JCDecaux בקמפיין חדשני עבור רשת ההנעלה ואביזרי האופנה הבינלאומית ALDO!

דרוג:

לראשונה בישראל, חברת JCDecaux בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב-יפו, עולה בקמפיין חדשני עבור רשת ההנעלה ואביזרי האופנה הבינלאומית ALDO במסגרתו, יהפכו 3 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בעיר: דיזנגוף סנטר, ברחוב אבן גבירול וברחוב הברזל, לחלונות ראווה אשר יציגו נעליים אמיתיות כפי שהן מוצגו בחנויות הרשת. 

הקמפיין החדש נוצר לאחר שברשת ALDO ביקשו להציג את קולקציית הנעליים החדשה בצורה חדשנית ומקורית בחג הפסח. הקמפיין יעלה על פני 400 פני פרסום הכוללים את חלונות הראווה ב-3 תחנות האוטובוס למשך 10 ימים ועלותו מוערכת בכ- 270,000 ₪. הקונספט החדשני לקמפיין גובש על ידי מחלקת JCDecaux Innovate אשר עוסקת בפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינאמיים ואינטראקטיביים ושוקדת כל הזמן על הדבר הבא בתחום פרסום החוצות. בקמפיין הייחודי שיעלה בחג הפסח, ממשיכה חברת JCDecaux להראות את הפתרונות היצירתיים, המקוריים והחדשנים שהיא מציעה ללקוחותיה בכל תחום. בדרך הצגה זו של חלונות הראווה, יוצג המוצר בשיא תפארתו לכל העוברים והשבים כך שלא יהיה ניתן להתעלם ממנו. פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "בקמפיין החדשני ביקשנו להציג את היצירתיות והמקוריות של מחלקת JCDecaux Innovate כאשר הוכחנו כי גם נעליים אפשר לפרסם בדרך שעוד לא נראתה עד היום. הפיכת תחנות אוטובוס לחלונות ראווה, הינה מהלך ראשון מסוגו בישראל. יחידות התצוגה חדשניות מאוד ותופסות את העין כך שההשפעה שלהן על הרחוב היא רבה ובכך מציעות פוטנציאל נראות רחב של 360 מעלות. אנו מברכים על בחירתה של חברת ALDO ב- JCDecauxלהצגת קולקציית הנעלים החדשה ואנו בטוחים כי המהלך יביא לחשיפה יפה לחברה במהלך חופשת הפסח" נתניאל נזרי, סמנכ"ל השיווק של ALDO, בישראל מוסר כי: "כרשת בינלאומית, המתאפיינת ביצירתיות, חדשנות ודינמאיות, אנו מרגישים כי שיתוף הפעולה עם חברת JCDecaux ואמצעי הפרסום המקוריים והייחודיים שלה, נכון ומתאים לחשיפת רשת ALDO בכלל וחשיפת הקולקציה בפרט, גם המיקומים שנבחרו בת"א לחלונות הראווה, הם אסטרטגיים, בולטים ואני מאמין שיביאו לחשיפה אחרת, שונה ולקהל יעד רחב יותר." 

אודות JCDECAUX : נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-56 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה הינה חברת הפרסום המדורגת במקום הראשון בתחום ה- Out Door Media זאת בשל הכנסות של 2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) מכלל פעילותה בעולם בשנת 2010. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון- בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים