דרוג:
מרי קיי מאתגרת את הנוער הגלובלי להתמודד עם SDG 14: החיים מתחת למים ברשת השנתית השלישית להוראת יזמות סדרה עולמית של אתגר החדשנות
התחרות העולמית חוגגת את יזמות הנוער ואת כוחה של חשיבה חדשנית
דאלאס, 15 בספטמבר 2022, (BUSINESS WIRE):
Mary Kay Inc, תומכת תאגידית מובילה בהעצמת נשים ויזמות, מכריזה על האתגר השנתי השלישי של סדרת החדשנות העולמית שלה - World Series of Innovation (WSI) בשותפות עם הרשת להוראת יזמות (NFTE). התחרות העולמית מזמינה צעירים בני 13-24 להעמיד את כישורי החשיבה הביקורתית שלהם במבחן ולהיות מעורבים בפתרון כמה מהאתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני האנושות כיום כדי לקדם את יעדי האו"ם לפיתוח בר קיימא (SDGs).
אתגר ה-WSI של מרי קיי יוצא לדרך ב-15 בספטמבר בשיתוף עם יום הניקיון העולמי. אתגר מרי קיי מעודד יזמים צעירים להגיש פתרונות חדשניים לטיפול ב- SDG 14 של האו"ם: החיים מתחת למים. באופן ספציפי, התלמידים מאותגרים לתכנן פתרון לקידום השימור ו/או ההגנה על המערכות האקולוגיות הימיות וקהילות החוף בעולם.
"כל החיים על פני כדור הארץ התחילו באוקיינוסים שלנו ותלויים בהם. מים הם המשאב היקר ביותר על פני כדור הארץ שלנו, וחיוני שלא רק שנכבד אותם, אלא נעשה את חלקנו כדי להגן עליהם", אמרה דבורה גיבינס, מנהלת תפעול ראשית, Mary Kay Inc. "הדור הבא של הוגים ומנהיגים גלובליים כבר מתייחס לתחומים קריטיים אלה של דאגה ומוביל את מאמצי השימור. אנו נרגשים לראות כיצד בני הנוער בעולם יכולים לסייע בקידום מערכות אקולוגיות ושימור המגוון הביולוגי ברחבי העולם".
בשנתה הראשונה בשיתוף פעולה עם סדרת החדשנות העולמית של NFTE בשנת 2020, מרי קיי נתנה חסות לאתגר WSI עבור UN SDG 12: צריכה וייצור אחראיים. יזמים צעירים עודדו לעצב מוצר, שירות או יוזמה שקידם שימוש חוזר או שדרוג של טקסטיל. בשנת 2021, מרי קיי נתנה חסות לאתגר WSI השני שלה כדי להתמודד עם SDG 5 של האו"ם: שוויון מגדרי. על הסטודנטים הוטל לפתח תוכניות לקידום שוויון במקום העבודה ולהבטחת גישה שווה להזדמנויות כלכליות לנשים ונערות.
"אתגר שימור האוקיינוסים הגלובלי של מרי קיי מדרבן את המתחרים הצעירים שלנו ב-WSI לחשוב בגדול על איכות המים", אמר ד"ר ג'יי.די לה-רוק, נשיא ומנכ"ל NFTE. "בכיתות, התלמידים לומדים שמים הם היסוד למערכת אקולוגית בריאה. עם זאת, באמצעות חוויות כמו WSI, הם מקבלים כוח לקיים את המשאב הזה. הם יכולים לחשוב על דרכים לדאוג לחיים הימיים, להגן על האוקיינוסים, להבטיח גישה במחיר סביר למי שתייה נקיים, להגן על מקורות מים מפני זיהום, לטפל בצריכת יתר או לסייע באופן אחר בשימור המערכת האקולוגית שלנו לדורות הבאים. זה עוצמתי".
NFTE היא עמותה חינוכית גלובלית המתמקדת בהבאת כוחה של יזמות לקהילות בעלות הכנסה נמוכה. מאז הקמתה לפני יותר מ-35 שנה, NFTE הכשירה אלפי מורים וחינכה יותר ממיליון צעירים ברחבי העולם. בכל סתיו, NFTE משיקה סדרה חדשה של אתגרים לתחרות WSI ומזמינה נותני חסות תאגידיים לפנות ל-SDGs של האו"ם. סדרת החדשנות העולמית של NFTE לשנת 2022 מוצגת על ידי קרן סיטי וכוללת אתגרים בחסות Mary Kay Inc, קרן MetLife, מאסטרקארד, Bank of the West, Link, Maxar, ארנסט אנד יאנג, LLP (EY) , ServiceNow ו- Zuora. שלושת הזוכים המובילים יוכרזו בתחילת 2023.
לקבלת מידע נוסף על סדרת החדשנות העולמית ועל כל האתגרים, בקרו בכתובת https://innovation.nfte.com/.
אודות Mary Kay Inc.
מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, ייסדה את חברת היופי החלומית שלה בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חיי הנשים. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. כחברה לפיתוח יזמות, Mary Kay מחויבת להעצים נשים במסען לעצמאות כלכלית באמצעות חינוך, חונכות, הסברה, נטוורקינג וחדשנות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים. מרי קיי מאמינה בהעשרת החיים היום למחר בר קיימא, בשותפות עם ארגונים מרחבי העולם המתמקדים בקידום מצוינות עסקית, תמיכה בחקר הסרטן, קידום שוויון מגדרי, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ייפוי הקהילות שלנו ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. קבלו מידע נוסף בכתובת marykayglobal.com, מצאו אותנו בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין או עקבו אחרינו בטוויטר.
ליצירת קשר ולמידע נוסף:
Mary Kay Inc. Corporate Communications
תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769
|
|