דרוג:
הייאט ממשיכה באסטרטגיית צמיחה מתונה בנכסים עם תוכניות לרכוש את קבוצת Dream Hotel
רכישה להרחבת היצע מלונות הלייף סטייל הייחודיים של הייאט עם פורטפוליו מותגים שצומח במהירות ומתמקד בחוויות אוכל וחיי לילה תוססים
שיקאגו, 29 בנובמבר 2022, (BUSINESS WIRE) :
Hyatt Hotels Corporation - תאגיד מלונות הייאט (NYSE: H) וקבוצת מלונות Dream הודיעו על הסכם עבור חברה קשורה של הייאט לרכישת מותג מלונות הלייף סטייל ופלטפורמת הניהול של Dream Hotel Group, כולל המותגים Dream Hotels, The Chatwal Hotelsו-Unscripted Hotels , עם נכסים בכמה משווקי המלונות הבולטים בעולם ברחבי אמריקה, אירופה ואסיה.
רכישה מתונה זו תכלול פורטפוליו של 12 מלונות לייף סטייל מנוהלים או בזכיינות, כאשר 24 הסכמי ניהול ארוכי טווח נוספים חתומים על מלונות צפויים להיפתח בעתיד. עם הסגירה, הרחבה זו תוסיף יותר מ-1,700 חדרים לפורטפוליו הלייף סטייל של הייאט ותגדיל את מספר החדרים של הייאט בניו יורק ביותר מ-30%. רכישה זו ממשיכה את אסטרטגיית הצמיחה של הייאט בעקבות העסקאות שלה לרכישת Two Roads Hospitalityב-2018 ו- Apple Leisure Group ב-2021 - ולאחרונה, הסכם שיתוף הפעולה של הייאט עם Lindner Hotels AG הגרמנית, כדי להגדיל עוד יותר את טביעת הרגל של המותג של הייאט באירופה.
עם הסגירה, הייאט תשלם מחיר רכישה בסיסי של 125 מיליון דולר, עם עד 175 מיליון דולר נוספים בשש השנים הקרובות כאשר נכסים ייכנסו למאגר וייפתחו. דמי ניהול מיוצבים הקשורים למחיר הרכישה הבסיסי של 125 מיליון דולר צפויים להסתכם בכ-12 מיליון דולר, וככל שישולם מחיר הרכישה המותנית של 175 מיליון דולר, דמי ניהול מיוצבים נוספים צפויים להגיע לכ-27 מיליון דולר. מחיר הרכישה הבסיסי הכולל בתוספת מחיר הרכישה המותנית מייצג מכפיל רכישה אטרקטיבי בשיעורים החד-ספרתיים הגבוהים על הרווחים המיוצבים הצפויים.
מקומות האירוח של Dream Hotel Group ידועים בחוויות האוכל וחיי הלילה התוססות שלהם, לרבות מסעדות חמות, מקומות בילוי מפוארים ומועדוני לילה אקסקלוסיביים המבוססים על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מובילים חדשניים ועטורי פרסים בתעשייה. הרכישה תרחיב את טביעת הרגל של המותג של הייאט בשווקי מפתח, כולל נאשוויל, הוליווד, סאות' ביץ', דורהאם, מספר מיקומים בניו יורק ואחד בהרי קטסקיל. חוזים חתומים מייצגים יעדים אסטרטגיים נוספים כולל לאס וגאס, סנט לוסיה ודוחא.
"יש לנו כבוד עצום למה שמייסד Dream Hotel Group סנט סינג צ'טוואל והמנכ"ל ג'יי סטיין והצוות שלהם יצרו והם אסירי תודה על האמון שניתן בנו על ידי Dream Hotel Group כדי לדאוג למותגים שלהם ולשאת את הצלחתם קדימה אל העתיד", אמר מארק הופלמזיאן, נשיא ומנכ"ל, הייאט. "אנו מצפים להמשיך במסע הצמיחה שלנו עם יותר מ-600 בני משפחת הייאט חדשים שישפרו עוד יותר את מומחיות הלייף סטייל שלנו וירחיבו את ההצלחה של חטיבת הלייף סטייל המסורה שלנו. אנו נרגשים להציע חוויות מעוררות השראה ותוכניות חגיגיות עוד יותר לאורחים ולחברי הנאמנות שלנו ולהביא את הערך של רשת הייאט למספר גדל והולך של בעלי מלונות ומפתחים אניני טעם ברחבי העולם".
"להייאט יש רקורד מוכח של שימור מה שהופך מלונות לייף סטייל למיוחדים והיא הבית החדש האידיאלי עבור מותגי Dream Hotel Group הצומחים שלנו", אמר סנט סינג צ'טוואל, יו"ר ומייסד Dream Hotel Group. "כבעלים של נכסי Dream Hotel Group, אני מצפה לחלק הבא של המסע שלנו ובטוח שיש עתיד מזהיר לפנינו עבור המלונות, הבעלים, האורחים וחברי הצוות שלנו כחלק ממשפחת הייאט".
העסקה צפויה להיסגר בחודשים הקרובים, בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים. לאחר השלמת העסקה, הייאט תפעל לקבל בברכה את הנכסים החדשים לתוכנית הנאמנות World of Hyatt, ותביא יותר אירועי שהייה ויעדים לבסיס החברים שלה. חברי World of Hyatt הם חלק מהמטיילים החשובים ביותר בתעשייה שמוציאים יותר ונשארים יותר, מה שמייצר הכנסות איכותיות עבור הבעלים של נכסי Dream Hotel Group.
מייסד Dream Hotel Group, סנט סינג צ'טוואל (Sant Singh Chatwal), ימשיך במחויבותו כבעלים של ארבעה מלונות פתוחים ושני מלונות עתידיים שצפויים להצטרף לפורטפוליו של הייאט. מנכ"ל Dream Hotel Group, ג'יי שטיין, יצטרף להייאט כמנהל מלונות Dream כדי להנחות את שילובם של מותגי קבוצת מלונות Dream בפורטפוליו של הייאט, תוך הבטחת שימור ה-DNA הייחודי של כל מותג תוך מינוף יכולותיה של הייאט למיטוב ביצועי הנכסים. בנוסף, סמנכ"ל הפיתוח של Dream Hotel Group, דיוויד קופרברג, יצטרף להייאט כמנהל הפיתוח – מלונות Dream; סמנכ"ל התפעול מייקל לינדנבאום יצטרף להייאט כמנהל תפעול גלובלי – מלונות Dream.
בקשר עם העסקה, Moelis & Company LLC שימשו כיועצים פיננסיים ל- Hyatt ו- Latham & Watkins LLP שימשו כיועצים המשפטיים שלה.
המונח "Hyatt" משמש בהודעה זו לנוחות כדי להתייחס לתאגיד מלונות הייאט ו/או לאחת או יותר מהחברות המסונפות אליו.
אודות Hyatt Hotels Corporation
תאגיד המלונות הייאט, עם מטה שממוקם בשיקגו, הוא חברת אירוח גלובלית מובילה המונחית על ידי מטרתה – לדאוג לאנשים כדי שיוכלו להיות במיטבם. נכון ל-30 בספטמבר 2022, הפורטפוליו של החברה מכיל יותר מ-1,200 מלונות ונכסים המציעים שירות ב'הכל כלול' ב-72 מדינות ברחבי שש יבשות.
ההיצע של החברה כולל מותגים בקולקצייה הנצחית, כולל את Park Hyatt®, Grand Hyatt®, Hyatt Regency®, Hyatt®, מועדון Hyatt Residence Club®, Hyatt Place®, Hyatt House® ו- UrCove; מותגי נופש ומלונאות תחת אוסף Boundlessהכוללים את Miraval®, Alila®, Andaz®, Thompson Hotels®, Hyatt Centric® ו- Caption by Hyatt; אתרים עצמאיים בהם האתרים הלא מאוגדים של Hyatt®, Destination by Hyatt™ ו- JdV by Hyatt™; מותגים כוללים Hyatt Ziva®, Hyatt Zilara®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Breathless Resorts & Spas®, Secrets® Resorts & Spas, Dreams® Resorts & Spas, Vivid Hotels & Resorts®, Alua Hotels & Resorts®, ו- Sunscape® Resorts & Spas. חברות בנות של החברה מפעילות את תוכנית הנאמנות World of Hyatt®, ALG Vacations® , Unlimited Vacation Club®, שירותי ניהול יעדים של Amstar DMC ושירותי טכנולוגיה של Trisept Solutions®. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.hyatt.com.
אודות Dream Hotel Group
קבוצת Dream Hotel היא מותג מלונאות וחברת ניהול עם היסטוריה עשירה בת 35 שנה של ניהול נכסים בכמה מסביבות המלונות התחרותיות ביותר בעולם, כולל ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי, בנגקוק ולאחרונה נאשוויל. ביתם של מלונות Dream, מלונות חסרי מיתוג- The Chatwal והמותגים החדשים של קבוצת מלונות Dream, קבוצת מלונות Dream כוללת שלושה קווי עסקים: מותגים קנייניים, ניהול מלונות, ואוכל וחיי לילה. החברה מחויבת לפילוסופיה שלפיה עיצוב, שירות וחוויות אורח עם חשיבה קדימה צריכים להיות זמינים בכל פלחי השוק. קבוצת Dream Hotel מחויבת להציע למטיילים חיבור אותנטי ליעד שבחרו באמצעות גישה מקורית באמת. למידע נוסף על קבוצת Dream Hotel והמותגים שלה, בקרו בכתובת www.DreamHotelGroup.com ועקבו אחר @dreamhotelgroup בטוויטר ובלינקדאין.
הצהרות צופות פני עתיד
הצהרות צופות פני עתיד בהודעה לעיתונות זו, שאינן עובדות היסטוריות, הן הצהרות צופות פני עתיד כמשמעותן בחוק הרפורמה בליטיגציה פרטית בניירות ערך משנת 1995. הצהרות אלה כוללות הצהרות בנוגע להצעת החברה לרכוש את מותג מלונות הלייף סטייל ואת פלטפורמת הניהול של Dream Hotel Group, לרבות תועלות פיננסיות ותפעוליות צפויות הנובעות מהרכישה, יתרונות אורחים ובעלים הנובעים מהרכישה, מספר הנכסים הצפויים להיפתח בעתיד במסגרת הרכישה, שילובם הצפוי של בתי מלון שנרכשו כחלק מהרכישה בתוכנית הנאמנות World of Hyatt, לוח הזמנים הצפוי להשלמת הרכישה, הסיכויים או האירועים העתידיים כרוך בסיכונים ידועים ולא ידועים שקשה לחזות. כתוצאה מכך, התוצאות, הביצועים או ההישגים שלנו בפועל עשויים להיות שונים באופן מהותי מאלה המובעים או המשתמעים מהצהרות צופות פני עתיד אלה. במקרים מסוימים, באפשרותך לזהות הצהרות צופות פני עתיד על-ידי שימוש במילים כגון "עשוי", "יכול", "מצפה", "מתכוון", "מתכנן", "מחפש", "צופה", "מאמין", "מעריך", "צופה", "פוטנציאלי", "ממשיך", "סביר", "יהיה", "היה" ווריאציות של מונחים אלה וביטויים דומים, או השלילי של מונחים אלה או ביטויים דומים. הצהרות צופות פני עתיד כאלה מבוססות בהכרח על הערכות והנחות, שלמרות שהן נחשבות סבירות על ידינו ועל ידי הנהלתנו, אינן ודאיות מטבען. גורמים שעשויים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מהציפיות הנוכחיות כוללים, אך אינם מוגבלים ל: סיכונים הקשורים לרכישת Apple Leisure Group, כולל אינטגרציה מוצלחת של עסקי Apple Leisure Group; משך וחומרת מגפת קוביד-19 או כל התפרצות מחודשת נוספת וקצב ההתאוששות לאחר המגפה או כל התפרצות מחודשת נוספת; ההשפעות קצרות וארוכות הטווח של מגפת קוביד-19, לרבות על הביקוש לנסיעות, עסקים ארעיים וקבוצתיים ורמות אמון הצרכנים; ההשפעה של פעולות שננקטו על ידי ממשלות, עסקים או יחידים בתגובה למגפת קוביד-19 או כל התעוררות מחודשת נוספת על כלכלות גלובליות ואזוריות, מגבלות או איסורי נסיעה ופעילות כלכלית; היכולת של בעלי צד שלישי, זכיינים או שותפי מיזם אירוח לנווט בהצלחה את ההשפעות של מגיפת קוביד-19 או כל התעוררות נוספת; אי-ודאות כלכלית כללית בשווקי מפתח גלובליים והרעה בתנאים הכלכליים העולמיים או ברמות נמוכות של צמיחה כלכלית; קצב וקצב ההתאוששות הכלכלית לאחר שפל כלכלי; אילוצים והפרעות בשרשרת האספקה העולמית, עלויות עולות של עבודה וחומרים הקשורים לבנייה, ועליות בעלויות עקב אינפלציה או גורמים אחרים שאולי לא יקוזזו במלואם על ידי עלייה בהכנסות בעסק שלנו; סיכונים המשפיעים על מגזרי היוקרה, הנופש והלינה הכול כלול; רמות ההוצאות במגזרי העסקים, הפנאי והקבוצה, כמו גם אמון הצרכנים; ירידות בתפוסה ובשיעור היומי הממוצע; נראות מוגבלת ביחס להזמנות עתידיות; אובדן אנשי מפתח; תנאים פוליטיים וגיאו-פוליטיים פנימיים ובינלאומיים, לרבות תסיסה פוליטית או אזרחית או שינויים במדיניות הסחר; מעשי איבה, או חשש ממעשי איבה, לרבות התקפות טרור עתידיות, המשפיעים על נסיעות; תאונות הקשורות לנסיעות; אסונות טבע או אסונות מעשה ידי אדם כגון רעידות אדמה, צונאמי, סופות טורנדו, הוריקנים, שיטפונות, שריפות, דליפות נפט, תקריות גרעיניות והתפרצויות עולמיות של מגיפות או מחלות מדבקות, או חשש מהתפרצויות כאלה; היכולת שלנו להשיג בהצלחה רמות מסוימות של רווח תפעולי במלונות שיש להם מבחני ביצועים או ערבויות לטובת בעלי צד שלישי שלנו; ההשפעה של שיפוצים ושיפוצים במלונות; סיכונים הקשורים לתוכניות הקצאת ההון שלנו, לתוכנית רכישה חוזרת של מניות ולתשלומי דיבידנד, לרבות הפחתה או ביטול או השעיה של פעילות רכישה חוזרת או תשלומי דיבידנד; האופי העונתי והמחזורי של עסקי הנדל"ן והאירוח; שינויים בהסדרי ההפצה, כגון באמצעות מתווכי נסיעות באינטרנט; שינויים בטעמים ובהעדפות של לקוחותינו; יחסים עם עמיתים ואיגודי עובדים ושינויים בחוקי העבודה; מצבם הכספי של בעלי נכסים, זכיינים ושותפי מיזמי אירוח מצד שלישי, ומערכות היחסים שלנו איתם; חוסר היכולת האפשרית של בעלים, זכיינים או שותפי פיתוח של צד שלישי לגשת להון הדרוש למימון הפעילות הנוכחית או ליישום תוכניות הצמיחה שלנו; סיכונים הקשורים לרכישות ונטיות פוטנציאליות והכנסת מושגי מותג חדשים; עיתוי הרכישות והדיספוזיציות והיכולת שלנו לשלב בהצלחה רכישות שהושלמו עם פעילויות קיימות; אי השלמה מוצלחת של עסקאות מוצעות (כולל אי עמידה בתנאי סגירה או קבלת אישורים נדרשים); היכולת שלנו לבצע בהצלחה את האסטרטגיה שלנו להרחבת עסקי הניהול והזכיינות שלנו תוך צמצום בסיס נכסי הנדל"ן שלנו בטווחי זמן ממוקדים ובערכים הצפויים; ירידות בערך נכסי הנדל"ן שלנו; הפסקות בלתי צפויות של הסכמי הניהול או הזיכיון שלנו; שינויים בחוקי המס הפדרליים, המדינתיים, המקומיים או הזרים; עליות בריבית, בשכר ובעלויות תפעול אחרות; תנודות בשערי המט"ח או ארגון מחדש של המטבע; חוסר קבלה של מותגים חדשים או חדשנות; תנודתיות כללית של שוקי ההון והיכולת שלנו לגשת לשווקים כאלה; שינויים בסביבה התחרותית בתעשייה שלנו, כולל כתוצאה ממגפת קוביד-19, קונסולידציה בתעשייה והשווקים שבהם אנו פועלים; היכולת שלנו להגדיל בהצלחה את תוכנית הנאמנות של World of Hyatt ואת תוכנית החברות בתשלום של מועדון חופשה ללא הגבלה; אירועי סייבר וכשלים בטכנולוגיית המידע; תוצאות הליכים משפטיים או מנהליים; הפרות של תקנות או חוקים הקשורים לעסקי הזכיינות שלנו; וסיכונים אחרים שנדונו בהגשות של החברה ל-SEC, כולל הדוח השנתי שלנו בטופס 10-K, שההגשות זמינות מה-SEC. כל ההצהרות צופות פני העתיד המיוחסות לנו או לאנשים הפועלים מטעמנו מאושרות במפורש בשלמותן על ידי הצהרות האזהרה המפורטות לעיל. אנו מזהירים אותך שלא להסתמך יתר על המידה על הצהרות צופות פני עתיד כלשהן, אשר נעשות רק נכון למועד הודעה זו לעיתונות. איננו מתחייבים או נוטלים על עצמנו כל מחויבות לעדכן בפומבי כל אחת מהצהרות צופות פני עתיד אלה כדי לשקף תוצאות בפועל, מידע חדש או אירועים עתידיים, שינויים בהנחות או שינויים בגורמים אחרים המשפיעים על הצהרות צופות פני עתיד, למעט במידה הנדרשת על פי החוק החל. אם נעדכן הצהרה צופה פני עתיד אחת או יותר, אין להסיק מכך שנבצע עדכונים נוספים ביחס להצהרות צופות פני עתיד אלה או אחרות.
למידע נוסף:
Media contact for further information:
Hyatt:
Investor Contact:
Dream Hotel Group:
מקור: Hyatt Hotels Corporation
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 |
|