Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.
Dentsu (מותג: dentsu; משרד ראשי: Dentsu Group Inc; מיקום: טוקיו; נציג: הנשיא והמנכ"ל הגלובלי הירושי איגראשי) הודיעה על מינויה של שירלי זלסר לתפקיד מנהלת נתונים וטכנולוגיה ראשית (CDTO), והיא תשתלב קבוצת ההנהלה של Dentsu . בתפקיד זה, זלסר תהיה אחראית לכל המוצרים והפלטפורמות מונעי הנתונים, האנליטיקה ומאופשרים טכנולוגית המוצעים ללקוחות כדי לקדם חדשנות וצמיחה ברת קיימא.
Dentsu Aegis Network מרחיבה את פעילותה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה (MENA) עם השקת משרד חדש של Merkle, סוכנות שיווק מבוסס ביצועים ונתונים מובילה עם יכולות טכנולוגיות.
1