דרוג:
יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה של תערוכת הפרחים הראשונה מסוגה בישראל, ויטפלו בתקציב יחסי הציבור.יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה של תערוכת הפרחים, ויטפלו בתקציב יחסי הציבור. תערוכת הפרחים הראשונה מסוגה בישראל תהפוך את פארק רעננה למקום צבעוני, ריחני וקסום. עיריית רעננה, המזוהה עם אדריכלות נוף ותכנון אורבאני ירוק, נרתמה לפרויקט ותארח בפארק שבשטחה את מיטב מעצבי הפרחים והגינות בארץ לצד היצע מגוון וחדשני של פרחים צמחים, מוצרי גן, ריהוט וכדומה. התערוכה הישראלית הראשונה של גינון ופרחים, על פי המודל המוצלח של תערוכת הפרחים צ'לסי שבלונדון, תפתח את שעריה בפני מבקרים מכל הארץ בחג הפסח הקרוב ותציע להם חוויה אסתטית ואמנותית מעשירה ובלתי נשכחת. חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. 'לוטן תדמיות' מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת. מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל, האמנית מיכל רובנר, מפעל הפיס, גלריה ליטבק, אורבאך הלוי-מהנדסים אדריכלים בע"מ, מתחם ביאליק, להקת המחול הקיבוצית, מוזיאון לאמנות ישראלית,רמת גן, פסטיבל 'צלילים במדבר' ועוד.תגיות של המאמר: לוטן תדמיות |
לוטן |
יעל לוטן |
יחסי ציבור |
אסטרטגיה תקשורתית |
אסטרטגיה תדמיתית |
תערוכת הפרחים |
|
|