הפקות טלוויזיה

הייטק וטכנולוגיה :  |   | 16/5/2017
דרוג:

אוכלוסייה רבה בעולם מקדישה חלק גדול מזמנה לצפייה בסרטים, בחדשות, בקליפים ובסוגים אחרים נוספים של תוכן. למעשה, רבים נחשפים אליהם לאורך כל שעות היממה - בין אם זה בבית בשעות הערב, בעבודה, בהמתנה לתור לקבלת שירות ועוד.

המידע והתוכן זורמים אלינו כיום במהירות כל העת, בין אנשים דרך פייסבוק, טוויטר, גוגל ועוד רשתות חברתיות ופלטפורומות דומות. משמעות הדבר היא שמרבית האוכלוסייה הופכת לסוג של לקוחה שבויה וכל גוף שמצליח להגיע אליה רוכש יתרון רב על מתחריו. בסופו של דבר, הרצון של החברות הללו הוא לפרסם את עצמן ועל הדרך למכור מוצרים, שירותים, וכן, תכנים ולהרוויח מהם. שיקול זה הינו אחד מכמה שמסביר למה חברות טכנולוגיה, קמעונות, פרסום ואחרות החלו ליזום הפיק הפקות טלוויזיה שונות, בין אם בכוחות עצמן ובין אם באמצעות חברות המתמחות בתחום. 
 

מגמה שמתעצמת

לטלוויזיה יש היסטוריה רבת שנים והיא מתמודדת בהצלחה גם מול הסרטים ששלטו בכיפה לאורך שנים טרם הופעתה. העובדה היא שכוכבי הוליווד רבים שהדירו רגליהם בעבר מהפקות טלוויזיה משתתפים בסרטי טלוויזיה למיניהם. חברות טכנולוגיה יודעות לזהות את המגמה של התעצמות הפרסום שמתבטאות בשנים האחרונות ביתר שאת בדיגיטל ובמובייל ומעריכות כי המגמה תמשיך ואף תתגבר בעתיד. הן רוצות להפוך לשחקניות משמעותיות בתחום מתוך ראייה עתידית. יש בעולם חברות ענק שרווחיהם מגיעים ממכירות קמעוניות דוגמת עלי בבא ואמזון, חברות שהכנסותיהם מפרסום כמו גוגל ועוד. כבר כיום יש מגמה אצל חברות אלו להשקיע במיזמים טכנולוגיים שאינם קשורים בעיסוקים הללו. לכן, ניתן לומר כי המחשבה והמגמה על פיזור השקעות קיימת כבר אצלם.
 

מינוף לתחומים מרתקים

הפקות טלוויזיה הינן יקרות אבל המוצלחות שביניהן עשויות להכניס כסף רב. הדבר הוכח כבר הלכה למעשה כאשר סדרות כמו "בית הקלפים" "כתום זה השחור החדש" הצליחו מאוד, נמכרו בכל העולם והכניסו כסף רב למפיקותיהן. חברות כמו "נטפליקס"  "אמזון" ואחרות שמבצעות הפקות טלוויזיה משדרגות את המותג שלהן. המשתמשים שלהן מעריכים אותם יותר ורואים בהן חברות כל יכולות. בדרך זאת הן ממנפות עצמן לתחומים חדשים ומרתקים ועל הדרך מוסיפים עוד נדבך למוניטין. השקעה מקצועית בסדרות טובות דורשת כספים שיש בידי חברות הענק והעובדה הזאת מקלה על קבלת ההחלטות. כך, ניתן להביא תסריטאים וכותבים מוכשרים, במאים ושחקנים ידועים.
 

פרסום מוסווה

עולם הפרסום הינו רבגוני ובין היתר ניתן לראות סרטונים וקליפים יצירתיים המפרסמים מוצרים ושירותים שונים. קיים גם פרסום מוסווה שמועבר בסרטים ובסדרות טלוויזיה. מפיקת תוכן כמו גוגל שיש לה עניין בפרסום מוצריה יכולה לפרסמם ביתר קלות בסרטים שהיא מפיקה. הפקות טלוויזיה, נעשות אם כן, מתוך רצון להרחיב את העניין במותג הסטטי של המותג, מתוך רצון להרחיב השקעות ולפזר סיכונים ומתוך ראייה עתידית. הן גורסות כי ניתן להרוויח כסף גם בתחומים אחרים ותחום הפקות הטלוויזיה הינו מרתק ויש לו תדמית טובה. מעבר לכך, הפקות טלוויזיה נעשות עבור קהל בינלאומי עצום ורחב שחלקו או מרביתו נמנה על לקוחות החברות הללו.    
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Vasion מכריזה על שינוי שם המוצר מ-PrinterLogic ל-Vasion Print לציון עידן חדש בתמורה הדיגיטלית Vasion, חברה חדשנית מובילה בתחום האוטומציה מרובת
Quantexa הוכרה כמובילה גלובלית ב-IDC MarketScape עבור פלטפורמות מודיעין לקבלת החלטות לשנת 2024 Quantexa, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין לקבלת
Zoom מציגה הצעות ארגוניות מתקדמות חדשות כדי להגביר את היעילות, האמינות, האבטחה והתאימות עבור ארגונים ארגוניים היום, זום הכריזה על מספר מוצרים ופונקציות תוספות ח
יותר מ-1,000 מנהלים בתחום הטכנולוגיה נפגשים בריאד כדי להגדיר מחדש את עתיד טכנולוגיית המידע במסגרת פסגת מנהלי המידע הראשיים של IDC בערב הסעודית לשנת 2024 פסגת מנהלי המידע הראשיים של ה-IDC בערב הסעודית לש
SambaNova Systems ו-Solidus AI Tech מביאות בינה מלאכותית במהירות גבוהה לעולם ה-Web 3.0 SambaNova Systems, חברת פתרונות הבינה המלאכותית הי
CSG ו-Cellusys מניעות עידן חדש של ניידות בתחום הנדידה מפעילים סלולריים מתמודדים עם אתגרים הולכים וגוברים
Zoom ו-Mitel מכריזות על שותפות אסטרטגית לאספקת פתרון תקשורת ושיתוף פעולה היברידי מבוסס בינה מלאכותית שיעשה את ההבדל עבור ארגונים ברחבי העולם זום Zoom Video Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) ו
חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה Riyadh Air וחברת Sutherland הכריזו על הסכם שותפות
NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית ‏NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צר
11x הבטיחה מימון של 24 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון בהובלת Benchmark ליצירת עתיד העבודה הדיגיטלית 11x, חברת הזנק חלוצית בתחום הבינה המלאכותית המשנה
פלטפורמת Zoom for Government מתרחבת עם Zoom AI Companion, מקבלת הסמכת FedRAMP® JAB Zoom הודיעה כי ההנהלה המאשרת המשותפת (JAB) של המוע
צעירים מרחבי העולם מוזמנים ליצור פתרונות חדשניים לאתגרים ממוקדי מטרה בפיתוח בר קיימא מעוניינים לפתור כמה מהאתגרים הגדולים ביותר העומדים
חברת  F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה וההטמעה של שירותי AI חברת F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה ו
AI-Media ו-Spechmatics מכריזות על שותפות אסטרטגית לפיתוח טכנולוגיות לשירותי כתוביות ושפה AI-Media - המובילה הגלובלית בטכנולוגיית קידוד אודי
Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית במקביל להתפתחות הבינה המלאכותית הופיעו שני נרטיביי
Kanari AI ו-Kata.ai מקימות שותפות אסטרטגית למטרת קידום בינה מלאכותית שיחתית במזרח התיכון ובדרום מזרח אסיה. Kanari AI, החברה המובילה בזיהוי דיבור בערבית, ו-Ka
Joby מבקשת להפוך למפעילת שירות מוניות האוויר החשמליות המורשית הראשונה באיחוד האמירויות .Joby Aviation, Inc (NYSE:JOBY), חברה המפתחת מוניו
Quantexa משיקה יחידה עסקית גלובלית עבור המגזר הציבורי כדי לעזור לסוכנויות ולמשרדים ממשלתיים לפרק ממגורות נתונים, לרתום את הבינה מלאכותית ולהשתמש במיכון כדי להגביר יעילות Quantexa, המובילה הגלובלית בפתרונות מודיעין לקבלת
בתי קזינו מקוונים מוסדרים באמצעות טכנולוגיה ברמה צבאית כדי להערים על פושעי סייבר כאשר פשעי הסייבר משתוללים ופרצות של נתונים נמצאות
עונה 3 של Bitget TraderPro כוללת הדגמה למסחר חי עם מימון תומך של עד 10,000 דולר לכל משתמש Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)