במהלך השנים 2022 ו-2023, INVNT.ATOM™, חטיבת החדשנות הדיגיטלית וה-Web3 של ™[INVNT GROUP] סיפקה שני קמפיינים היסטוריים של NFT בשיתוף עם Automobili Lamborghini, בזמן שמותג מכוניות העל הוותיק המוביל חגג את יום השנה ה-60, ונכנס לעידן ההיברידי שלו.
Automobili Lamborghini כמעט הגיעה לסוף נסע הדרכים האפי (The Epic Road Trip), מסע בן 8 חודשים שמגיע לשיאו בציון דרך חשוב: 60 שנה למותג האגדי.
בעקבות שני פרויקטי ה-NFT המוצלחים שלה שבוצעו עד היום, למבורגיני (Automobili Lamborghini), בשיתוף עם NFT PRO™ ו-INVNT.ATOM™, יצאה למסע וירטואלי שמתחיל בירח, חוצה את החלל וממשיך למקומות ידועים היטב ברחבי העולם.
בזמן שלמבורגיני (Automobili Lamborghini) מתעתדת להפוך את מלוא קו הייצור שלה לחשמלי ב-2023 ו-2024, מכונית הספורט הסופר אגדית Aventador מתקרבת לסוף הייצור שלה. בפרויקט חסר תקדים, המותג האיטלקי יעמיד למכירה פומבית את ה-Lamborghini Aventador LP 780-4 Ultimae Coupé האחרון שיוצר אי פעם ב-NFT 1:1 שלו. הפרויקט הוא בשיתוף שניים מהיוצרים הבולטטים ביותר בזמננו, האמנים העכשוויים קריסטה קים, סטיב אאוקי, והסוכנות לסיפורי מותגים הגלובלית ™[INVNT GROUP]. מכירת ה- Lamborghini ‘Ultimate’כ-NFT 1:1, הראשונה בע
1