Ray-Ban - מותג המשקפיים המוביל בעולם, חוגג 75 שנה!

דרוג:

Ray-Ban - מותג המשקפיים המוביל בעולם ובישראל, חוגג 75 שנה ומשיק מהלך שיווקי רחב בישראל הכולל פעילות גרילה ייחודית וקמפיין חוצות ופעילות בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ!

המותגRay-Ban נולד ב1937 כפיתוח של משקפי שמש שנוצרו בעבור טייסי הקרב של צבא ארצות הברית. עם השנים הפך המותג לפופולארי ואהוב, המציג אופנתיות חדשנות ויחד עם זאת ערכים כקלאסיות ונצחיות ומזוהה עם כל מעצבי הדיעה המובילים מיום הקמתו ועד ימינו, מהנשיא ג'ון קנדי והשחקנים ג'יימס דין ואודרי הפבורן ועד ימינו עם הנשיא אובמה, ליידי גאגא ועוד. לקראת חגיגות 75 שנה למותג משקפי השמש המוביל בארץ ובעולם Ray-Ban, המשווק בישראל באופן בלעדי על ידי חברת "לוקסאוטיקה ישראל", משיקה החברה מהלך שיווקי רחב הכולל פעילות גרילה ייחודית, קמפיין חוצות רחב לצד פעילות והשקות מיוחדות בנקודות המכירה של המותג בכל רחבי הארץ. כצעד ראשוני, החברה תעלה ב -24.6 קמפיין פרסומי רחב היקף תחת הכותרת LEGENDS, באמצעות משרד הפרסום "זרמוןDDB ", שמתבסס על הקמפיין העולמי של המותג לרגל חגיגות יום ההולדת ל-Ray-Ban. הקמפיין בנוי מ-7 תמונות הלקוחות מ-7 עשורים שונים, ומציגות אנשים ברגעים אמיצים ולא שגרתיים ביחס לתקופה, המדגישים את נצחיות המותג לצד המסר העולמי הקבוע שלו - "NEVER HIDE". התמונות כוללות - חיילים משנות ה 30', זוג נאהבים גברים משנות ה-40', זוג רוקד משנות ה-50', נשות חברה מתקופת ג'קי אונסיס בשנות ה-60', ילדי הפרחים משנות ה-70', הסגנון של הפאנק בהשראת מדונה משנות ה-80' וסצינת המועדונים משנות ה 90-2000'. מחברת "לוקסואטיקה ישראל", יבואנית Ray-Ban נמסר: "המותג Ray-Ban מצליח לשמור על הובלת שוק משקפי השמש העולמי לאורך 75 שנה בכל רחבי העולם. המותג מחזיק באפיל אופנתי ונחשק, דרך מעצבי הדעה המובילים בעולם שבוחרים אותו כמותג המשקפיים האישי שלהם, כולל מעצבי הדעה המקומיים בישראל. אנו גאים לחגוג את יום הולדתו של המותג בישראל במקביל לחגיגות המתקיימות בעולם, ויוצאים בפעילות שיווקית נרחבת שטרם נראתה בישראל לטובת מותג משקפי שמש ובכלל. מטרתנו בפעילות הנוכחית להביא אתRay-Ban לקהלים נוספים תוך התמקדות בקהל הצעיר והאופנתי, שמכתיב את הטון בישראל. בפעילותנו אנו מעניקים לחובבי המותג הרבים בישראל לקחת חלק בפיסת היסטוריה וליהנות לראשונה ממהדורות מוגבלות ודגמים שטרם נראו כמותם בישראל. אנו צופים שהפעילות תעלה את מכירות המותג במהלך העונה הקרובה ותחבר אליו מעצבי דעה ומעריצים נוספים" . הקמפיין יכלול שילוט חוצות ארצי רחב היקף כולל שילוט ענק על כביש איילון, פוסטר מדיה, מכוונים ותחנות אוטובוס לצד מודעות במגזינים מובילים ועיתונות יומית, שיתוף פעולה עם תכניות רדיו מובילות וטיפול בנקודות מכירה בכל רחבי הארץ עם חלונות ייחודיים. כצעד שני, החברה מתכננת שבועיים אחרי עליית הקמפיין, פעילות גרילה ייחודית באמצעות משרד הקד"מ "טרגט מרקט" במסגרתו יחולקו בין לילה עשרות אלפי זוגות משקפי שמש דמויי Ray-Ban, בכל רחבי תל אביב. התושבים שייצאו לרחובות בבוקר אותו יום, ייתקלו במשקפי שמש דמויי Ray-Ban אליהם מחוברים בלונים אדומים עם לוגו המותג, כאשר בבחינת המשקפיים מקרוב ישימו לב למדבקה עליהם האומרת: "באמת חשבת שמישהו ישכח את משקפי הRay-Ban" שלו?", כאשר 30 מתוך עשרות אלפי האנשים יקבלו הזמנה לסור לחנות במרכז תל אביב ולבחור לעצמו משקפי שמש אמיתיות של המותג. הפעילות החגיגית תקבל גם ביטוי בנקודות המכירה של המותג בכל רחבי הארץ, מרשתות הענק ועד לחנויות הפרטיות, שם ייהנו אוהבי המותג מקולקציה חדשה ורחבה במיוחד לרגל היום הולדת של המותג המגיעה במיוחד לישראל, וכוללת מהדורות מוגבלות ומיוחדות שטרם נראו במחוזותינו, לצד הטבות נקודתיות, וכמובן נראות חובקת של המותג בחנויות. ray-ban.com/israel על המותג Ray-Ban: המותג Ray-Ban, החל בשנת 1937 כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים. בשנת 1939 החלו לשווק משקפיים אלו לשוק הרחב והן הפכו בן לילה מפריט פונקציונלי לאחד המותגים האופנתיים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי Ray-Ban ידועים באיכותן הגבוהה של העדשות וייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים. אודות "לוקסאוטיקה ישראל" לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ללוקסאוטיקה מותגים בבעלות מלאה כגון: רייבאן, אוקלי, ווג ופרסול ומותגים ברישיון עיצוב, שיווק והפצה, בינהם: שאנל, בולגרי, ורסאצ'ה, פראדה, דולצ'ה גבאנה, פולו ראלף לורן ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות. אודות "לוקסאוטיקה" העולמית לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-5.8 מיליארד אירו. לפרטים נוספים – עדי/מאיה – יפה אפרתי תקשורת – 03-6129010
תגיות של המאמר: לוקסאוטיקה | ray ban |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)