Tmall של קבוצת עליבאבא תומכת בשבוע האופנה של ניו יורק

דרוג:

ניו יורק, 13 בספטמבר 2017, (BUSINESS WIRE):

Tmall של קבוצת עליבאבא (NYSE:BABA), הפלטפורמה הצרכנית הגדולה ביותר בסין למותגים וקמעונאים, הודיעה שהיא הפכה לשותפה רשמית של שבוע האופנה של ניו יורק: התצוגות, בשיתוף עם סנצ'י, כדי לעזור למעצבים ומותגים אמריקנים לנצל את הגודל והטכנולוגיות של עליבאבא כדי להגיע לשוק הסיני בפעם הראשונה.

כחלק משיתוף הפעולה, עליבאבא בחרה מעצבים משבוע האופנה של ניו יורק שישתתפו בתצוגת האופנה "לראות עכשיו לקנות עכשיו" השנתית השנייה 2017 של Tmall, אירוע אופנה גלובלי שיתקיים באוקטובר השנה לקראת פסטיבל הקניות הגלובלי 11.11 של עליבאבא, יום הקניות הגדול ביותר בעולם. בשנה שעברה עליבאבא הזרימה את האירוע הזה בשידור חי לשבעה מיליון צופים והציגה יותר מחמישים מותגים בינ"ל. באמצעות שיתוף הפעולה עם עליבאבא, מעצבים אמריקנים מובילים כמו אופנינג סרמוני ורוברט גלר יקבלו חשיפה ראשונה ליותר מחצי מיליארד הצרכנים שמבקרים בפלטפורמות של עליבאבא.

מתוך רצון לעודד חילופי תרבות בין ארה"ב וסין, השותפות תציג גם את "שבוע האופנה של ניו יורק: יום סין", אירוע ייחודי בהשתתפות מעצבים סינים מובילים שייבחרו מתצוגת האופנה "לראות עכשיו לקנות עכשיו" 2017 של Tmall, בשבוע האופנה של ניו יורק: התצוגות בספטמבר 2018.

"אנחנו שמחים לתמוך בשבוע האופנה של ניו יורק: התצוגות כדי להביא למותגים וקמעונאים אמריקנים את היכולת להגיע לבסיס הצרכנים הסיני שגדל כל הזמן", אמר מייקל אוואנס, נשיא קבוצת עליבאבא. "הגודל והטכנולוגיות של עליבאבא והמבט המעמיק שלה על הצרכנים מעניק למותגים ולמעצבים אפשרויות ייחודיות ליצור מעורבות עם צרכנים בשוק הגדול ביותר בעולם בדרכים חדשות וחדשניות".

"הקמנו את אופן סרמוני לפני 15 שנים, בהשראת טיול להונג קונג. עם שורשים משפחתיים בסין, כל כך מרגש לשתף פעולה עם חברה כל כך משפיעה כמו עליבאבא כדי לשתף את הסיפור שלנו ולהרחיב את הנוכחות הגלובלית", אמרו הומברטו לאון וקרול לים, המייסדים של אופן סרמוני.

"אנחנו נלהבים להתחיל בבניית המותג שלנו בסין, ומתאימים את חוויית הקנייה שלנו באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של עליבאבא כדי להפוך את המותג שלנו ליותר נגיש לבסיס הלקוחות הסיני הגדל, שחיוני להתרחבות הגלובלית שלנו", אמר המעצב רוברט גלר.

אודות קבוצת עליבאבא

המשימה של קבוצת עליבאבא היא להקל על עשיית עסקים בכל מקום. מטרת החברה היא לבנות את התשתית העתידית של המסחר. החזון שלה הוא שלקוחותיה ייפגשו, יעבדו ויחיו בעליבאבא, ושהיא תהיה חברה שתתקיים לפחות 102 שנים.

אנשי קשר

קבוצת עליבאבא
Sharon Chan, +1 415-361-8219
[email protected]

מקור:  Alibaba Group

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)