הציפיות ההולכות וגדלות של לקוחות יוצרות צורך קריטי עבור מותגים לפגוש את הלקוח במקום שחשוב לו באותו הרגע. כגורם מוביל ב-The Forrester Wave™: Customer Journey Orchestration Platforms, Q2 2024, אשר פורסם היום, CSG® (נאסד"ק: CSGS) עוזרת למותגים המוכרים ביותר בעולם להפוך תובנות של לקוחות לפעולות. CSG Xponent, הפלטפורמה הטובה מסוגה למעורבות לקוחות, קיבלה את הציון הגבוה ביותר ב-16 מתוך 30 הקריטריונים של Forrester Wave™, כולל ניתוח מסע לקוחות, תיאום בין מסעות שונים וכן קבלת החלטות בזמן אמת.
CSG® (נאסד"ק: CSGS) מאפשרת לחברות לבנות חוויות בלתי נשכחות שמקלות על צרכנים ועסקים להתחבר למוצרים ולשירותים, להשתמש בהם ולשלם עבורם עבור המוצרים והשירותים שהם מעריכים ביותר. כדי להניע חוויית לקוח פרואקטיבית (CX), CSG השיקה היום את CSG Xponent™ Ignite, פתרון מעורבות לקוחות הבנוי ממומחיות ספציפית לתעשייה המאפשר לעסקים לפרוס, ליצור מעורבות ולספק במהירות חוויות הניתנות לכימות בהתאם ליעדים שלהם.
1