ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור "Apparel Group"

Apparel Group ממשיכה בהתרחבות האסטרטגית שלה באזור עם 100 חנויות חדשות במחצית הראשונה של 2024

Apparel Group ממשיכה בהתרחבות האסטרטגית שלה באזור עם 100 חנויות חדשות במחצית הראשונה של 2024

Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובילה עולמית, שברה שיא נוסף במסע הצמיחה המוצלח שלה על ידי פתיחת למעלה מ-100 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון ואסיה במחצית הראשונה של 2024. Apparel Group, המייצגת מותגים מוכרים ברחבי העולם כמו סטיב מאדן, Dune London, Athlete's Co, Beverly Hills Polo Club, אלדו, Skechers, טים הורטונס, אסיקס, Hackett London, לוי'ס, New Yorker, Ardene ו-Allo Beirut, הטביעה טביעת רגל חזקה יותר בשווקים מרכזיים כולל הודו, בחריין, איחוד האמירויות הערביות, עומאן וערב הסעודית.
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה

Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מוביל, נרגשת להכריז על השקת קמפיין הקיץ החדש שלה המציג קולקציות קיץ של יותר מ-36 מותגי Apparel Group. בשיתוף פעולה עם Anantara The Palm Resort, צילומי סגנון חיים אלה משלבים את המומחיות האופנתית של Apparel Group עם האווירה היוקרתית והאווירה הבתולית, ומבטיחים קולקציית קיץ המגדירה מחדש סגנון ואלגנטיות.
Apparel Group ו-Sandbox VR חברו יחד כדי להביא חדשנות של מציאות מדומה למזרח התיכון

Apparel Group ו-Sandbox VR חברו יחד כדי להביא חדשנות של מציאות מדומה למזרח התיכון

במהלך פורץ דרך, Apparel Group, כוח דומיננטי בנוף קמעונאות האופנה וסגנון החיים העולמי, משתפת פעולה עם Sandbox VR, היעד המוביל בעולם לחוויות פרימיום מבוססות מיקום מציאות מדומה, בשותפות זכיינות משמעותית. עם יותר מ-85 מותגים ויותר מ-2,200 חנויות ב-14 מדינות, טווח ההגעה הנרחב של Apparel Group מחזק את הבסיס לשיתוף הפעולה. שיתוף הפעולה יחל ב-25 מוקדים במזרח התיכון. השותפות מגיעה לאחר ש-Sandbox VR נבחרה לרשימה היוקרתית של Fast Company של החברות החדשניות ביותר בעולם לשנת 2024. Sandbox VR, שזכתה במקום השנ
קבוצת Apparel  פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון

קבוצת Apparel פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון

Apparel Group, מובילה עולמית בקמעונאות אופנה ולייף סטייל, מכריזה בגאווה על שורה של הישגים יוצאי דופן ברבעון הראשון של 2024, המבססים את מעמדה כמובילה בענף.
קבוצת Apparel  פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון

קבוצת Apparel פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון

Apparel Group, מובילה עולמית בקמעונאות אופנה ולייף סטייל, מכריזה בגאווה על שורה של הישגים יוצאי דופן ברבעון הראשון של 2024, המבססים את מעמדה כמובילה בענף.
Apparel Group ו-Nykaa מוציאות לדרך את ההתרחבות לאזור מדינות המפרץ עם החנות הראשונה של Nysaa בדובאי

Apparel Group ו-Nykaa מוציאות לדרך את ההתרחבות לאזור מדינות המפרץ עם החנות הראשונה של Nysaa בדובאי

Apparel Group, קונגלומרט קמעונאי מוביל באזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC), ו-Nykaa, קמעונאית מוצרי היופי הרב-ערוצית הגדולה ביותר בהודו, עם מכירות בהיקף של מיליארדי דולרים, חגגו בגאווה פתיחה חגיגית של החנות הראשונה של Nysaa ב-GCC ב-City Centre Mirdif ביום שישי, ה-1 במרץ, 2024. אירוע משמעותי זה סימן את ההתחלה המוצלחת של מיזם משותף שהוקם בידי שתי ענקיות הקמעונאות, והוא משלב את יכולת הקמעונאות של Apparel Group באזור של GCC עם מומחיות מוצרי היופי של Nykaa כדי להציע חוויית קניות ברמה עולמי
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס

ALDO של Apparel Group משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס

המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO, מותג מוערך תחת מטריית Apparel Group, משיק את קמפיין קולקציית רמדאן 2024 השנתי שלו, בהשתתפות הזמרת, השחקנית וכוכבת העל המזרח תיכונית, מרים פארס (@myriamfares). הקמפיין, שכותרתו "כולם מוזמנים", חוגג את שמחת ההתכנסות, מביא את הביחד לקדמת הבמה, בדגש על קבלה, הכלה וביטחון להיות עצמך. הקמפיין הרב-ערוצי יועבר בשידור חי באינטרנט, בפלטפורמות המדיה החברתית העולמיות של ALDO, פרסומות מחוץ לבית, יחד עם חנויות בחנות, שיכסו את כל נקודות המגע של המסע הצרכני המוד
קבוצת Apparel  מכריזה על שיא חדש: פותחת 350 חנויות חדשות ב-GCC ובהודו, יצרה 15 שותפויות מותג גלובליות אסטרטגיות ב-2023

קבוצת Apparel מכריזה על שיא חדש: פותחת 350 חנויות חדשות ב-GCC ובהודו, יצרה 15 שותפויות מותג גלובליות אסטרטגיות ב-2023

Apparel Group, המציינת שנה של צמיחה חסרת תקדים ויוזמות פורצות דרך, ניצבת בפסגת החדשנות הקמעונאית וההתרחבות הגלובלית בשנת 2023. קונגלומרט קמעונאות האופנה והלייף סטייל שבסיסו בדובאי חוגג שנה יוצאת דופן, ומשיקה בהצלחה 350 חנויות חדשות במיקומים בינלאומיים שונים, ובכך מחזקת את נוכחותה בנוף הקמעונאי העולמי. התרחבות זו היא עדות לאסטרטגיית הצמיחה הדינמית של קבוצתApparel ולמחויבות לספק חוויות קנייה חסרות תקדים ברחבי העולם.
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו

קבוצת Apparel יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו

קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מוביל, מודיעה על הסכם רישוי מונומנטלי רב-מותגי עם Marquee Brands LLC, בעלת מותגים, המשווקת וחברת המדיה הנודעת. הסכם חסר תקדים זה כולל רישוי לחמישה ממות
200 חנויות חדשות והתחייבות לתרומת 10 מיליון דירהם: מהלכי החזון של קבוצת  Apparel בקמעונאות ובפילנתרופיה למחצית הראשונה של 2023

200 חנויות חדשות והתחייבות לתרומת 10 מיליון דירהם: מהלכי החזון של קבוצת Apparel בקמעונאות ובפילנתרופיה למחצית הראשונה של 2023

המחצית הראשונה של 2023 הייתה עדה להתרחבות יוצאת דופן עבור קבוצת Apparel, כאשר הקונגלומרט הודיע על חנוכת 200 חנויות חדשות במספר מיקומים ברחבי העולם. צמיחה זו מבססת את מעמדה כשחקנית דומיננטית בנוף קמעונאות האופנה והלייף סטייל.
קבוצת Apparel ו-Clarks משלבות כוחות כדי להרחיב את טווח ההגעה הקמעונאי בערב הסעודית

קבוצת Apparel ו-Clarks משלבות כוחות כדי להרחיב את טווח ההגעה הקמעונאי בערב הסעודית

קבוצת Apparel, קונצרן אופנה ולייף סטייל עולמי, מודיעה בגאווה על שותפות אסטרטגית עם מותג ההנעלה העולמי המוביל Clarks. ברית זו שואפת להרחיב את טביעת הרגל הקמעונאית של Clarks ברחבי ממלכת ערב הסעודית (KSA) עם תוכניות לחנוך יותר מ -20 חנויות בחמש השנים הקרובות.
רוזן, יועץ למשקיעים על שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- G-III Apparel Group Ltd. לשאול על חקירת תביעה ייצוגית בניירות ערך – GIII

רוזן, יועץ למשקיעים על שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- G-III Apparel Group Ltd. לשאול על חקירת תביעה ייצוגית בניירות ערך – GIII

משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק בזכויות משקיעים, ממשיך לחקור תביעות ניירות ערך פוטנציאליות בשם בעלי המניות של G-III Apparel Group Ltd. (נאסד"ק: GIII) הנובעות מטענות כי ייתכן ש- G-IIIהוציאה מידע עסקי מטעה באופן מהותי לציבור המשקיעים.
1