ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור " INVNT.ATOM"

INVNT™ הוכרזה כנותנת חסות וכמפיקה שותפה בבימת החשיפה של תערוכת ב-SXSW Sydney® 2024

INVNT™ הוכרזה כנותנת חסות וכמפיקה שותפה בבימת החשיפה של תערוכת ב-SXSW Sydney® 2024

INVNT™, הסוכנות שיוצרת חוויות חדשניות, הוכרזה היום כנותנת חסות ומפיקה המשותפת של 'בימת החשיפה' (Discovery Stage) בכנס SXSW Sydney 2024 לאחר שיתוף פעולה מוצלח באירוע הראשון שנערך בשנה שעברה.
INVNT GROUP™  מציגה את Fallen Gravity, קולקציית ה-NFT החדשה של Mad Dog Jones: אומנות סייברפאנק פוגשת שירי כוכבים בשיתוף פעולה של INVNT.ATOM™, Artemis Music Entertainment ו-Nifty Gateway

INVNT GROUP™ מציגה את Fallen Gravity, קולקציית ה-NFT החדשה של Mad Dog Jones: אומנות סייברפאנק פוגשת שירי כוכבים בשיתוף פעולה של INVNT.ATOM™, Artemis Music Entertainment ו-Nifty Gateway

האמן מייקה דובאק, הידוע בכינויו Mad Dog Jones, ישחרר בקרוב את קולקציית ה-NFT החדשה שלו, Fallen Gravity באמצעות שיתוף פעולה שבראשו עומדת INVNT.ATOM, סוכנות החדשנות הדיגיטלית וה-Web3 של INVNT GROUP. האוסף (שזמין ב-Nifty Gateway) מציע לאספנים הזדמנויות ייחודיות ליצור יצירות אנימציה, הדפסים ו-NFT בלעדיים בהשראת החלל ומסתרי הקוסמוס. היצירה האומנותית באחד מהשחרורים תשובץ בשירי כוכבים ייחודיים שאצרה Artemis Music Entertainment ויישלחו לחלל יחד עם הודעה אישית.
מורשת, סיפורים וקהילה: כיצד INVNT.ATOM™, סוכנות החדשנות הדיגיטלית של [INVNT GROUP] שינתה את טביעת הרגל של המותג הגלובלי של Automobili Lamborghini עם יוזמות ה-Web3 שלה

מורשת, סיפורים וקהילה: כיצד INVNT.ATOM™, סוכנות החדשנות הדיגיטלית של [INVNT GROUP] שינתה את טביעת הרגל של המותג הגלובלי של Automobili Lamborghini עם יוזמות ה-Web3 שלה

במהלך השנים 2022 ו-2023, INVNT.ATOM™, חטיבת החדשנות הדיגיטלית וה-Web3 של ™[INVNT GROUP] סיפקה שני קמפיינים היסטוריים של NFT בשיתוף עם Automobili Lamborghini, בזמן שמותג מכוניות העל הוותיק המוביל חגג את יום השנה ה-60, ונכנס לעידן ההיברידי שלו.

"מסע הדרכים האפי" של Automobili Lamborghini מתקרב ליעדו עם פריטי הנצחה לאספנים שחוגגים 60 שנה למותג

Automobili Lamborghini כמעט הגיעה לסוף נסע הדרכים האפי (The Epic Road Trip), מסע בן 8 חודשים שמגיע לשיאו בציון דרך חשוב: 60 שנה למותג האגדי.
אספה והאומנית בלייק קתרין יוצרים קולקציית NFT ראשונה מסוגה

אספה והאומנית בלייק קתרין יוצרים קולקציית NFT ראשונה מסוגה

אספה (aespa), קבוצת הפופ הקוריאני (K-Pop) הנשית הפופולרית ומוכוונת העתיד מבית SM Entertainment, הכוללת ארבעה חברות אמיתיות כמו גם את האווטארים המקוונים שלהן, מאחדת כוחות עם האומנית הוויזואלית ומלכת ה-NFT בלייק קתרין, כדי להשיק קולקציית NFT בלעדית. האוסף מציין את שיתוף הפעולה הראשון בעולם בין להקת פופ קוריאני לאמן NFT עולמי, והפריטים יהינו זמינים החל בחמישי, 13 באוקטובר, 17:00 EST עד יום שישי, 21 באוקטובר, 11:00 EST דרך Sotheby's Metaverse. שיתוף פעולה זה נעזר במשותף בידי connecting dotts, סוכנות
מסע ה-NFT של למבורגיני ממשיך בספירה לאחור לתוכנית The Epic Road Trip שתמשך שמונה חודשים ותשחרר NFT חדשים של למבורגיני לאיסוף

מסע ה-NFT של למבורגיני ממשיך בספירה לאחור לתוכנית The Epic Road Trip שתמשך שמונה חודשים ותשחרר NFT חדשים של למבורגיני לאיסוף

בעקבות שני פרויקטי ה-NFT המוצלחים שלה שבוצעו עד היום, למבורגיני (Automobili Lamborghini), בשיתוף עם NFT PRO™ ו-INVNT.ATOM™, יצאה למסע וירטואלי שמתחיל בירח, חוצה את החלל וממשיך למקומות ידועים היטב ברחבי העולם.
®[INVNT GROUP] מרחיבה את Global BrandStory Project® ומשיקה את INVNT.ATOM™ - חטיבת חדשנות דיגיטלית ממוקדת Web3

®[INVNT GROUP] מרחיבה את Global BrandStory Project® ומשיקה את INVNT.ATOM™ - חטיבת חדשנות דיגיטלית ממוקדת Web3

Global BrandStory Project™ של [INVNT GROUP] מרחיבה את הנוכחות והיכולות הגלובלית שלו, ומשיקה את חטיבת החדשנות הדיגיטלית הממוקדת Web3, INVNT.ATOM כדי לתמוך במותגים וארגונים בניווט, הפעלה ויצירת הזדמנויות חדשות לסיפורים בחזית הדיגיטלית. צוות האסטרטגים, היוצרים ומומחי בניית הקהילה, שבסיסם בסינגפור, מתמחה בקמפיינים שמושקים קודם כל בדיגיטל, בטכנולוגיות פורצות וחוויות מותג מרתקות המכוילות לעידן החדש של Web3.
1