חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה

דרוג:

 

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה

Dentsu, חדשנות כדי להשפיע

טוקיו, 16 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

 

המיתוג "חדשנות כדי להשפיע" נוצר באמצעות מאמץ משותף של צוותים רבים של החברה מכל רחבי העולם, והוא משקף את המסירות של Dentsu לספק תוצאות שמעבר לכך שהן מניעות צמיחה עסקית, הן גם מייצרות השפעה חיובית על אנשים, החברה והעולם.

 

"המיתוג החדש שלנו הוא הצהרה נועזת על המחויבות הבלתי מעורערת שלנו לחדש במרדף אחר תוצאות בשם הלקוחות שלנו", אמר הירושי איגאראשי, נשיא ומנכ"ל גלובלי, Dentsu. "ב-Dentsu, אנחנו לא מסתפקים רק במעקב אחר מגמות - אנחנו שואפים לקבוע אותן. "חדשנות כדי להשפיע" היא ההבטחה שלנו ללקוחות, לאנשים המדהימים ולקהילות שאנו משרתים, שנמשיך לפרוץ את גבולות האפשרי באמצעות ניסיון ושינוי עסקי".

 

השקת המיתוג החדש היא השלב הבא באסטרטגיה של Dentsu לטווח בינוני עד ארוך ומיצובה כשותפה משולבת לצמיחה והמרה של הארגונים המובילים בעולם. Dentsu מביאה ללקוחות את הטוב משני העולמות: מותגים מובילים גלובליים אינדיבידואליים שיכולים לספק מומחיות עמוקה, והיכולת לקשור את השירותים הללו יחד כדי לספק אפקט מכפיל עבור לקוחות כמו גם ל-Dentsu.

 

צוות הקריאייטיב של Dentsu, בראשותו של ריקרדו פרגוסו, מנהל קריאייטיב ראשי בצוות הקריאייטיב של Dentsu באיטליה, הוביל את הפיתוח של המיתוג "חדשנות כדי להשפיע" יחד עם מניפסט מותג חדש. המראה והתחושה העיצובית של המיתוג החדש הופקו בידי צוות Dentsu Inc עטור הפרסים הרבים ב-Dnetsu יפן, בראשותו של מנהל הקריאייטיב הבכיר, יושיריו יאגי, מאנשי הקריאייטיב בעלי הפרסים הבינלאומיים הרבים ביותר ביפן.

 

"במשך למעלה מ-120 שנה, חדשנות הייתה עיקרון ליבה בהיצע של Dentsu; זה בדנ"א שלנו ובתוך התרבות של הצוותים שלנו ברחבי העולם. חדשנות עבור Dentsu היא גם חשיבה פתוחה וגם גישה שיטתית, המסייעת ללקוחות לגשת לטרנספורמציה העסקית שלהם בדרכים חדשות", אמר ג'ין לין, נשיא גלובלי - פרקטיקות גלובליות, dentsu. "Dentsu היא באמת ייחודית בשוק, ממוקמת במפגש של שיווק, טכנולוגיה וייעוץ. כאשר אנו משלבים חדשנות עם התמקדות בהשגת תוצאות, אנו משלבים את מיטב היכולות שלנו כדי לספק צמיחה משולבת עבור מותגים שרוצים משהו שונה מהמודל המסורתי".

המותג החדש של Dentsu יוצג יותר בפסטיבל האריות בקאן ביוני 2024, עם תכנות ועיצוב של dentsu Beach House המשקפים את העקרונות והמיצוב של "Innovating to Impact".

למידע נוסף על Dentsu והמותג החדש GTM, בקרו בכתובת: Innovating to Impact

קרדיטים לקבוצה:

Dentsu Creative איטליה

ריקרדו פרגוסו, מנהל קריאייטיב ראשי
סטפנו באטיסטלי, מנהל קריאייטיב בכיר
פרנצ'סקו אפיפני, מנהל קריאייטיב בכיר
כריסטיאנה ברני, מנהלת אמנותית
סנטיאגו קאנסלה, קופירייטר

Dentsu Inc, יפן

יושיהירו יאגי, מנהל קריאייטיב בכיר
טסובאסה אדאצ'י, מנהל קריאייטיב
הארוקו טסוטסוי, מנהל קריאייטיב
הירויוקי קאטו, מנהל אמנותי
נצוקי טומודה, מנהל אמנותי
מיוקי איטו, קופירייטר
מריקו פוקואוקה, קופירייטר
שינטרו מורקמי, טכנולוג דיגיטלי

אודות dentsu

Dentsu היא שותפה משולבת לצמיחה והמרה עבור הארגונים המובילים בעולם. היא הוקמה ב-1901 בטוקיו, יפן, וכעת יש לה נוכחות ביותר מ-145 מדינות ואזורים, כשהיא מציגה רקורד מוכח של טיפוח ופיתוח חידושים, תוך שילוב הכישרונות של רשת המותגים המובילים הגלובליים שלה כדי לפתח פתרונות צמיחה משפיעים ומשולבים עבור הלקוחות. Dentsu מספקת המרה של חוויות מקצה לקצה (EX) על ידי שילוב השירותים שלה במדיה, CXM וקריאייטיב, בעוד שדפוסי ההמרה העסקית (BX) שלה דוחפים את גבולות ההמרה והצמיחה ברת-קיימא עבור מותגים, אנשים והחברה.

Dentsu, מחדשים כדי להשפיע.

למידע נוסף:

www.dentsu.com
www.group.dentsu.com

איש קשר:

Matt Cross
Email: [email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/0b229c64-e587-4c92-80d2-8fb28b25ff1f

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Dentsu |

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

משקיע EB5 Capital מקבל אישור גרין קארד קבוע ראשון בפרויקט (JF24) 1900 Half Street EB5 Capital שמחה לדווח על אישור הבקשה הראשון של I-
Akur8 הבטיחה 120 מיליון דולר בסבב גיוס C כדי להאיץ את הצמיחה של מערכת האקטואריה של הדור הבא שלה Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור והז
 SCF רוכשת את Newpark Fluids Systems SCF Partners, Inc. (“SCF”) שמחה להכריז על רכישת עס
המגמות העתידיות בתעשיית היופי זמינות בדו"ח חדשנות היופי העולמי החדש של NielsenIQ (NIQ) בתעשיית היופי המתפתחת ללא הרף, למלא ולהבין בקשות מ
Zenas BioPharma מודיעה על תמחור הנפקה ראשונית מורחבת לציבור Zenas BioPharma, Inc (Zenas), (נאסד"ק: ZBIO), חברת
1.7 מיליון משתמשים הצטרפו ל-Bitget באוגוסט, מדגיש הדו"ח החודשי Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
ערב הסעודית מציגה השקעות אסטרטגיות בתיירות ב-IHIF Asia, ופותחת דלתות למשקיעים ערב הסעודית מבססת את עצמה במהירות כגוף מוביל בתחום
Recording Academy® מינתה את טיימור מרמרצ'י למנהל פעיל במזרח התיכון ובצפון אפריקה ®‏Recording Academy‏ מינתה את טיימור מרמרצ'י (Taym
השלב הבא באבולוציית המיתוג של Dormer Pramet Dormer Pramet גאה להכריז על חשיפת הזהות המוגדרת מח
CNE Direct, Inc (הפועלת בשם "illumynt") מכריזה על חזרתו של פול נייט לתפקיד המנכ"ל CNE Direct, Inc (הפועלת בשם “illumynt”) שמחה להכרי
   קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases  ו-GTT מכריזות על שותפות לקידום שוק שילוח המטענים המונעים בגז טבעי נוזלי קבוצת Nikkiso Clean Energy &Industrial Gases, חלק
Nyxoah מודיעה על השתתפותה בכנסי משקיעים קרובים Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
TOM FORD הודיעה על מינוי היידר אקרמן לתפקיד מנהל קריאטיב ‏TOM FORD הכריזה על מינויו המיידי של היידר אקרמן
שוהיי אוטני מתמנה לשגריר החדש של מותג Beats ‏ Beats by Dr. Dre (Beats) הודיעה היום על מינוי שו
משקיעים זרים בפרויקט SouthFace Village at Okemo (JF36) מקבלים אישורי גרין קארד מותנים EB5 Capital שמחה להודיע על שני אישורי הבקשה הראשונ
XTCC משתפת פעולה עם FINMAAL DMCC כדי להציע הזדמנויות לקיזוז פחמן ללקוחות שירותים פיננסיים XTCC, חברה המתמחה במכשירים פיננסיים סחירים הקשורים
Blackstone  הכריזה על הסכם לרכישת AirTrunk בעסקה בשווי 24 מיליארד דולר אוסטרלי קרנות המנוהלות בידי Blackstone Real Estate Partner
אנדרסן גלובל משיקה פירמה חברה ברואנדה אנדרסן גלובל Andersen Global ממשיכה לבסס את הפלטפו
איתיחאד (Ittihad ) מודיעה על תוצאותיה הכספיות למחצית שנת 2024 Ittihad International Investment LLC ("איתיחאד"; "
אנדרסן גלובל משיקה פירמה חברה בקולומביה אנדרסן גלובל Andersen Global ממשיכה לבסס את נוכחות
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)