Recursion מוסיפה ישות כימית חדשה המתמקדת במחלות פיברוטיות לצנרת הגילוי המאוחר

Recursion מוסיפה ישות כימית חדשה המתמקדת במחלות פיברוטיות לצנרת הגילוי המאוחר

מולקולה חדשנית פוטנציאלית ראשונה מסוגה עם יעד חדשני ברישיון משיתוף פעולה עם באייר

סולט לייק סיטי, 4 בינואר 2024, (GLOBE NEWSWIRE):

Recursion  (נאסד"ק: RXRX), חברת טכנוביולוגיה מובילה בשלבים הקליניים המפענחת בתצורה ביולוגית כדי לתעש זיהוי תרופות, הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם Bayer AG למתן רישיון לישות כימית חדשה שצמחה משיתוף הפעולה של החברות במחקר פיברוזיס. התרכובת מייצגת גישה חדשנית לטיפול במחלות פיברוטיות עם נתונים מוקדמים משכנעים המצביעים על הפוטנציאל להפוך תהליכים פיברוטיים הקשורים למחלות, כולל תפקוד לקוי של מערכת החיסון-מזנכימלית.

"מאז שהתחלנו את שיתוף הפעולה המחקרי שלנו עם באייר בשנת 2020, עבדנו בחריצות כדי ליישם את כוחה של מערכת ההפעלה Recursion כדי לזהות ולקדם מועמדים פוטנציאליים בתחומים מאתגרים של ביולוגיה של מחלות", אמר ד"ר כריס גיבסון, מייסד שותף ומנכ"ל Recursion. "אנו נרגשים להכניס את הנכס הזה לצנרת הפנימית שלנו ולהאיץ את המדע המשכנע שמאחורי תוכנית זו, בעוד שיתוף הפעולה המחקרי שלנו עם באייר מתמקד באונקולוגיה מדויקת".

Recursion יישמה סריקה פנוטיפית של תאים אנושיים כדי לזהות מולקולות קטנות שהופכות את התכונות הפנוטיפיות של תאי פיברוציט במצב מחלה לאלה של תאים במצב בריא. מינוף כוחן של מפות הביולוגיה והכימיה של Recursion  חשף קשר בין פגיעות של מולקולות קטנות לבין מטרה חדשה שעלולה להשפיע על מחלות פיברוטיות. פגיעות המולקולות הקטנות המבטיחות ביותר אושרו כמעכבים חזקים של מטרה חדשנית זו בניסויי תיקוף, ומחקרי אופטימיזציה של עופרת נמשכים כעת.

מחלות פיברוטיות הן גורם משמעותי לתחלואה ולתמותה ברחבי העולם עם צורך גבוה בחולים. אחד האתגרים הגדולים ביותר בטיפול במחלות פיברוטיות הוא הביולוגיה המורכבת הבסיסית והקושי הנלווה בגילוי מטרות תרופתיות משנות מחלה. הטכנולוגיה של Recursion  מתאימה באופן ייחודי להאצת תגליות בתחומים מורכבים אלה ואחרים של ביולוגיה של מחלות.

אודות Recursion

Recursion  (נאסד"ק: (RXRX היא חברת טכנוביולוגיה מובילה בשלבים הקליניים המפענחת בתצורה ביולוגית כדי לתעש זיהוי תרופות. מי שמאפשרת את משימתה היא מערכת ההפעלה Recursion, פלטפורמה הבנויה על פני טכנולוגיות מגוונות ומרחיבה ללא הרף את אחד ממערכי הנתונים הביולוגיים והכימיים הקנייניים הגדולים בעולם. Recursion ממנפת אלגוריתמים מתוחכמים של למידת מכונה כדי לזקק ממערך הנתונים שלה אוסף של טריליוני קשרים הניתנים לחיפוש על פני נתונים ביולוגים וכימיים שאינם מוגבלים על ידי הטיה אנושית. על ידי שליטה בקנה מידה ניסיוני עצום - עד מיליוני ניסויי מעבדה מעשיים מדי שבוע - ובקנה מידה חישובי עצום - בעלות ותפעול של אחד ממחשבי העל החזקים ביותר בעולם, רקורסיה מאחדת טכנולוגיה, ביולוגיה וכימיה כדי לקדם את עתיד הרפואה.

מטה Recursion  נמצא בסולט לייק סיטי, שם היא חברה מייסדת של BioHive, קולקטיב תעשיית מדעי החיים ביוטה. ל- Recursion  יש גם משרדים בטורונטו, מונטריאול ואזור מפרץ סן פרנסיסקו. קבלו מידע נוסף בכתובת www.Recursion.com, או התחברו בטוויטר ובלינקדאין.

הצהרות צופות פני עתיד

מסמך זה מכיל מידע הכולל או מבוסס על "הצהרות צופות פני עתיד" כמשמעותן בחוק הרפורמה בליטיגציה בניירות ערך משנת 1995, כולל, ללא הגבלה, אלה הנוגעות לגילוי בשלב מוקדם ומאוחר, תוכניות פרה-קליניות ותוכניות קליניות; רישיונות ושיתופי פעולה; מוצרים פוטנציאליים והאינדיקציות העתידיות הפוטנציאליות שלהם והזדמנויות השוק; מערכת ההפעלה Recursion  וטכנולוגיות אחרות; תוכניות עסקיות ופיננסיות וביצועים; וכל שאר האמירות שאינן עובדות היסטוריות. הצהרות צופות פני עתיד עשויות לכלול או לא לכלול מילים מזהות כגון "תוכנית", "רצון", "ציפייה", "ציפייה", "כוונה", "מאמין", "פוטנציאל", "המשך" ומונחים דומים. הצהרות אלה כפופות לסיכונים ואי ודאויות ידועים או בלתי ידועים שעלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מאלה המובעות או משתמעות בהצהרות כאלה, כולל, אך לא רק: אתגרים הטבועים במחקר ופיתוח פרמצבטי, לרבות העיתוי והתוצאות של תוכניות פרה-קליניות וקליניות, כאשר הסיכון לכישלון גבוה וכישלון יכול להתרחש בכל שלב לפני או אחרי אישור רגולטורי בשל היעדר יעילות מספקת, שיקולי בטיחות, או גורמים אחרים; היכולת שלנו למנף ולשפר את פלטפורמת גילוי התרופות שלנו; יכולתנו להשיג מימון לפעילויות פיתוח ולמטרות תאגידיות אחרות; הצלחת פעילויות שיתוף הפעולה שלנו; היכולת שלנו לקבל אישור רגולטורי, ובסופו של דבר למסחר תרופות מועמדות; היכולת שלנו להשיג, לתחזק ולאכוף הגנות על קניין רוחני; התקפות סייבר או שיבושים אחרים במערכות הטכנולוגיות שלנו; היכולת שלנו למשוך, להניע ולשמר עובדי מפתח ולנהל את הצמיחה שלנו; אינפלציה וסוגיות מאקרו כלכליות אחרות; וסיכונים ואי ודאויות אחרים, כגון אלה המתוארים תחת הכותרת "גורמי סיכון" בהגשות שלנו לרשות ניירות ערך האמריקאית, כולל הדו"ח השנתי שלנו על גבי טופס 10-K. כל ההצהרות הצופות פני עתיד מבוססות על האומדנים, התחזיות וההנחות הנוכחיים של ההנהלה, ו- Recursion  אינה מתחייבת לתקן או לעדכן הצהרות כאלה, בין אם כתוצאה ממידע חדש, התפתחויות עתידיות או אחרת, למעט במידה הנדרשת על פי החוק החל.

למידע נוסף:

למידע נוסף/תקשורת