ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור " GlobeNewswire"

VAST Data סוגרת סבב גיוס מסדרה E, וכמעט משלשת את שווי החברה ל-9.1 מיליארד דולר

VAST Data סוגרת סבב גיוס מסדרה E, וכמעט משלשת את שווי החברה ל-9.1 מיליארד דולר

VAST Data, חברת פלטפורמת נתוני הבינה המלאכותית, הודיעה כי הבטיחה גיוס בשיעור 118 מיליון דולר בסדרה E, בהובלת חברת Fidelity Management & Research ובליווי של New Enterprise Associates (NEA), BOND Capital ו-Drive Capital.
ארגוני מדע בינלאומיים חותמים על הסכם לספק חומרה לניסוי הניטרינו התת קרקעי העמוק

ארגוני מדע בינלאומיים חותמים על הסכם לספק חומרה לניסוי הניטרינו התת קרקעי העמוק

ניסוי הניטרינו התת-קרקעי העמוק - הידוע גם בשם DUNE (ר"ת של Deep Underground Neutrino Experiment) - הוא מגה ניסוי מדעי בינלאומי שישתמש בגלאי חלקיקים עצומים כדי לחקור את התנהגות הניטרינו, מה שעשוי להעיד מדוע אנו חיים ביקום הנשלט בידי חומר.
לידרטק ו-Prospector Capital Corp מודיעות על אפקטיביות הצהרת הרישום ועל אסיפה כללית יוצאת דופן ביום 13 בדצמבר 2023 לאישור שילוב עסקים

לידרטק ו-Prospector Capital Corp מודיעות על אפקטיביות הצהרת הרישום ועל אסיפה כללית יוצאת דופן ביום 13 בדצמבר 2023 לאישור שילוב עסקים

LeddarTech Inc.® ("לידרטק" או "החברה") מפתחת תוכנת רכב מבוססתAI בעלת תפיסה תחושתית ומיזוג סנסורים עבור יישומי ADAS ו-AD, ו-Prospector Capital Corp ("פרוספקטור") (נאסד"ק: PRSR, PRSRU, PRSRW), חברת רכישה למטרות מיוחדות הנסחרת בבורסה בראשות נשיא קוואלקום לשעבר דרק אברל ובראשות סגן יו"ר קוואלקום לשעבר סטיב אלטמן, הודיעו היום כי ב-4 בדצמבר 2023 רשות ניירות ערך האמריקאית ("SEC") הכריזה על תוקף הצהרת הרישום בטופס F-4, כפי שתוקן, שהוגשה על ידי LeddarTech Holdings Inc. ("Newco") בקשר לשילוב העסקים המוצע
GlobeNewswire, רשת הפצת החדשות של Notified, הפיצה מספר שיא של הודעות לעיתונות ב-2022, עם עלייה של 16% בשנתיים האחרונות

GlobeNewswire, רשת הפצת החדשות של Notified, הפיצה מספר שיא של הודעות לעיתונות ב-2022, עם עלייה של 16% בשנתיים האחרונות

Notified, שותפה טכנולוגית מהימנה וגלובלית לאנשי מקצוע בתחום יחסי ציבור, קשרי משקיעים ושיווק, הודיע כי GlobeNewswire זכתה לצמיחה של 16% במספר ההודעות לעיתונות שהופצו בידי הלקוחות במהלך השנתיים האחרונות. צמיחה זו מודגשת בידי מחקר שנערך לאחרונה בשיתוף עם PRWeek, שמצא כי 79% ממקצועני יחסי הציבור מאמינים שהודעות לעיתונות הן חלק חשוב מתמהיל המדיה, כאשר 65% דיווחו שהם עובדים 'באופן נרחב' על פרסום תכנים.
1