דרוג:
רשת נעליTO GO
עולה בקמפיין חדש הכולל טלוויזיה,
קירות באיילון ואוטובוסים בכיכובה של
מירי בוהדנה הפרזנטורית של הרשת
לעונת אביב-קיץ 2010!
הקמפיין החדש ילווה במהלך אינטראקטיבי מושקע
הכולל מדריך סטיילינג ייחודי ושימושי ללקוחות הרשת
באתר המכירתי החדש של TO GO!
קמפיין הקיץ החדש של רשת נעלי TO GO
מוערך בהשקעה כוללת של כ-6,000,000 ₪ !!!
רשת נעליTO GO , עולה בקמפיין משולב לעונת אביב-קיץ 2011, בכיכובה של הפרזנטורית מירי בוהדנה, בהשקעה כוללת של כ-6,000,000 ₪, המושק באמצעות משרד הפרסום FREDERICK.
קמפיין האופנה של רשת נעלי TO GO, אותו תוביל מירי בוהדנה, פרזנטורית החברה זאת העונה הרביעית, יכלול טלוויזיה, קירות בנתיבי איילון, אוטובוסים, קטלוג אינטרנטי מושקע בו בוהדנה תציג עשר מערכות לבוש שונות המייצגות "יומן אופנה", לצד מדריך סטיילינג אינטראקטיבי ייחודי המציג 3 דוגמניות, 36 לוקים ו-102 זוגות נעליים באתר המכירתי החדש של הרשת שכתובתו www.togoshoes.co.il.
ה-"Look Book", מדריך הסטיילינג האינטראקטיבי של הרשת, כולל למעלה מ-700 דגמים של נעלים לצד אביזרי אופנה של הרשת הכוללים: תיקים, ארנקים, חגורות ומשקפי שמש. בנוסף יכלול טרנדים, קולקציות ביגוד מכל רשתות האופנה המובילות בארץ, המסייע ללקוחה לבניית הלוק המתאים לה עם הנעליים הנכונות להשגת המראה הרצוי במהלך כל שעות היום.
מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעליTO GO מוסר: "בעונה הנוכחית, לצד הקמפיין המסורתי עם הפרזנטורית האהובה שלנו מירי בוהדנה, הממשיכה איתנו לעונה הרביעית במספר, החלטנו להעניק לקהל הלקוחות שלנו חוויה אינטראקטיבית ראשונה מסוגה בישראל, דרך מדריך שימושי וייחודי שהעלינו באתר הרשת המחודש שלנו. המדריך החדש יאפשר לגולשות לבחור דגמי נעליים לפי אירועים וסגנונות שונים ולתת להן טיפים אין ניתן לשחק עם דגמי הנעליים שלנו לאורך כל השנה בכל יום, שעה וסגנון לבוש בו הן בוחרות. אציין כי בשנה האחרונה חידשנו האתר ואפשרנו ללקוחות לרכוש את מאות דגמי הרשת העונתיים דרך האתר, מה שהוביל להצלחה אדירה ולהגדלת קהל הלקוחות שלנו, כאשר אנו צופים שהפעילות הקיצית החדשה תיתן ערך מוסף נוסף לקהל הלקוחות ולקהל היעד הפוטנציאלי, דרך חיבור שלנו למגמות האינטראקטיביות הבינלאומיות אותן אנו מביאים לראשונה לישראל".
רשת נעלי TOGO מונה כיום 65 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות – תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-600 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה מוחלטת פעמיים בשנה (חורף, קיץ) אך תוך כדי השנה מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה ע"פ המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל. תגיות של המאמר: TOGO |
|
|