דרוג:
צוות התמיכה של INVNT® Higher Ed מקבל בברכה את פניו של ג'וש ג'ונס כסגן נשיא לאסטרטגיית הקריאייטיב
סגן הנשיא לשעבר לאסטרטגיה ב-August Jackson מביא למעלה מ-10 שנים של ניסיון ותובנות בתעשייה ל-INVNT Higher Ed
ניו יורק, 8 במרץ 2022, (GLOBE NEWSWIRE):
INVNT® Higher Ed, חטיבת סיפורי ההשכלה הגבוהה הנושמת והחווייתית של INVNT וארגון המטרייה הגלובלי ®[INVNT GROUP], מכריזה על ג'וש ג'ונס כסגן נשיא חדש לאסטרטגיית קריאייטיב.
ג'ונס בילה את עשר השנים האחרונות בהובלת אסטרטגיות מיתוג, תקשורת והשקה ליוזמות וקמפיינים חדשים לטובת גיוס כספים עם רבות מהאוניברסיטאות המובילות, מערכות בריאות ומוסדות ללא מטרות רווח ברחבי ארצות הברית. לאורך הקריירה שלו, ג'ונס עזר למוסדות להשיק קמפיינים לגיוס כספים בהיקפים של 500 מיליון עד 5 מיליארד דולר עבור מוסדות להשכלה גבוהה ומוסדות בריאות.
לפני שהצטרף לצוות של INVNT Higher Ed, ג'ונס מילא את תפקיד של מנהל הקריאייטיב הראשי ב-Feats Inc, והוביל אסטרטגיות מיתוג, תקשורת והשקה עבור מספר רב של מוסדות יוקרתיים, כולל אוניברסיטת דיוק, בית הספר לעסקים של הרווארד, INSEAD, אוניברסיטת קליפורניה, אירווין, אוניברסיטת ניו יורק ו-M.I.T. ג'ונס עבד גם כמנהל קריאייטיב בשוק הסרטים ובפרסום, ושימש בתפקידי ניהול שיווק מוצרים בסטארטאפים באינטרנט וברחבי תעשיית התוכנה.
תוך שימוש בחבילה רבת עוצמה של אסטרטגיות מעורבות מרובות ערוצים, כיוון יצירתי, ועם רשתות עמוקות בתחום ההשכלה הגבוהה, ג'ונס ימנף את המומחיות שלו כדי להרחיב את טווח הפעילות של INVNT Higher Ed.
"אחד הכישרונות המרשימים ביותר של ג'וש הוא היצירתיות והמחויבות שלו לאתגר את הדרך שבה מכללות ואוניברסיטאות מתקשרות עם הקהל שלהן בכל הפלטפורמות. המנהיגות המחשבתית והידע העמוק שלו בתעשייה עולים בקנה אחד עם מעמדה של INVNT Higher Ed כשותפת הבחירה עבור בתי הספר שחושבים קדימה", אמרה שרה וינקלר, סגנית נשיא בכירה ב-INVNT Higher Ed.
INVNT Higher Ed מחויבת לספק לאוניברסיטאות ולמכללות חוויות פיזיות ווירטואליות עם הובלה אסטרטגית ויצירתית המאתגרת את המוסכמות, תוך יצירת מעורבות ואיחוד בקהילות. החטיבה - חלק מ-INVNT, סוכנות הסיפורים החיים של המותגים - מנוהלת בידי ותיקי התעשייה שרה וינקלר, כסגנית נשיא בכירה, וג'ואן פרוטקה, כסגנית נשיא. כל אחת מהן מביאה יותר מ-25 שנות ניסיון לסוכנות. במהלך הקריירה שלהן, הן עיצבו והעבירו בהצלחה אירועים רבים בתחום ההשכלה גבוהה, כולל השקות של קמפיינים, סיורים אזוריים, חגיגות מאה ומאה חמישים שנה, והעברת נשיאות במוסדות בעלי שם בינלאומי.
"הצגנו לראשונה את הפתרון INVNT Higher Ed שלנו בתקופה שבה העולם חווה שינוי סיסמי באופן שבו התחברנו זה לזה. ברחבי העולם ראינו את האוניברסיטאות, המכללות והמוסדות שלנו מתמודדים עם דאגות עולמיות - שרבים מהן ממשיכות להתפתח. הרחבת חטיבת INVNT Higher Ed היא עדות לכוח הממיר של היכולת לספר סיפורים ולבנות קהילה. אנו גאים בשותפויות העמוקות והמטפחות לצד מותגים 'שמאתגרים את הכל' והמוסדות הגלובליים שנותנים בנו את אמונם ", אמרה קריסטינה מקוברי, מנכ"לית INVNT ו-COO ב-[INVNT GROUP].
כסגן נשיא לאסטרטגיית קריאטייב, ג'ונס יביא לידי ביטוי את החזון של INVNT Higher Ed באמצעות קמפיינים שמניעים מעורבות באופן אסטרטגי, ומונחים על ידי המנטרה 'לאתגר את הכל' של INVNT, כדי לספק סיפורי מותג משכנעים, חדשניים ואותנטיים.
" Higher Edעוברת תקופה של שינוי אדיר, ויש הרבה הזדמנויות למוסדות לחשוב ולדמיין מחדש איך הם מספרים את הסיפורים שלהם. אני נרגש להיות מסוגל למנף את המומחיות והיצירתיות ברחבי קבוצת INVNT כדי לחקור מודלים חדשים למעורבות ולפרוץ דרך חדשה לאוניברסיטאות שישתמשו בחדשנות ובטכנולוגיה כדי להגיע לקהלים החשובים ביותר שלהן", אמר ג'וש ג'ונס.
למידע נוסף על צוות החינוך הגבוה של INVNT והמשימה שלהם ליצור אסטרטגיות חדשניות ואירועים חיים להשכלה גבוהה, אנא בקרו באתר האינטרנט שלנו.
אודות INVNT® Higher Ed
INVNT Higher Ed היא חטיבה של סוכנות סיפורי המותגים החיים הגלובלית עטורת הפרסיםINVNT™ , והיא מתמחה בהענקת חוויות פיזיות ווירטואליות מובילות אסטרטגית ויצירתית למכללות ואוניברסיטאות כדי לאתגר את המוסכמות וכדי לאחד ולרגש את הקהלים שלהן. בהובלת סגנית נשיא בכירה, שרה וינקלר, ג'ואן פרוטקה, סגנית נשיא, החטיבה מסתמכת על המיצוב ועל גישת האתגרים עטורת הפרסים של INVNT ועל הניסיון המשולב שלהם בהשכלה גבוהה כדי לאצור פתרונות מותאמים המקשרים בין המשימה למטרה במוסדות, שמערבים ומגייסים קהילות שלמות. בקרו בכתובת www.invnt.com/highered למידע נוסף.
אודות INVNT
INVNT, שהוקמה ב-2008 על ידי סקוט קולטר וקריסטינה מק'קוברי, משתמשת באומנות של סיפור סיפורים חיים של מותגים כדי ליצור ולהפיק חוויות חיות שמלהיבות ומאחדות קהלים פיזיים ווירטואליים, ברחבי העולם. הצהרת המיצוב "תקראו תגר על כל דבר" של החברה עוזרת ללקוחות ביניהם ג'נרל מוטורס, פפסיקו, מרק, מיקרוסופט, וסמסונג לשתף את הסיפורים שלהם עם כל קהל חשוב. המשרדים של INVNT, ממוקמים באופן אסטרטגי בניו יורק – שם ממוקמת גם חטיבת החינוך הגבוה INVNT Higher Ed שלה - לונדון, סידני, דטרויט, סן פרנסיסקו, וושינגטון הבירה, שטוקהולם וסינגפור. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.invnt.com.
אודות [INVNT GROUP]
[INVNT GROUP], הוקמה בשנת 2020 כהתפתחות של סוכנות הסיפורים העולמית INVNT בשנת 2008, עם חזון לספק BrandStory עקבי, משמעותי ומנוסח היטב בכל הפלטפורמות. עם משרדים בניו יורק, סידני, לונדון, סינגפור, סן פרנסיסקו, שטוקהולם, דטרויט וושינגטון הבירה; בראשות הנשיא והמנכ"ל, סקוט קולת'ר, [INVNT GROUP], פרוייקט THE GLOBAL BRANDSTORY מייצג פורטפוליו הולך וגדל של דיסציפלינות משלימות שנועדו לעזור לארגוני חשיבה קדימה בכל מקום, להשפיע על הקהלים החשובים, בכל מקום. הקבוצה מורכבת מחברת אסטרטגיית המותג המודרנית, Folk Hero; ייעוץ תרבות בהובלת קריאייטיב, משמעות; סטודיו תוכן ממותג וסוכנות שיווק תוכן, HEVĒ, INVNT Higher Ed; אירועים וחוויות למכללות ואוניברסיטאות, ו- INVNT, הסוכנות המייסדת של מותגים חיים. לקבלת מידע נוסף אודות [INVNT GROUP], בקרו: www.invntgroup.com
קובץ מצורף:
לפרטים נוספים:
Jhonathan Mendez de Leon
INVNT GROUP
3478192089
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 תגיות של המאמר: INVNT GROUP |
|
|