פעילויות האזרחות של P&G – כוח לטוב וכוח לצמיחה

דרוג:

סינסינטי, 31 באוקטובר 2017, (BUSINESS WIRE):

חברת פרוקטר וגמבל (NYSE:PG) פרסמה היום את דוח האזרחות שלה ל-2017, שמפרט את ההתקדמות בשיפור התנאים הסוציאליים לנזקקים, קידום הגיוון והכלילה, בניית עולם חופשי מהטיה מגדרית בתוך ומחוץ לחברה והפחתת טביעת הרגל הסביבתית שלה. P&G פועלת בכ-70 מדינות ומשרתת קרוב ל-5 מיליארד אנשים, והיא מנצלת את המותגים והאנשים שלה כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר באמצעות פעילויות אזרחות.

"פעילויות האזרחות שלנו הן הזדמנות שבה כולם מרוויחים עבור העסק שלנו, עבור הקהילות שלנו, ובאופן רחב יותר, עבור כלל החברה שלנו", אמר דייוויד טיילור, יו"ר מועצת המנהלים, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של P&G. "לצרכנים אכפת מי החברה שמאחורי המותגים שהם רוכשים ומשתמשים. הם רוצים לדעת שהמוצרים שהם קונים מגיעים ממקור אמין, ואנחנו פועלים לבנות על האמון הזה בכל יום ויום".

P&G  פרסמה דוח קיימות כל שנה מאז 1999 אבל הרחיבה אותו החל ב-2016 והכלילה סקירה יותר מקיפה על עדיפויות האזרחות של החברה. מתמיכה ביותר מעשרים אסונות באמצעות תרומות של מוצרים ושירותים ועד לעורר שיחות על הטיה מגזרית וגזעית ולהיות חלוצה עם בקבוק השמפו הניתן למיחזור הראשון בעולם שמיוצר עם פלסטיק חופים, הסיפורים והדוגמאות בדוח האזרחות של P&G ל-2017 מראים שלאזרחות חדשנית יכולה להיות השפעה חיובית משמעותית על העולם ועל העסקים שלו.

דגשים מדוח האזרחות 2017 של P&G:

  • השפעה על הקהילה: P&G סיפקה את ליטר מי השתייה הנקיים ה-12 מיליארד שלה ב-2017 באמצעות  תוכנית מי השתייה הבטוחים לילדים של P&G, ומטרתה לספק 15 מיליארד עד 2020. המותג פמפרס של P&G שיתף פעולה עם אחיות מיחידות טיפול נמרץ ביילודים כדי לתכנן ולהכניס לשימוש את החיתול הראשון לפגים - החיתול Pampers Preemie Swaddlers Size P-3. בנוסף P&G העניקה תמיכה כמענה ליותר מ-20 אסונות טבע ברחבי העולם.
  • גיוון וכלילה: P&G הצטרפה לפעילות המנכ"לים לגיוון וכלילה, המחויבות העסקית הגדולה ביותר שמפעילים מנכ"לים כדי לקדם גיוון וכלילה במקום העבודה. P&G גם נתנה חסות למשחקים הלאומיים ה-37 של חיילים משוחררים בכיסאות גלגלים בעיר שלה סינסינטי, אוהיו, כדי להעצים יותר מ-550 חיילים משוחררים לחיות חיים יותר פעילים ובריאים.
  • שוויון מגדרי: יחד עם יום האשה הבינ"ל 2017, P&G השיקה את הסרטון #WeSeeEqual, שנצפה מיליוני פעמים ב-180 מדינות. P&G הצטרפה לתנועת #SeeHer של האיגוד המפרסמים הלאומי ול-UN Women Unstereotype Alliance כדי להתמקד בסילוק סטריאוטיפים ולהציג באופן מדויק נשים ונערות בפרסום. בשנת הכספים האחרונה, P&G הוציאה יותר ממיליארד דולר אצל עסקים בבעלות נשים בארצות הברית באמצעות תוכנית גיוון הספקים שלה, והרחיבה את התוכנית לכל חמשת האזורים של העולם.
  • אחריות סביבתית: P&G פתחה מתקן ביומסה באולבני, ג'ורג'יה שמפיק 100 אחוז מהקיטור וחלק משמעותי מכלל האנרגיה שמשמשים לייצור מוצרי Bounty ו-Charmin במפעל הייצור, הישג שיעזור להשיג את היעד של החברה להשתמש ב-30 אחוז אנרגיה מתחדשת עד 2020. המדענים של P&G המציאו טכנולוגיה שיש לה פוטנציאל לחולל מהפיכה בתעשיית מיחזור הפלסטיק ולאפשר מיחזור של פלסטיק  פוליפרופילן למצב כמעט חדש. כחלק מהמחויבות של P&G לשלוח אפס פסולת ייצור למטמנות מכל אתרי הייצור שלה בעולם עד 2020, יותר מ-70 אחוז מהאתרים שלה ב-23 מדינות השיגו עכשיו את המעמד הזה.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אנשי קשר

Procter & Gamble
Damon Jones – 513-983-0190

[email protected]
או
Julie deSylva – 513-780-0006
[email protected]

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים