INVNT™, הסוכנות שיוצרת חוויות חדשניות, הוכרזה היום כנותנת חסות ומפיקה המשותפת של 'בימת החשיפה' (Discovery Stage) בכנס SXSW Sydney 2024 לאחר שיתוף פעולה מוצלח באירוע הראשון שנערך בשנה שעברה.
האמן מייקה דובאק, הידוע בכינויו Mad Dog Jones, ישחרר בקרוב את קולקציית ה-NFT החדשה שלו, Fallen Gravity באמצעות שיתוף פעולה שבראשו עומדת INVNT.ATOM, סוכנות החדשנות הדיגיטלית וה-Web3 של INVNT GROUP. האוסף (שזמין ב-Nifty Gateway) מציע לאספנים הזדמנויות ייחודיות ליצור יצירות אנימציה, הדפסים ו-NFT בלעדיים בהשראת החלל ומסתרי הקוסמוס. היצירה האומנותית באחד מהשחרורים תשובץ בשירי כוכבים ייחודיים שאצרה Artemis Music Entertainment ויישלחו לחלל יחד עם הודעה אישית.
INVNT.ATOM™ חטיבת הדיגיטל והחדשנות Web3 של [INVNT GROUP] פרויקט BRANDSTORY העולמי מציגה את BZAR™, הפלטפורמה הדיגיטלית של הקבוצה, במימון עצמי ובהובלת תוכן, הממתינה לפטנט, שנבנתה באופן בלעדי עבור מותגים ואוהדים. הפלטפורמה הזמינה כעת להדגמה מאפשרת שיתוף פעולה, חיבור ויצירה משותפת של הדור הבא עם קהילות בעולם הווירטואלי. עם BZAR, מותגים יכולים ליצור חוויות מותאמות אישית וסוחפות המותאמות בדיוק לצרכים שלהם תוך שימוש בסביבות פוטו-ריאליסטיות נבחרות, מסחר סוחף יזום ותכונות משולבות של Web3 כדי ליצור קשר ע
במהלך השנים 2022 ו-2023, INVNT.ATOM™, חטיבת החדשנות הדיגיטלית וה-Web3 של ™[INVNT GROUP] סיפקה שני קמפיינים היסטוריים של NFT בשיתוף עם Automobili Lamborghini, בזמן שמותג מכוניות העל הוותיק המוביל חגג את יום השנה ה-60, ונכנס לעידן ההיברידי שלו.
Automobili Lamborghini כמעט הגיעה לסוף נסע הדרכים האפי (The Epic Road Trip), מסע בן 8 חודשים שמגיע לשיאו בציון דרך חשוב: 60 שנה למותג האגדי.
אספה (aespa), קבוצת הפופ הקוריאני (K-Pop) הנשית הפופולרית ומוכוונת העתיד מבית SM Entertainment, הכוללת ארבעה חברות אמיתיות כמו גם את האווטארים המקוונים שלהן, מאחדת כוחות עם האומנית הוויזואלית ומלכת ה-NFT בלייק קתרין, כדי להשיק קולקציית NFT בלעדית. האוסף מציין את שיתוף הפעולה הראשון בעולם בין להקת פופ קוריאני לאמן NFT עולמי, והפריטים יהינו זמינים החל בחמישי, 13 באוקטובר, 17:00 EST עד יום שישי, 21 באוקטובר, 11:00 EST דרך Sotheby's Metaverse. שיתוף פעולה זה נעזר במשותף בידי connecting dotts, סוכנות
בעקבות שני פרויקטי ה-NFT המוצלחים שלה שבוצעו עד היום, למבורגיני (Automobili Lamborghini), בשיתוף עם NFT PRO™ ו-INVNT.ATOM™, יצאה למסע וירטואלי שמתחיל בירח, חוצה את החלל וממשיך למקומות ידועים היטב ברחבי העולם.
Global BrandStory Project™ של [INVNT GROUP] מרחיבה את הנוכחות והיכולות הגלובלית שלו, ומשיקה את חטיבת החדשנות הדיגיטלית הממוקדת Web3, INVNT.ATOM כדי לתמוך במותגים וארגונים בניווט, הפעלה ויצירת הזדמנויות חדשות לסיפורים בחזית הדיגיטלית. צוות האסטרטגים, היוצרים ומומחי בניית הקהילה, שבסיסם בסינגפור, מתמחה בקמפיינים שמושקים קודם כל בדיגיטל, בטכנולוגיות פורצות וחוויות מותג מרתקות המכוילות לעידן החדש של Web3.
1