דרוג:
יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את מערך התקשורת והייעוץ התקשורתי של מוזיאון לאמנות ישראלית, רמת גן, ויטפלו בתקציב יחסי הציבור.יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את מערך התקשורת והייעוץ התקשורתי של מוזיאון לאמנות ישראלית, רמת גן, ויטפלו בתקציב יחסי הציבור. המוזיאון לאמנות ישראלית, רמת גן הוא מוזיאון מוכר ונתמך על ידי משרד המדע התרבות והספורט ומועצת המוזיאונים. המוזיאון הינו היחידי בארץ הנושא הגדרה עצמית בשמו "אמנות ישראלית" ושם לו למטרה לחשוף אמנים ישראלים המוצאים עצמם ללא אלטרנטיבה לתצוגה בארץ. המוזיאון לאמנות ישראלית רמת גן נוסד ב- 4 לאפריל 1987 ע"י מאיר אהרונסון, האוצר הראשי של המוזיאון. אהרונסון אוהב אמנות ישראלית ומאמין שיש אמנות טובה בישראל. הוא נחשב לפורץ דרך בין האוצרים בארץ. המוזיאון עוסק ב- 6 תחומים: ציור, פיסול, צילום, וידאו, עיצוב דו ותלת מימד. אוסף האמנות של המוזיאון עומד על 2500 פריטים, מבקרים בו למעלה מ- 25,000 איש בשנה. המוזיאון לאמנות ישראלית, רמת גן מתהדר גם באוצר בלום של קטלוגים, המופקים לכל תערוכה ועד היום הפיק המוזיאון למעלה מ – 300 קטלוגים. חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. 'לוטן תדמיות' מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת. מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל, האמנית מיכל רובנר, מפעל הפיס, גלריה ליטבק, אורבאך הלוי-מהנדסים אדריכלים בע"מ, מתחם ביאליק, להקת המחול הקיבוצית, פסטיבל 'צלילים במדבר' ועוד.תגיות של המאמר: לוטן תדמיות |
לוטן |
יחסי ציבור |
יעל לוטן |
מוזיאון רמת גן |
תקשורת |
מוזיאון לאמנות ישראלית |
|
|