ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור " CSG"

Lyse עוברת לענן עם CSG לשיפור חוויית הלקוחות הניידים

Lyse עוברת לענן עם CSG לשיפור חוויית הלקוחות הניידים

‏Lyse, אחת מחברות הטלקום והאנרגיה הגדולות בנורבגיה, היא חלוצה בתחום החידושים ממוקדי הלקוח. כחלק ממאמצי החברה להגביר את שביעות רצונם של לקוחותיה ולטיפוח חוויה נטולת מאמץ עבור הדורות הבאים, Lyse בחרה בפלטפורמת הענן של CSG®‏ (נאסד"ק: CSGS) הכוללת SaaS להטמעת מודרניזציה בשירותי הצרכנות הניידת שלה. מעבר זה לענן מאפשר ל-Lyse לאחד הצעות, לבצע השלמה אסטרטגית של שירותים ולשפר את הצמיחה העסקית באמצעות מוצר משתלם בטווח הארוך. ל-Lyse חזון לעתיד, והחברה מחויבת להעלות את רף חוויית הלקוח בשוק הטלקומוניקציה הנו
Telenor Denmark מובילה עידן חדש בתחום החדשנות האלחוטית עם CSG

Telenor Denmark מובילה עידן חדש בתחום החדשנות האלחוטית עם CSG

Telenor Denmark, מפעילת השירותים הניידים השנייה בגודלה בשוק הדני, מובילה את מגמת החדשנות שממוקדת ב"לקוח תחילה". כדי לבסס את עמדתה בחזית המסחר הדיגיטלי בזירת תקשורת הנתונים וכדי להמשיך ולספק חוויות לקוח מעולות, Telenor Denmark בחרה בפלטפורמות התוכנה כשירות, התואמות לענן של CSG® (נאסד"ק: CSGS) כדי לקדם את התפתחותה העתידית. שינוי זה מזניק את המונטיזציה מרובת הערוצים של Telenor Denmark, משפר את הנצילות העסקית ומבטיח את חוויית הלקוח בגזרות ה-B2C וה-B2B.
CSG קיבלה הכרה כמתאמת מסע לקוחות מובילה מטעם חברת אנליסטים ראשית

CSG קיבלה הכרה כמתאמת מסע לקוחות מובילה מטעם חברת אנליסטים ראשית

הציפיות ההולכות וגדלות של לקוחות יוצרות צורך קריטי עבור מותגים לפגוש את הלקוח במקום שחשוב לו באותו הרגע. כגורם מוביל ב-The Forrester Wave™: Customer Journey Orchestration Platforms, Q2 2024, אשר פורסם היום, CSG® (נאסד"ק: CSGS) עוזרת למותגים המוכרים ביותר בעולם להפוך תובנות של לקוחות לפעולות. CSG Xponent, הפלטפורמה הטובה מסוגה למעורבות לקוחות, קיבלה את הציון הגבוה ביותר ב-16 מתוך 30 הקריטריונים של Forrester Wave™, כולל ניתוח מסע לקוחות, תיאום בין מסעות שונים וכן קבלת החלטות בזמן אמת.
Zain Sudan מקימה עסק אלחוטי מחדש בזמן שיא עם CSG

Zain Sudan מקימה עסק אלחוטי מחדש בזמן שיא עם CSG

Zain Sudan, חלק מקבוצת Zain, ספקית אלחוטית מובילה במזרח התיכון ובצפון אפריקה, המובילה את תחום מעורבות הלקוח באמצעות נתוני שירות משלימים ולא מובנים (USSD). לאחר השבתה שאירעה לאחרונה במרכז נתונים, Zain Sudan נותנת את אמונה ב-CSG® (נאסד"ק: CSGS) שתניע את ההתאוששות מאסון של עסקי האלחוט שלה ותשמור על תושבי סודן מחוברים, תוך שימור מיצובה המוביל בשוק. Zain Sudan הקימה מחדש את מערכת השער והחזירה לפעילות את השירותים החיוניים במהירות כדי לאפשר ללקוחות לנהל חבילות ולבדוק יתרות, בזמן שהיא מקימה מחדש את עסקי
CSG חושפת את דו

CSG חושפת את דו"ח מצב חוויית הלקוח לשנת 2024; רגעים קטנים וחסרי מאמץ כובשים את הקהל עם מסעות אפיים

CSG® )נאסד"ק: CSGS), חברת פלטפורמת SaaS מובילה המסייעת למותגים להפוך את החוויות הרגילות של הלקוחות והעובדים ליוצאות דופן, פרסמה היום את דו"ח מצב חוויית הלקוח לשנת 2024. הדו"ח, המגובה במחקרים בתעשייה, נתונים פנימיים, עדויות מומחים ויוזמות של לקוחות, מזהה תפניות מפתיעות בספר המהלכים המסורתי של ה-CX, ומציע אסטרטגיות מעשיות שבאמצעותן מותגים יכולים לפרוס את השטיח האדום עבור הלקוחות שלהם כדי לזכות בנאמנות ארוכת טווח. הוא מכוון את הזרקור על סטטוס קוו חדש: הלחץ על מובילי מותגים לנקוט בגישה מונעת נתונים
חברת CSG זוכה בהכרה מחברות אנליסטים מובילות

חברת CSG זוכה בהכרה מחברות אנליסטים מובילות

ספקי שירותי תקשורת CSP נמצאים במרוץ למודרניזציה של פעילותם ולספק חוויות דינמיות ומותאמות אישית עבור לקוחותיהם. כדי למנף אוטומציה, אינטליגנציה ותזמור, הם פועלים לשיפור חווית הלקוח בכל נקודות המגע. בשנת 2023, הפתרונות עטורי הפרסים של CSG® (נאסד"ק: CSGS) והגישה הרב ערוצית המשולבת סייעו למותגים גלובליים לשנות את חוויית הלקוח שלהם, וזכו להכרה ב- CSG מחברות האנליסטים המובילות Gartner, Frost & Sullivan, Kaleido Intelligence, MGI ו- Quadrant Knowledge Solutions.
הקץ להלם חשבונות של צרכנים הודות ל-CSG Bill Explainer

הקץ להלם חשבונות של צרכנים הודות ל-CSG Bill Explainer

CSG® (נאסד"ק: CSGS) מעצימה את החברות ליצור חוויות דיגיטליות בלתי נשכחות מול צרכנים ועסקים כאחד. כדי לסייע לעסקים בהשגת רמה חסרת תקדים של אמון לקוחות, CSG השיקה היום את CSG Bill Explainer, פתרון מונע בינה מלאכותית, אשר משפר את הבנת החשבונות על ידי הצרכן באמצעות הסברים אינטואיטיביים של החשבון. Bill Explainer, שמיועד ספציפית לחזות ולמנוע הלם נוכח החשבונות, רותם את עוצמתה של הבינה המלאכותית הגנרטיבית על ידי מינוף Microsoft Azure OpenAI Service לטובת התאמה אישית של תובנות הצרכנים בנוגע לחשבונות, לרוח
חברת CSG מניעה צמיחה אלחוטית עבור Airtel Africa באמצעות טביעת רגל ב-14 ארצות

חברת CSG מניעה צמיחה אלחוטית עבור Airtel Africa באמצעות טביעת רגל ב-14 ארצות

חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS) הודיעה היום על השלמת פרויקט הטרנספורמציה הדיגיטלית שלה עם Airtel Africa, ספקית מובילה של שירותי טלקומוניקציה ושירותי מוניטיזציית סלולאר ב-14 ארצות באפריקה. עם פתרון של ניהול ההכנסות המאוחד של Airtel Africa, חברת CSG מוכנה לייעל תהליכים בכל עסקיה, למזער עלויות ולקצר את זמן היציאה לשוק, תוך מתן חוויות המניעות נאמנות מצד הלקוחות וצמיחה עסקית בת קיימא בתחום האלחוטי.
חברת CSG זוכה בתואר כבוד כמשפיעה עסקית בפרסי הזרז של TM Forum

חברת CSG זוכה בתואר כבוד כמשפיעה עסקית בפרסי הזרז של TM Forum

חברת CSG®(נאסד״ק: CSGS) הודיעה היום שנבחרה כזוכה של שנת 2023 בתחרות פרסי הזרז שלTM Forum (TM Forum Catalyst Awards). טקס הפרסים מציין את החידוש המוצלח ביותר בענף הטלקום, את הוכחת קונספט של תקני התעשייה וההשפעה על יעדי קיימות. בשיתוף עם מיקרוסופט, נוקיה ו-Vodafone, פרויקט הערוצים והשווקים שלב 2 של CSG הוכר כ״זרז יוצא מן הכלל׳ להשפעה עסקית.
מאוחדים במטרה: CSG משיקה את דו

מאוחדים במטרה: CSG משיקה את דו"ח ההשפעה הראשון שלה

חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS) פרסמה היום את דו"ח ההשפעה הראשון שלה, United in Purposeהמדגיש את התקדמותה ביוזמות גיוון, בהכלה, השפעה חברתית וקיימות. הדו"ח מפרט את המאמצים של CSG במהלך השנה האחרונה כדי להניע השפעה חיובית ולרומם את הקהילות שבהן החברה מקיימת את עסקיה.
דו

דו"ח מצב חוויית הלקוח של CSG לשנת 2023 חושף מגמות באסטרטגיית חוויית לקוח מן המעלה הראשונה

®CSG (נסדא"ק: CSGS), החברה המובילה בפתרונות חדשניים בתחומי חוויית הלקוח, ניהול ההכנסות והתשלומים ההופכים את חוויית הלקוח הרגילה ליוצאת דופן, פרסמה היום את דו"ח מצב חוויית הלקוח לשנת 2023. CSG השתמשה בנתונים אשר התקבלו מיותר מ-12 מיליון אינטראקציות במסגרת חוויית הלקוח ומ-710 מיליון לקוחות קצה נתמכים בכל העולם כדי לגלות כי מנהיגים עסקיים חשים את הצורך במהירות על מנת להאיץ את חוויית הלקוח הדיגיטלית (CX), אך זקוקים לעזרה בהתנעת מסע חוויית הלקוח שלהם.
CSG קיבלה פטנט על עיצוב אקוסיסטם בקוד 0

CSG קיבלה פטנט על עיצוב אקוסיסטם בקוד 0

חוויות בסגנון B2C עם סיפוקים מיידיים והתאמה אישית של פתרונות הם הסטנדרטים החדשים עבור כלל הענפים, וגם הספקים של שירותי התקשורת (CSPs) אינם חסינים בפני לחצים אלה. במטרה להוביל את ספקי ה-CSP לפתחו של עידן חדש זה של חוויות לקוח, CSG® (נאסד"ק: CSGS) הכריזה היום, כי זכתה לאישור פטנט בארה"ב ובאוסטרליה עבור CSG Encompass. הפלטפורמה מאפשרת לספקיות שירותי הטלקום להרחיב את ההיצע שלהן על ידי הוספת מוצרים ושירותים של שותפים וליהנות מן ההבטחה הגלומה בשוק ה-B2B2X הרווחי. הפטנט מבסס את מעמדה של CSG כמובילה בענ
CSG משפרת את חוויית הלקוח עם השקת פתרון מעורבות לקוחות ספציפי לתעשייה, CSG Xponent Ignite

CSG משפרת את חוויית הלקוח עם השקת פתרון מעורבות לקוחות ספציפי לתעשייה, CSG Xponent Ignite

CSG® (נאסד"ק: CSGS) מאפשרת לחברות לבנות חוויות בלתי נשכחות שמקלות על צרכנים ועסקים להתחבר למוצרים ולשירותים, להשתמש בהם ולשלם עבורם עבור המוצרים והשירותים שהם מעריכים ביותר. כדי להניע חוויית לקוח פרואקטיבית (CX), CSG השיקה היום את CSG Xponent™ Ignite, פתרון מעורבות לקוחות הבנוי ממומחיות ספציפית לתעשייה המאפשר לעסקים לפרוס, ליצור מעורבות ולספק במהירות חוויות הניתנות לכימות בהתאם ליעדים שלהם.
פתרונות מעורבות הלקוחות של CSG זוכים לציונים גבוהים ממספר חברות אנליסטים מובילות

פתרונות מעורבות הלקוחות של CSG זוכים לציונים גבוהים ממספר חברות אנליסטים מובילות

בעולמנו היום, בו נדרש סיפוק מיידי, קשה להשיג הזדמנויות שניות להרשים צרכנים, לכן קריטי לבצע כל אינטראקציה נכון כבר בפעם הראשונה. מותגים גלובליים תובעים בקול מיכון חכם המספק בזמן אמת חוויות בהתאמה אישית, שהינן רלוונטיות ואינטראקטיביות, לאורך כל מחזור חיי הלקוח. CSG® (נאסד"ק: CSGS) מספקת מענה לדרישה הזו. עם חבילת פתרונות קצה לקצה הטובה מסוגה, ועם גישה מובנה של עבודה בריבוי-ערוצים, CSG ממשיכה לזכות בהכרה של אנליסטים מובילים בתעשייה ב-Forrester וב-Quadrant Knowledge Solutions.
ליז באואר מונתה למנהלת חוויות ראשית כדי להוסיף עוצמה לצמיחה של CSG

ליז באואר מונתה למנהלת חוויות ראשית כדי להוסיף עוצמה לצמיחה של CSG

®CSG (נאסד"ק: CSGS) הכריזה על ליז באואר כסגנית נשיא תאגידית ומנהלת חוויות ראשית, תפקיד חדש שנועד לחבר ולהעצים את האנשים והתרבות הארגונית של CSG עם האובססיה שלה לעזור ללקוחות לפתור את הבעיות העסקיות הקשות ביותר שלהם. אחריות הניהול המורחבת של באואר כוללת כעת את חוויות העובדים והלקוחות של CSG, שיווק, אפשור מכירות ותקשורת. בתפקיד זה, באואר תגדיל את ההשפעה לה גורמים עובדי CSG כאשר הם שואפים מדי יום לחזות, להמציא ולעצב עולם טוב יותר ומוכן יותר לעתיד.
1  2  הבא עמוד הבא