ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור " CES 2025"

יישומי הרובוטיקה הרכה לשימושים כלליים של Wisson Robotics זוהרים ב-CES 2025

יישומי הרובוטיקה הרכה לשימושים כלליים של Wisson Robotics זוהרים ב-CES 2025

הדוכן של Wisson Robotics ב-CES 2025 הפך למוקד עם הדגמות חיות של רובוטיקה רכה חדשנית ויישומים הבנויים על טכנולוגיית Pliabot®. הדגמות והרובוטים הללו, שהציגו את השרירים, המפרקים והזרועות של Pliabot®, הפגינו יכולות ליבה טכניות ויתרונות ייחודיים, ומשכו תשומת לב משמעותית מצד המבקרים.
הופעת הבכורה של רובוטים רכים אוויריים מבית Wisson Robotics ב-CES 2025: פעולות אוויריות מדויקות עם בטיחות, יעילות ורבגוניות מוחלטת

הופעת הבכורה של רובוטים רכים אוויריים מבית Wisson Robotics ב-CES 2025: פעולות אוויריות מדויקות עם בטיחות, יעילות ורבגוניות מוחלטת

Wisson Robotics, חלוצה עולמית ברובוטיקה רכה לשימוש כללי, תציג את הרובוטים האוויריים הרכים החדשניים שלה בתערוכת CES 2025, כולל AP3-P3 לניקוי חזיתות, AP30-N1 בעל יכולת התמרון האווירי הרב-תכליתית הכולל את הזרוע Pliabot® של Wissonועוד. חידושים אלו מקדמים מאוד את יכולות הדיוק מבוסס המגע של הרחפנים לטובת תפעול אווירי. בקרו ב-Wisson בביתן #8262, ערים חכמות, האולם הצפוני במרכז הכנסים של לאס וגאס.
לחקות שרירים אנושיים, להתעלות מעל היכולות האנושיות: הרובוטיקה הרכה לשימוש כללי של Wisson Robotics תוצג לראשונה ב-CES 2025

לחקות שרירים אנושיים, להתעלות מעל היכולות האנושיות: הרובוטיקה הרכה לשימוש כללי של Wisson Robotics תוצג לראשונה ב-CES 2025

Wisson Robotics, חלוצה עולמית ברובוטיקה רכה שימוש כללי, תציג לראשונה ב-CES 2025 את טכנולוגיית ה- Pliabot® שלה, רובוטיקה רכה מסחרית ואוניברסלית מהפכנית עם שרירים דמויי אדם והמחשה באמצעות בינה מלאכותית, כמו גם רובוטים חדשניים של Pliabot® לתפעול אווירי ועבור טעינה אוטומטית של רכבים חשמליים. בקרו בדוכן של Wisson בביתן #8262, ערים חכמות, בהיכל הצפוני של מרכז הכנסים של לאס וגאס.
מחקר של NIQ חושף יחס נסתר של צרכנים כלפי מודעות פרסום שמופקות באמצעות בינה מלאכותית

מחקר של NIQ חושף יחס נסתר של צרכנים כלפי מודעות פרסום שמופקות באמצעות בינה מלאכותית

בעוד שדור ה-AI ממשיך לאתגר את הגבולות של ענפים יצירתיים שונים, NielsenIQ (NIQ), החברה המובילה בעולם לבינה צרכנית, חושפת מחקר חדש ופורץ דרך שעוסק בדרך שבה מוחם של צרכנים מעבד מודעות פרסום שהופקו באמצעות בינה מלאכותית – עם השפעות קריטיות על האופן שבו מפרסמים מנווטים את דרכם בין ההזדמנויות והאתגרים הגלומים בטכנולוגיה המתפתחת הזאת. NIQ תציג את הממצאים תוך התחשבות בשיקולים דוריים במסגרת פאנל בכנס CES 2025, Adapting to Change: Demographic Shifts in Advertising Strategy, שיתקיים ביום חמישי, 9 בינואר, ב
1