דרוג:
סינסינטי, 31 באוקטובר 2017, (BUSINESS WIRE):
חברת פרוקטר וגמבל (NYSE:PG) פרסמה היום את דוח האזרחות שלה ל-2017, שמפרט את ההתקדמות בשיפור התנאים הסוציאליים לנזקקים, קידום הגיוון והכלילה, בניית עולם חופשי מהטיה מגדרית בתוך ומחוץ לחברה והפחתת טביעת הרגל הסביבתית שלה. P&G פועלת בכ-70 מדינות ומשרתת קרוב ל-5 מיליארד אנשים, והיא מנצלת את המותגים והאנשים שלה כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר באמצעות פעילויות אזרחות.
"פעילויות האזרחות שלנו הן הזדמנות שבה כולם מרוויחים עבור העסק שלנו, עבור הקהילות שלנו, ובאופן רחב יותר, עבור כלל החברה שלנו", אמר דייוויד טיילור, יו"ר מועצת המנהלים, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של P&G. "לצרכנים אכפת מי החברה שמאחורי המותגים שהם רוכשים ומשתמשים. הם רוצים לדעת שהמוצרים שהם קונים מגיעים ממקור אמין, ואנחנו פועלים לבנות על האמון הזה בכל יום ויום".
P&G פרסמה דוח קיימות כל שנה מאז 1999 אבל הרחיבה אותו החל ב-2016 והכלילה סקירה יותר מקיפה על עדיפויות האזרחות של החברה. מתמיכה ביותר מעשרים אסונות באמצעות תרומות של מוצרים ושירותים ועד לעורר שיחות על הטיה מגזרית וגזעית ולהיות חלוצה עם בקבוק השמפו הניתן למיחזור הראשון בעולם שמיוצר עם פלסטיק חופים, הסיפורים והדוגמאות בדוח האזרחות של P&G ל-2017 מראים שלאזרחות חדשנית יכולה להיות השפעה חיובית משמעותית על העולם ועל העסקים שלו.
דגשים מדוח האזרחות 2017 של P&G:
אודות פרוקטר & גמבל
P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:
Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®
הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.
אנשי קשר
תגיות של המאמר:
|
|