דרוג:
נסתיים כנס SITS למערכות תמיכה ומוקדי שירות שנערך בלונדון. בכנס הושם דגש על היכולת לנהל את התמיכה מכל מקום באמצעות מכשירים ניידים. בכנס השתתפה SysAid - המערכת הישראלית לניהול IT, אשר זוכה להצלחה בינלאומית.
כבר התרגלנו לשמוע על נוכחות מאסיבית של נציגות ישראליות בכנסים חשובים בחו"ל בתחום אבטחת המידע. מסתבר שגם בתחום מערכות תמיכה ומוקדי שירות, יש כבוד לטכנולוגיה הישראלית. בכנס SITS למערכות תמיכה ומוקדי שירות, שהתקיים בלונדון לפני שבועיים, ייצגה קבוצת קונסיסט, את www.SysAid.com טכנולוגיותSysAid, המערכת הישראלית לניהול IT, אשר זוכה להצלחה בינלאומית.
משה אטיה,מנהל חטיבת המוצרים בקבוצת קונסיסט, מספר כי השנה הושם דגש בכנס על מערכות המספקות למנהלי IT את הגמישות לנהל ולתחזק את מערך התמיכה שלהם באמצעות מכשירים ניידים, כולל טלפונים חכמים (SmartPhones) וטאבלטים. זאת מתוך הבנה כי "רמת החדירה הגבוהה של מכשירים ניידים, המצויים כיום ברשותם של מרבית נותני השירותים (כגון: טכנאי השטח), מאפשרת מתן סיוע בכל זמן ובכל מקום".
עוד הוסיף אטיה, כי ל SysAid יש יותר מ 10,000 לקוחות ב 140 מדינות. בישראל, פתרון ההלפ-דפק של SysAid, הינו הפתרון הנמכר ביותר והוא מוטמע בחברות המובילות במשק. בשנה הקודמת זכתה SysAid לציון הגבוה ביותר מטעם חברת הייעוץ הבינלאומית פורסטר בשלוש קטגוריות. כמו כן זכתה SysAid בפרס "הספק הטוב ביותר" בבריטניה והפתרון הנבחר של שנת 2014 בתחום פתרונות ITSM בענן (Cloud ITSM Solution). פרסים אשר הוענקו לה על ידי SDI (Service Desk Institute), מכון השירות הבריטי, בו חברים 4,500 גופים. |
|