תוכניות MBA לכישרונות בינלאומיים ארה"ב, אירופה: אנחנו פתוחים לעסקים

דרוג:

 

תוכניות MBA לכישרונות בינלאומיים ארה"ב, אירופה: אנחנו פתוחים לעסקים

 

סקר שנתי מגלה כי הבקשות הבינלאומיות לבתי ספר למנהל עסקים זינקו בחזרה ככל שהביקוש המקומי עלה

 

רסטון, וירג'יניה, 26 באוקטובר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

סך הבקשות לבתי ספר למנהל עסקים לתארים מתקדמים צנח מהזינוק ברמת המגפה, ב-3.4% משנה לשנה בקרב מדגם תואם של תוכניות, כך עולה מדו"ח סקר שפורסם היום על ידי האיגוד העולמי של בתי ספר למנהל עסקים לתארים מתקדמים (GMAC).

 

זאת לאחר שהיקפי הבקשות עלו ב-2.4% משנה לשנה ב-2020 עם תחילת המגפה ושמרו על רמת ביקוש זו ב-2021, אז דיווחו בתי הספר על עלייה של 0.4% משנה לשנה. עם זאת, ככל שהשפעות המגפה על הניידות הפחיתו את מחזור הקבלה הזה, הבקשות הבינלאומיות ראו ריבאונד יוצא דופן, במיוחד עבור אלה שהגישו מועמדות לתוכניות בארצות הברית. רוב התוכניות בארה"ב דיווחו על עלייה ביישומים בינלאומיים, במיוחד תוכניות MBA דו-שנתיות במשרה מלאה (80% מהתוכניות) ותוכניות ייעודיות ל-STEM (61%). באופן דומה באירופה, רוב תוכניות ה-MBA ראו השנה יציבות או יותר פניות מחו"ל.

 

סקר מגמות יישומים של GMAC 2022, הגדול והמצוטט ביותר מסוגו בתעשייה, נערך בין יולי לספטמבר עם נתוני מועמדות שהוגשו על ידי 950 תוכניות של 264 בתי ספר למנהל עסקים ב -33 מדינות ברחבי העולם. מטרת הסקר היא לבחון את הנוף המשתנה במהירות של הביקוש לתוכניות חינוך לניהול לתארים מתקדמים (GME). מחקר 2022, שנערך בשנתו ה-24, משקף אולי את סופן של השנים המשובשות במגפה ומציע תובנות לגבי האופן שבו השוק שלאחר המגפה עשוי לקרום עור וגידים.

 

יש לציין כי רוב התוכניות באירופה ובאסיה שמרו על ייצוג נשים במאגרי המועמדים. רוב תוכניות המענה באירופה (58%) ובאסיה (57%) הגדילו או שמרו על מספר הבקשות שהתקבלו מנשים. בנוסף, יותר ממחצית מהתוכניות בארה"ב שימרו או הגדילו יישומים מאוכלוסיות בתת-ייצוג (URP), במיוחד מאסטר בניתוח נתונים (66%) ומאסטר בניהול (65%).

 

"אני שמחה מאוד לראות שנשים באירופה ובאסיה וקבוצות בתת-ייצוג בארה"ב שואפות יותר ויותר לרכוש את החינוך העסקי שיכול להעצים ולצייד אותן כדי להשיג את יעדי הקריירה שלהן", אמרה ג'וי ג'ונס, מנכ"לית GMAC. "אני מברכת את קהילת בתי הספר למנהל עסקים על המגמה המעודדת שצמחה מהמאמצים המרוכזים שלהם למשוך מאגר מגוון של כישרונות".

 

ממצאים עיקריים נוספים

 

הבקשות לתוכניות לתואר שני בעסקים צמחו ורכבו על גל העניין הבינלאומי

 

יישומים גלובליים לתוכניות לתואר שני בעסקים - כולל תואר שני בניהול, מאסטר במימון ומאסטר בניתוח נתונים - צמחו משנה לשנה ב-3.2%. לכל סוגי התוכניות לתואר שני בעסקים בארצות הברית היה שיעור גדול יותר של תוכניות המדווחות על עליות ביישומים בינלאומיים מאשר ירידות, למעט מאסטר בחשבונאות. היישומים הבינלאומיים לתוכניות בארה"ב עלו בשיעור גבוה במיוחד של תארים מיוחדים, כולל תואר שני בניהול שרשרת אספקה (93%), מאסטר בשיווק (76%) ומאסטר בניתוח נתונים (61%).

 

"התוכניות לתואר שני בעסקים היו באופן מסורתי אטרקטיביות למועמדים בינלאומיים. ככל שההגבלות הנגרמות על ידי המגפה מקלות בהדרגה ואנשים לומדים לחיות לצד הנגיף ולהתמודד איתו, אנו מצפים שהניידות הבינלאומית תמשיך לחזור", אמרה איזבל באג'ו-בסנינו, דיקנית ופרופסור למימון בבית הספר טפר למנהל עסקים באוניברסיטת קרנגי מלון וחברה במועצת המנהלים של GMAC.

 

אסיה שמרה על יותר כישרונות באזור בעוד קנדה חוותה היפוך במגמות היישומים

 

בתי ספר לעסקים באזור אסיה הצליחו למשוך מועמדים ניידים אחרים במהלך המגיפה. בעוד ששיעורים שווים בערך של תוכניות אסיה המגיבות דיווחו על צמיחה כוללת בהיקף היישומים וירידות השנה, אלה שחוו צמיחה או יציבות ראו זאת הן ביישומים מקומיים (60%) והן ביישומים בינלאומיים (63%). מגמה זו עולה בקנה אחד עם הסקר של GMAC בקרב סטודנטים פוטנציאליים שפורסם מוקדם יותר השנה, כאשר הנתונים מצביעים על כך שמועמדים מכמה אזורים ניידים מסורתיים באסיה עשויים לבחור יותר ויותר ללמוד באופן מקומי.

 

התוכניות הקנדיות ראו ירידות משמעותיות ביישומים מקומיים ובינלאומיים כאחד. בקרב התוכניות הקנדיות שהשיבו על כל אחד מהסקרים של השנתיים האחרונות, סך הבקשות ירד ב-23 אחוזים משנה לשנה, כאשר 75 אחוזים מהתוכניות דיווחו על ירידה ביישומים מקומיים ו-68 אחוזים דיווחו על ירידה ביישומים בינלאומיים. היפוך זה מגיע לאחר שנים של תוצאות חיוביות באופן עקבי עבור בתי ספר קנדיים שראשיתן בשנת 2017, במקביל לצמצום זמינות הוויזה בארה"ב.

 

תוכניות MBA גמישות בארה"ב צברו תאוצה למרות ירידה בביקוש המקומי לתוכניות MBA מקצועיות

 

השנה, מעט יותר ממחצית מתוכניות ה-MBA הגמישות ─ המאפשרות לסטודנטים שלהן לעבור בין משרה מלאה למשרה חלקית לאורך כל תקופת לימודיהם בתוכנית - דיווחו על גידול בהיקף היישומים. בנוסף, נשים היוו 44 אחוז מהמועמדים לתואר שני במנהל עסקים גמיש, נתון גבוה יותר מכל סוג אחר של תוכנית MBA בארה"ב. במקביל, רוב תוכניות ה-MBA המקצועיות בארה"ב קיבלו פחות פניות השנה, כולל MBA מקוון (76% מהתוכניות), MBA במשרה חלקית (75%), ו-MBA למנהלים (67%). למעשה, תוכניות MBA מקוונות בארה"ב רשמו שנה שנייה ברציפות של ירידה ביישומים לאחר הלם  המגיפה בשנת 2020.

 

"כששוק העבודה לוהט וההתפטרות הגדולה מצמצמת את כוח העבודה הכולל, אין זה מפתיע שתוכניות המציעות את הגמישות הרבה ביותר היו האטרקטיביות ביותר לאנשי מקצוע עובדים, במיוחד נשים", אמרה מייט סלאזאר, סמנכ"לית שיווק ב-GMAC.

 

 

אודות GMAC

 

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC) היא ארגון מכוון משימה של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים מכל העולם. GMAC מספקת מחקר ברמה עולמית, כנסים של הענף, כלי גיוס והערכות לענף לימודי הניהול למוסמכים, וגם כלים, משאבים, אירועים ושירותים שעוזרים להדריך מועמדים במסע ההשכלה הגבוהה שלהם. הבחינה Graduate Management Admission Test™ (GMAT™) שבבעלות וניהול GMAC היא ההערכה לבתי ספר למינהל עסקים למוסמכים שנעשה בה השימוש הרחב ביותר.

 

יותר מ-12 מיליון מועמדים ללימודים של מנהל העסקים או MBA ביקרו באתר של GMAC mba.com -  כדי ללמוד על תוכניות לתואר שני במנהל עסקים וכדי לבחון אפשרויות לבחירת בית ספר למינהל עסקים, להתכונן ולהירשם למבחנים, ולקבל ייעוץ על תהליך הקבלה לתוכניות MBA ומאסטר עסקי. BusinessBecause ו-The MBA Tour הן חברות בנות של GMAC, ארגון גלובלי עם משרדים בסין, הודו, בריטניה וארצות הברית.

למידע נוסף על עבודתנו בקרו בכתובת www.gmac.com

קשרי מדיה

Teresa Hsu
Sr. Manager, Media Relations
202-390-4180 (mobile)
[email protected]

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


כתבות נוספות בקטגוריה לימודים והשכלה

בית הספר איסטמן למוזיקה של אוניברסיטת רוצ'סטר מוכר בדירוג QS World University בית הספר איסטמן למוזיקה של אוניברסיטת רוצ'סטר (Uni
AACSB מכריזה על כיתת 2024 של המנהיגים המשפיעים AACSB International, האגודה המקצועית הגדולה בעולם
בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים כשהעולם יוצא משנה סוערת בה היינו עדים לקונפליקטים
GMAT™ Focus Edition עומד בפני עצמו בהערכות של בתי הספר לעסקים כשהגרסה הקודמת בוטלה לאחר כמעט שלושה חודשי אספקה מוצלחת של GMAT™ Focus
דו"ח חדש של ApplyBoard מדגיש את הצורך ביישור קו בין מגזר החינוך הבינלאומי ApplyBoard, פלטפורמת הטכנולוגיה הבינלאומית המובילה
בתוך מגמות עולמיות מקטבות, בתי ספר לתואר שני בארה"ב חווים התאוששות בביקוש המקומי ברחבי העולם, סך הבקשות לתוכניות לתואר שני בבתי ספר
אוניברסיטת ג'ורג' מייסון היא האוניברסיטה המובילה של וירג'יניה לניידות חברתית ואחת מ-50 המדורגת כאוניברסיטה הציבורית הלאומית המובילה דירוגי מכללות לאומיים רבים שפורסמו בשבועות האחרוני
מעסיקים פונים לבוגרי בתי ספר למנהל עסקים כדי לקבל מיומנויות של היום ומחר למרות התנאים המאקרו-כלכליים השליליים ואי הוודאות ה
הרשמה ל-GMAT™ Focus Edition תיפתח באוגוסט 2023 המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC), המייצג
סנטרו סמילרו מציע שתי תוכניות מאסטר ואפשרויות אינסופיות אולי שמעתם את המוטו "אלו שמעזים ללמד לעולם לא יפסי
מהחיים הפנימיים לעולם החיצון: כיצד נשים, דור Z, מושקעים בחינוך עסקי אנשים שחושבים לחזור ללימודים בבתי ספר לעסקים מעוני
צוות המשימה של GMAC ממפה מחדש את תקני הדיווח לקבלה לבתי ספר למנהל עסקים המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC), אגודה
איך לכתוב סמינריון קבלו טיפים והנחיות לכתיבת עבודות סמינריון לסטודנטי
השלב הבא בהכנה לבחינת CMA  -  HOCK international משיקה את שירות הזרמת הווידאו של CMA HOCK stream היא פלטפורמה מבוססת מנוי עם מאות שעות
סטודנטית באוניברסיטת מינרווה הוכרזה לחוקרת רודס 2023 גל רובין, סטודנטית שנה רביעית באוניברסיטת מינרווה
upGrad חכרה שטחים בהיקף של כ-31,000 מטר רבוע להתרחבות ב-4 ערים שחקנית החינוך הדיגיטלי הגבוה הגדולה ביותר באסיה up
מהו קורס חשבי שכר ומה לומדים בו במאמר זה תקבלו הסבר על מהו קורס חשבי שכר, מה עושה
מ-0 ל100 קמ"ש אמנותי במספר חודשים‎ המרכז הישראלי לאיירברש משיק שני קורסים און ליין במ
מזכ"ל המועצה להשכלה גבוהה בבחריין: פטור לבוגרי RCSI בחריין מבחינות לעסוק ברפואה בבריטניה הוא עדות לאיכות ההשכלה הגבוהה בבחריין המועצה הרפואית הכללית (GMC) בבריטניה אישרה לבוגרי
איך ללמד ילדים שיתוף פעולה איך ללמד ילדים שיתוף פעולה באמצעות משחקי חברה לילד
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)