JCDecaux בקמפיין חדשני עבור רשת ההנעלה ואביזרי האופנה הבינלאומית ALDO!

דרוג:

לראשונה בישראל, חברת JCDecaux בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב-יפו, עולה בקמפיין חדשני עבור רשת ההנעלה ואביזרי האופנה הבינלאומית ALDO במסגרתו, יהפכו 3 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בעיר: דיזנגוף סנטר, ברחוב אבן גבירול וברחוב הברזל, לחלונות ראווה אשר יציגו נעליים אמיתיות כפי שהן מוצגו בחנויות הרשת. 

הקמפיין החדש נוצר לאחר שברשת ALDO ביקשו להציג את קולקציית הנעליים החדשה בצורה חדשנית ומקורית בחג הפסח. הקמפיין יעלה על פני 400 פני פרסום הכוללים את חלונות הראווה ב-3 תחנות האוטובוס למשך 10 ימים ועלותו מוערכת בכ- 270,000 ₪. הקונספט החדשני לקמפיין גובש על ידי מחלקת JCDecaux Innovate אשר עוסקת בפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינאמיים ואינטראקטיביים ושוקדת כל הזמן על הדבר הבא בתחום פרסום החוצות. בקמפיין הייחודי שיעלה בחג הפסח, ממשיכה חברת JCDecaux להראות את הפתרונות היצירתיים, המקוריים והחדשנים שהיא מציעה ללקוחותיה בכל תחום. בדרך הצגה זו של חלונות הראווה, יוצג המוצר בשיא תפארתו לכל העוברים והשבים כך שלא יהיה ניתן להתעלם ממנו. פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "בקמפיין החדשני ביקשנו להציג את היצירתיות והמקוריות של מחלקת JCDecaux Innovate כאשר הוכחנו כי גם נעליים אפשר לפרסם בדרך שעוד לא נראתה עד היום. הפיכת תחנות אוטובוס לחלונות ראווה, הינה מהלך ראשון מסוגו בישראל. יחידות התצוגה חדשניות מאוד ותופסות את העין כך שההשפעה שלהן על הרחוב היא רבה ובכך מציעות פוטנציאל נראות רחב של 360 מעלות. אנו מברכים על בחירתה של חברת ALDO ב- JCDecauxלהצגת קולקציית הנעלים החדשה ואנו בטוחים כי המהלך יביא לחשיפה יפה לחברה במהלך חופשת הפסח" נתניאל נזרי, סמנכ"ל השיווק של ALDO, בישראל מוסר כי: "כרשת בינלאומית, המתאפיינת ביצירתיות, חדשנות ודינמאיות, אנו מרגישים כי שיתוף הפעולה עם חברת JCDecaux ואמצעי הפרסום המקוריים והייחודיים שלה, נכון ומתאים לחשיפת רשת ALDO בכלל וחשיפת הקולקציה בפרט, גם המיקומים שנבחרו בת"א לחלונות הראווה, הם אסטרטגיים, בולטים ואני מאמין שיביאו לחשיפה אחרת, שונה ולקהל יעד רחב יותר." 

אודות JCDECAUX : נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-56 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה הינה חברת הפרסום המדורגת במקום הראשון בתחום ה- Out Door Media זאת בשל הכנסות של 2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) מכלל פעילותה בעולם בשנת 2010. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון- בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום.

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Bitget מציעה כרטיסים למשחק LALIGA EA SPORTS למשתמשי Bitget Pay Bitget , בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 ה
BASF Environmental Catalyst and Metal Solutions זכתה בפרס אדיסון לפטנטים לשנת 2024 צוות המורכב ממדענים של BASF Environmental Catalyst
עיסא עודה, בן 18, ואנטוני סאלח, בן 17 מהרשות הפלשתינית, זכו באתגר היזמות העולמי לנוער של NFTE Global nonprofit Network for Teaching Entrepreneur
Bitget Wallet השיקה ערכת כלים למסחר במטבעות ממ כדי להעצים את הסוחרים ב-Solana בעת זינוק בשוק Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
Advanced Communications and Electronic Systems (ACES) ו-Radisys חותמות על מזכר הבנות להאצת החדשנות והפיתוח של רשתות 5G אלחוטיות פתוחות (ORAN) Advanced Communications and Electronic Systems Com
Xsolla מרחיבה את מיצובה המוביל בתחום החידושים ופיתוחי המשחקים ב-APAC, באמצעות שותפות אסטרטגיות חדשות עם העיר בוסאן וחברת BDAN ‏Xsolla, חברה גלובלית למסחור של משחקי וידאו, מטרו
Recursion  ו- Exscientia, שתי מובילות בתחום גילוי התרופות בתחום הבינה המלאכותית, התאחדו באופן רשמי כדי לקדם את התיעוש של גילוי תרופות השילוב העסקי של שתי חברות גילוי ופיתוח תרופות מבוס
Microsoft Fabric ישנה את איכות הנתונים והשימושיות בכל רחבי הארגון Quantexa, ספקית מובילה בפתרונות מודיעין לקבלת החלט
Anaqua תירכש על ידי Nordic Capital, משקיעה פרטית מובילה בתחום הטכנולוגיה והתשלומים Anaqua, ספקית מובילה של פתרונות ושירותים טכנולוגיי
Tū Ātea ו-Mavenir משתפות פעולה כדי להיות לחלוצות בעתיד הרשתות המשתמשות בנכסי הספקטרום המאורי Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את עתיד הרשת
Cloudera תרכוש את הפלטפורמה של Octopai כדי לספק נתונים מהימנים לאורך כל אחוזת הנתונים בענן ההיברידי Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Cloudera חושפת סייען בינה מלאכותית חדש שיעזור לשפר את היעילות עבור העוסקים בנתונים Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Bitget Wallet השיקה תוכנית תמיכה למיני אפליקציות ב-Telegram בהיקף של 20 מיליון דולר בשיתוף עם Foresight Ventures Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ את אספקת יישומי AI עבור ספקי שירותים וארגונים גדולים חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ
Xsolla השיקה את הדו"ח לסתיו 2024 על עתיד הגיימינג במכשירים ניידים ופיתוח משחקים: ניתוח נתונים אחרון ומגמות מתפתחות Xsolla, חברה עולמית למסחר במשחקי וידאו, גאה להכריז
דאק קריק מקימה מרכז מצוינות בפולין כדי לשפר את התמיכה הגלובלית בלקוחות Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספק
11x גייסה 50 מיליון דולר עם סדרה B בהובלת Andreessen Horowitz כדי להאיץ את עידן העובדים הדיגיטליים 11x, המובילה בתחום העובדים הדיגיטליים מונעי הבינה
Synchronoss מחדשת את השותפות עם מפעילה צרפתית מובילה Synchronoss Technologies, Inc. ("Synchronoss" או
Hakeem של Walee Financial Services זכה בפרס המצוינות של פסטיבל הפינטק בסינגפור עבור מוצרי פינטק פורצי דרך Walee Financial Services מכריזה בגאווה כי מוצר הפי
Lantronix מאיצה את מובילות ה-IoT שלה עם רכישה אסטרטגית של פורטפוליו ה-IoT של NetComm Enterprise מבית DZS Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), ספקית גלו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)