רשת נעלי 'TOGO' עולה בקמפיין חדש בהשקעה של 6 מליון

דרוג:

רשת נעליTO GO עולה בקמפיין חדש הכולל טלוויזיה, קירות באיילון ואוטובוסים בכיכובה של מירי בוהדנה הפרזנטורית של הרשת לעונת אביב-קיץ 2010! הקמפיין החדש ילווה במהלך אינטראקטיבי מושקע הכולל מדריך סטיילינג ייחודי ושימושי ללקוחות הרשת באתר המכירתי החדש של TO GO! קמפיין הקיץ החדש של רשת נעלי TO GO מוערך בהשקעה כוללת של כ-6,000,000 ₪ !!! רשת נעליTO GO , עולה בקמפיין משולב לעונת אביב-קיץ 2011, בכיכובה של הפרזנטורית מירי בוהדנה, בהשקעה כוללת של כ-6,000,000 ₪, המושק באמצעות משרד הפרסום FREDERICK. קמפיין האופנה של רשת נעלי TO GO, אותו תוביל מירי בוהדנה, פרזנטורית החברה זאת העונה הרביעית, יכלול טלוויזיה, קירות בנתיבי איילון, אוטובוסים, קטלוג אינטרנטי מושקע בו בוהדנה תציג עשר מערכות לבוש שונות המייצגות "יומן אופנה", לצד מדריך סטיילינג אינטראקטיבי ייחודי המציג 3 דוגמניות, 36 לוקים ו-102 זוגות נעליים באתר המכירתי החדש של הרשת שכתובתו www.togoshoes.co.il. ה-"Look Book", מדריך הסטיילינג האינטראקטיבי של הרשת, כולל למעלה מ-700 דגמים של נעלים לצד אביזרי אופנה של הרשת הכוללים: תיקים, ארנקים, חגורות ומשקפי שמש. בנוסף יכלול טרנדים, קולקציות ביגוד מכל רשתות האופנה המובילות בארץ, המסייע ללקוחה לבניית הלוק המתאים לה עם הנעליים הנכונות להשגת המראה הרצוי במהלך כל שעות היום. מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעליTO GO מוסר: "בעונה הנוכחית, לצד הקמפיין המסורתי עם הפרזנטורית האהובה שלנו מירי בוהדנה, הממשיכה איתנו לעונה הרביעית במספר, החלטנו להעניק לקהל הלקוחות שלנו חוויה אינטראקטיבית ראשונה מסוגה בישראל, דרך מדריך שימושי וייחודי שהעלינו באתר הרשת המחודש שלנו. המדריך החדש יאפשר לגולשות לבחור דגמי נעליים לפי אירועים וסגנונות שונים ולתת להן טיפים אין ניתן לשחק עם דגמי הנעליים שלנו לאורך כל השנה בכל יום, שעה וסגנון לבוש בו הן בוחרות. אציין כי בשנה האחרונה חידשנו האתר ואפשרנו ללקוחות לרכוש את מאות דגמי הרשת העונתיים דרך האתר, מה שהוביל להצלחה אדירה ולהגדלת קהל הלקוחות שלנו, כאשר אנו צופים שהפעילות הקיצית החדשה תיתן ערך מוסף נוסף לקהל הלקוחות ולקהל היעד הפוטנציאלי, דרך חיבור שלנו למגמות האינטראקטיביות הבינלאומיות אותן אנו מביאים לראשונה לישראל". רשת נעלי TOGO מונה כיום 65 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות – תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-600 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה מוחלטת פעמיים בשנה (חורף, קיץ) אך תוך כדי השנה מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה ע"פ המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.
תגיות של המאמר: TOGO |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)