המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO, מותג מוערך תחת מטריית Apparel Group, משיק את קמפיין קולקציית רמדאן 2024 השנתי שלו, בהשתתפות הזמרת, השחקנית וכוכבת העל המזרח תיכונית, מרים פארס (@myriamfares). הקמפיין, שכותרתו "כולם מוזמנים", חוגג את שמחת ההתכנסות, מביא את הביחד לקדמת הבמה, בדגש על קבלה, הכלה וביטחון להיות עצמך. הקמפיין הרב-ערוצי יועבר בשידור חי באינטרנט, בפלטפורמות המדיה החברתית העולמיות של ALDO, פרסומות מחוץ לבית, יחד עם חנויות בחנות, שיכסו את כל נקודות המגע של המסע הצרכני המוד
סוגיות האקלים חיוניות יותר מתמיד, וקבוצת ALDO מחויבת לשמור על מחויבותה לבניית עתיד דל פחמן. בנוסף להכרזה על חידוש ההסמכה האקלימית הניטרלית שלה, זו השנה הרביעית ברציפות, החברה משתתפת כעת בפסגת האקלים העולמית ה -11 בגלזגו, סקוטלנד. לפני מספר שבועות הצטרפה גם חברת נעלי האופנה הקנדית We Mean Business, קואליציה בינלאומית של יותר מ-600 חברות הקוראת למנהיגי הכלכלות הגדולות בעולם לחזק את יעדי פעילות האקלים שלהם במהלך דיוני ה-G20 וה-COP26.
1