תחרות ראשונה מסוגה בארץ: בחירת הכלה של ישראל

דרוג:

בימים אלה נפתחת תחרות במסגרתה  תיבחר הכלה לשנת 2010-11 של ישראל.  כל כלה חיכתה ליום המאושר בחייה, כעת ניתנת לה סיבה נוספת: בנות ישראל החטובות מתחרות לראשונה בתחרות "הכלה של ישראל", בה הכלה הזוכה תשמש כפרזנטורית של רשת אאוטלט שמלות כלה מעצבים ותיהנה מחבילת הטבות ופינוקים בשווי של כ-10,000 ₪.  בכך תוכל כל כלה למשוך את חלום השמלה הלבנה מעבר ליום כלולותיה.
 
התחרות שתיערך בתחילת ספטמבר ,הינה תחרות ראשונה מסוגה בישראל,במסגרתה יתמודדו כל הכלות העתידיות להתחתן בשנה הקרובה על התואר "הכלה של ישראל" לשנת 2010-11.  את התחרות יוזמת רשת אאוטלט שמלות כלה מעצבים ,כאשר הכלה הזוכה תזכה בחבילת פרסים והטבות בשווי של כ- 10,000 ₪ ,אשר יכללו שמלת כלה של מעצב מוביל,מאפרת לחתונה מתנת חברת האיפור הבינלאומית MAC,אביזרים משלימים וירח דבש מפנק במלון דיוויד אינטרקונטיננטל.
 
על מנת להשתתף בתחרות,על כל כלה לעתיד להיכנס לדף הבית בפייסבוק של רשת אאוטלט שמלות כלה  ולעלות תמונה בה היא לבושה בשמלה מחמיאה, בנוסף עליה לכתוב על ה WALL שלה מדוע דווקא היא צריכה להיבחר לכלה של שנת 2010-11, ומכאן נשאר רק לחכות לכל אותם גולשים (וכן גם לאותן שכנות, דודות, חברות וכל מי שניתן לגייס) על מנת שילחצו LIKE על התמונה ויעלו את הסיכויים של הכלה לעתיד הנרגשת למשוך את יומה המרגש עוד ובמקום להסתפק בתמונת של האלבום המסורתי להצטייד בעוד כמה תמונות מקצועיות כפרזנטורית של הרשת.
 
20 הגולשות שתקבלנה את מספר הלייקים הגדול ביותר תעלנה לשלב ב' של התחרות. הן תישפטנה ע"י צוות שופטים מכובד, הכולל את:אסף בן דב-מנכ"ל רשת המשביר לצרכן, ורד בירון-שרביט-מנכ"ל אאוטלט שמלות כלה,נירית לבב-מעצבת ומבעלי אאוטלט שמלות כלה,ודיוויד כהן-מנכ"ל מלון דיוויד אינטרקונטיננטל.
 
התחרות תיערך בתחילת חודש ספטמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל,אז תוכרז הזוכה וסגנותיה.  הזוכה במקום הראשון תקבל חבילת פרסים והטבות בשווי של  כ-10,000 ₪ הכוללים שמלת כלה,מאפרת ליום חתונתה מתנת חברת האיפור הבינלאומית MAC,אביזרים משלימים וירח דבש מפנק במלון דיוויד אינטרקונטיננטל.  הסגנית הראשונה תזכה בתכשיט בשווי 1000 ₪ מתנת רשת המשביר לצרכן.  והסגנית השנייה תזכה בסט לנג'רי יוקרתי מתנת בוניטה דה מאס.
 
בהצלחה לכלות המאושרות!
תגיות של המאמר: כלה | שמלת כלה | שמלה | |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)