הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA

דרוג:

 

הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA

 

לוס אנג'לס, 17 באוקטובר 2022, (BUSINESS WIRE):

 

מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריקאית' וארכיון עצום של עיצוב וצילום.

 

ניקולאי מרציאנו הביא את הצלם אלי ראסל לינץ לתכנון מחדש של GUESS USA, מותג המשנה של GUESS בקליפורניה. ניקולאי מרציאנו עיצב קולקציית הלבשה שמחדשת ושמה את הזרקור על האסתטיקה של מערב ארצות הברית. הצילום מבוים בידי לינץ - החזון שלו חדור באופן מהותי באנרגיה ובגישה אמריקאית.

 

החל מסתיו 2022, הקולקציה מופצת באופן בלעדי באמצעות Slam Jam , השותפה הגלובלית של GUESS USA המשרתת קמעונאים נבחרים ברחבי העולם.

 

"בהשראת האיקונוגרפיה האמריקאית מקמפיינים מוקדמים של GUESS, הקולקציה מלאה בפריטים שתמצאו בבוטיקים אומנותיים לצד הדרך באמריקה. עורות מתוחים, ג'ינס דהוי, פרוות מולבנות בשמש וחומרה שנסדקת עם צבע" - ניקולאי מרציאנו.

 

השותפות הסינרגטית הזו יוצרת אוסף רב ערך שמשתלב בארכיון העשיר של GUESS USA. בהשראת דברים חד פעמיים שהתגלו בסטודיו של GUESS ועוצבו בשנות ה-80', ה-90' וה-2000, אף אחד מהדברים הללו לא הועבר לייצור - עד עכשיו.

 

מאז מסעות הפרסום השיווקיים המוקדמים ביותר שלה, GUESS דוגלת במדיום הצילום שהיה חלוץ לצורה חדשה של פרסום ומיתוג. לפעמים המודעות האייקוניות אפילו לא הציגו בגדים, אך הן מכרו סגנון חיים ואת החלום האמריקאי - נושא בולט שמובלט גם בעבודתו של אלי ראסל לינץ.

 

"GUESS תמיד השתמשה בצילום כדי לספר סיפורים מדהימים - סיפורים שלא רק מכרו בגדים אלא גישה ואנרגיה מרגשת" - אלי ראסל לינץ.

 

GUESS מצאה כחיוני את הצורך לעבוד עם אחרים שחולקים את החזון שלה אודות דרך החיים האמריקאית. כל הצילומים בוצעו באופן אישי על ידי אלי ראסל לינץ, אשר השאיל את עינו המאומנת כדי לתעד את קמפיין הסתיו 2022 של המותג.

 

בהסתמך על החזון של אלי ראסל לינץ להדמיה ויזואלית מחדש, וגדולה יותר, של ארכיון הצילום של GUESS - ניקולאי מרציאנו, לינץ ו-Slam Jam עובדים יחד כדי להגדיר דור חדש של סקסיות וגישה דוחפת גבולות.

 

אודות GUESS?, Inc.

 

GUESS, שהוקמה בשנת 1981, החלה את דרכה כחברת ג'ינסים ומאז צמחה בהצלחה למותג לייף סטייל עולמי. Guess?, Inc מעצבת, משווקת, מפיצה ומעניקה רישיונות לקולקציית לייף סטייל של הלבשה עכשווית, ג'ינסים, תיקים, שעונים, משקפיים, הנעלה ומוצרי צריכה קשורים אחרים.

 

המוצרים של Guess? מופצים באמצעות חנויות המותג Guess? כמו גם חנויות כלבו וחנויות ייחודיות בולטות יותר ברחבי העולם. נכון ל-30 ביולי 2022, החברה הפעילה באופן ישיר 1,064 חנויות קמעונאיות ביבשת אמריקה, אירופה ואסיה. השותפים והמפיצים של החברה הפעילו 567 חנויות קמעונאיות נוספות ברחבי העולם. נכון ליום 30 ביולי 2022, החברה ושותפיה ומפיציה פעלו בכ-100 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף על החברה, אנא בקרו באתר www.guess.com.

 

למידע נוסף:

 

Montana Wilkie
GUESS?, Inc.
212.852.0534
[email protected]

 

 

מקור:  GUESS?, Inc.

 

    

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים