער הבינלאומי ליסבון 2023 מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID שמח להודיע על השת
Bridge International Academies מדגישים את החשיבות של חינוך בנות ביום האוכלוסייה העולמי הזה Bridge International Academies - ברידג' אקדמיות בי
אלימות מגדרית מבוססת טכנולוגיה היא דאגה בינלאומית לזכויות אדם, כך עולה ממחקר חדש דו"ח שפורסם היום על ידי המרכז לחדשנות בממשל בינלאו
מרי קיי מדגישה את החשיבות של מנהיגות נשים ומעורבות המגזר הפרטי בשימור, בוועידת הפסגה העולמית באוקיינוס 2023 בהנחיית האקונומיסט אימפקט Mary Kay Inc, תומכת עולמית בקיימות תאגידית וחתומה
Global Partners מכריזים על חידושים למנהלים ימיים כדי לסייע לאוקיינוסים עם תמיכה מהמגזר הפרטי של מרי קיי מנהלים ועוסקים בתחום שימור האוקיינוסים, מומחים עול
ציוד מטבח מוסדי חיוני לכל מטבח מסחרי ציוד מטבח מוסדי חיוני לכל מטבח מסחרי או חברות שירו
מרי קיי מגנה על למורים בסכנת הכחדה קריטית ועל חיות בר אחרות בשיתוף עם קרן Arbor Day Mary Kay Inc., תומכת גלובלית בקיימות תאגידית ושמיר
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)