הפקות טלוויזיה

הייטק וטכנולוגיה :  |   | 16/5/2017
דרוג:

אוכלוסייה רבה בעולם מקדישה חלק גדול מזמנה לצפייה בסרטים, בחדשות, בקליפים ובסוגים אחרים נוספים של תוכן. למעשה, רבים נחשפים אליהם לאורך כל שעות היממה - בין אם זה בבית בשעות הערב, בעבודה, בהמתנה לתור לקבלת שירות ועוד.

המידע והתוכן זורמים אלינו כיום במהירות כל העת, בין אנשים דרך פייסבוק, טוויטר, גוגל ועוד רשתות חברתיות ופלטפורומות דומות. משמעות הדבר היא שמרבית האוכלוסייה הופכת לסוג של לקוחה שבויה וכל גוף שמצליח להגיע אליה רוכש יתרון רב על מתחריו. בסופו של דבר, הרצון של החברות הללו הוא לפרסם את עצמן ועל הדרך למכור מוצרים, שירותים, וכן, תכנים ולהרוויח מהם. שיקול זה הינו אחד מכמה שמסביר למה חברות טכנולוגיה, קמעונות, פרסום ואחרות החלו ליזום הפיק הפקות טלוויזיה שונות, בין אם בכוחות עצמן ובין אם באמצעות חברות המתמחות בתחום. 
 

מגמה שמתעצמת

לטלוויזיה יש היסטוריה רבת שנים והיא מתמודדת בהצלחה גם מול הסרטים ששלטו בכיפה לאורך שנים טרם הופעתה. העובדה היא שכוכבי הוליווד רבים שהדירו רגליהם בעבר מהפקות טלוויזיה משתתפים בסרטי טלוויזיה למיניהם. חברות טכנולוגיה יודעות לזהות את המגמה של התעצמות הפרסום שמתבטאות בשנים האחרונות ביתר שאת בדיגיטל ובמובייל ומעריכות כי המגמה תמשיך ואף תתגבר בעתיד. הן רוצות להפוך לשחקניות משמעותיות בתחום מתוך ראייה עתידית. יש בעולם חברות ענק שרווחיהם מגיעים ממכירות קמעוניות דוגמת עלי בבא ואמזון, חברות שהכנסותיהם מפרסום כמו גוגל ועוד. כבר כיום יש מגמה אצל חברות אלו להשקיע במיזמים טכנולוגיים שאינם קשורים בעיסוקים הללו. לכן, ניתן לומר כי המחשבה והמגמה על פיזור השקעות קיימת כבר אצלם.
 

מינוף לתחומים מרתקים

הפקות טלוויזיה הינן יקרות אבל המוצלחות שביניהן עשויות להכניס כסף רב. הדבר הוכח כבר הלכה למעשה כאשר סדרות כמו "בית הקלפים" "כתום זה השחור החדש" הצליחו מאוד, נמכרו בכל העולם והכניסו כסף רב למפיקותיהן. חברות כמו "נטפליקס"  "אמזון" ואחרות שמבצעות הפקות טלוויזיה משדרגות את המותג שלהן. המשתמשים שלהן מעריכים אותם יותר ורואים בהן חברות כל יכולות. בדרך זאת הן ממנפות עצמן לתחומים חדשים ומרתקים ועל הדרך מוסיפים עוד נדבך למוניטין. השקעה מקצועית בסדרות טובות דורשת כספים שיש בידי חברות הענק והעובדה הזאת מקלה על קבלת ההחלטות. כך, ניתן להביא תסריטאים וכותבים מוכשרים, במאים ושחקנים ידועים.
 

פרסום מוסווה

עולם הפרסום הינו רבגוני ובין היתר ניתן לראות סרטונים וקליפים יצירתיים המפרסמים מוצרים ושירותים שונים. קיים גם פרסום מוסווה שמועבר בסרטים ובסדרות טלוויזיה. מפיקת תוכן כמו גוגל שיש לה עניין בפרסום מוצריה יכולה לפרסמם ביתר קלות בסרטים שהיא מפיקה. הפקות טלוויזיה, נעשות אם כן, מתוך רצון להרחיב את העניין במותג הסטטי של המותג, מתוך רצון להרחיב השקעות ולפזר סיכונים ומתוך ראייה עתידית. הן גורסות כי ניתן להרוויח כסף גם בתחומים אחרים ותחום הפקות הטלוויזיה הינו מרתק ויש לו תדמית טובה. מעבר לכך, הפקות טלוויזיה נעשות עבור קהל בינלאומי עצום ורחב שחלקו או מרביתו נמנה על לקוחות החברות הללו.    
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים