השחקנית ג'וליאן מור למשקפי "בולגרי"

דרוג:
השחקנית ג'וליאן מור למשקפי

הסכום עליו תשתכר מור על הקמפיין הבינלאומי מוערך בכ-3 מיליון דולר. הקמפיין יעלה בישראל באמצעות מודעות במגזיני האופנה והלייף סטייל ובנקודות המכירה המשווקות את קולקציות המותג ברחבי הארץ!

השחקנית ג'וליאן מור, נבחרה להוביל את קמפיין מותג משקפי השמש ומסגרות הראייה "בולגרי", לעונת אביב-קיץ 2010.  בישראל, הקמפיין ייחשף דרך סדרת מודעות במגזיני האופנה והלייף סטייל המובילים ובנקודות המכירה המשווקות את קולקציות המותג בכל רחבי הארץ.

ג'וליאן מור, השחקנית האמריקאית בת ה-50, נחשבת לאחת השחקניות המוערכות ביותר בעולם וזכורה מסרטים כ"השעות", "ביג לייבובסקי", "תמונות קצרות", "חניבעל" ועוד רבים וטובים.

קו משקפי השמש ומסגרות הראייה של בולגרי מאופיין במראה אלגנטי וקלאסי עם נגיעות של מוטיבים טרנדיים. הקו של בולגרי לקיץ הקרוב, מאופיין במסגרות גדולות ומרשימות מפלסטיק, מתכת, או שילוב של שניהם ומאובזר בשיבוצי אבני חן צבעוניות.

על המותג בולגרי: בית האופנה בולגרי הוקם על ידי משפחת צורפים יוונית שהיגרה לאיטליה בסוף המאה ה-19 במטרה לפתח את עסקיה בתחום התכשיטנות, וביססה במהלך המאה ה-20 את המותג "בולגרי" כאחד מבתי האופנה היוקרתיים בעולם. לבולגרי סניפים ברומא, ניו-יורק פריז, ז'נבה ומונטה קרלו והיא מציעה מגוון מוצרי יוקרה החל מתכשיטים, פריטי עור, מותגי בשמים ידועים, משקפי שמש ואקססוריז נוספים. כל הפריטים מאופיינים בעיצוב אלגנטי, מוקפד ומתוחכם.

אודות לוקסאוטיקה ישראל: לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה גרופ ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים בהם ריי באן, אוקלי, בולגרי, ורסצ'ה, פראדה, דולצ'ה גבאנה , ווג ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות.

אודות לוקסאוטיקה גרופ: לוקסאוטיקה גרופ (LUXOTTICA) מובילה את שוק המשקפיים (משקפי שמש ומסגרות ראייה) בקטגוריות היוקרה, הפרימיום והספורט.  החברה נוסדה בשנת 1961 ע"י האיטלקי ליאונרדו דל-וקיו, משרדי מטה החברה ממוקמים עד היום במילאנו והיא נסחרת בבורסות של ניו יורק ומילאנו.  כיום מגלגלת לוקסאוטיקה מחזור שנתי נטו של 5.1 ביליון יורו, היא מעסיקה 60 אלף עובדים, בבעלותה 10 מפעלים והיא פועלת בלמעלה מ-130 מדינות ברחבי העולם.

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)