דרוג:
הסכום עליו תשתכר מור על הקמפיין הבינלאומי מוערך בכ-3 מיליון דולר. הקמפיין יעלה בישראל באמצעות מודעות במגזיני האופנה והלייף סטייל ובנקודות המכירה המשווקות את קולקציות המותג ברחבי הארץ!השחקנית ג'וליאן מור, נבחרה להוביל את קמפיין מותג משקפי השמש ומסגרות הראייה "בולגרי", לעונת אביב-קיץ 2010. בישראל, הקמפיין ייחשף דרך סדרת מודעות במגזיני האופנה והלייף סטייל המובילים ובנקודות המכירה המשווקות את קולקציות המותג בכל רחבי הארץ. ג'וליאן מור, השחקנית האמריקאית בת ה-50, נחשבת לאחת השחקניות המוערכות ביותר בעולם וזכורה מסרטים כ"השעות", "ביג לייבובסקי", "תמונות קצרות", "חניבעל" ועוד רבים וטובים. קו משקפי השמש ומסגרות הראייה של בולגרי מאופיין במראה אלגנטי וקלאסי עם נגיעות של מוטיבים טרנדיים. הקו של בולגרי לקיץ הקרוב, מאופיין במסגרות גדולות ומרשימות מפלסטיק, מתכת, או שילוב של שניהם ומאובזר בשיבוצי אבני חן צבעוניות. על המותג בולגרי: בית האופנה בולגרי הוקם על ידי משפחת צורפים יוונית שהיגרה לאיטליה בסוף המאה ה-19 במטרה לפתח את עסקיה בתחום התכשיטנות, וביססה במהלך המאה ה-20 את המותג "בולגרי" כאחד מבתי האופנה היוקרתיים בעולם. לבולגרי סניפים ברומא, ניו-יורק פריז, ז'נבה ומונטה קרלו והיא מציעה מגוון מוצרי יוקרה החל מתכשיטים, פריטי עור, מותגי בשמים ידועים, משקפי שמש ואקססוריז נוספים. כל הפריטים מאופיינים בעיצוב אלגנטי, מוקפד ומתוחכם. אודות לוקסאוטיקה ישראל: לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה גרופ ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים בהם ריי באן, אוקלי, בולגרי, ורסצ'ה, פראדה, דולצ'ה גבאנה , ווג ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות. אודות לוקסאוטיקה גרופ: לוקסאוטיקה גרופ (LUXOTTICA) מובילה את שוק המשקפיים (משקפי שמש ומסגרות ראייה) בקטגוריות היוקרה, הפרימיום והספורט. החברה נוסדה בשנת 1961 ע"י האיטלקי ליאונרדו דל-וקיו, משרדי מטה החברה ממוקמים עד היום במילאנו והיא נסחרת בבורסות של ניו יורק ומילאנו. כיום מגלגלת לוקסאוטיקה מחזור שנתי נטו של 5.1 ביליון יורו, היא מעסיקה 60 אלף עובדים, בבעלותה 10 מפעלים והיא פועלת בלמעלה מ-130 מדינות ברחבי העולם. |
|